Luxury vs Cheapies
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
εγω το κανω καθαρα απο χομπυ.στην δουλεια μου δεν με υποχρεωνει κανεις να ξυριστω.απο εκει και περα ομως θεωρω οτι το να ψαχνεις να βρεις ενα καλο προιον στην πιο καλη τιμη που μπορεις, αυτο ειναι που δινει την μαγεια σάυτο που κανω.αν ειχα και δεν με ενοιαζε να δωσω 40 και 50 ευρο για μια κρεμα δεν νομιζω οτι θα ειχε καποια αξια.τουλαχιστον οχι συναισθηματικη.
- giobi
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 220
- Εγγραφή: 12 Απρ 2013, 02:01
- 13
- Τοποθεσία: Κάντζα-Παλλήνη
- Has thanked: 327 times
- Been thanked: 152 times
- Ηλικία: 57
Προσπαθω γενικα να αγοραζω φτηνοτερα προϊοντα γιατι τα οικονομικα μου (λογω ανεργιας) δεν επιτρεπουν ακριβες αγορες αλλά και ως καταναλωτης προτιμω με 20 ευρω να παρω πχ ενα σαπουνι και ενα after shave παρα να αγορασω μονο ενα after shave. Επισης δεν θα εδινα ποτέ ενα ποσό μεγαλο (ακομα και αν τα ειχα) πχ για κρεμα ξυρισματος, θα τα θεωρουσα πεταμενα.
Εχω παρατηρησει ομως το εξης στο ΠΞ. Οτι και με τα cheapies (χρησιμοποιω τον ορο του νηματος, αν και με ξενιζει λιγακι) προϊοντα μπορεις να απολαυσεις το ξυρισμα.
Ειναι δλδ καποια που ειναι οχι απλά vfm αλλά ο ορισμος της εννοιας.
Δεν εχω υποψιν μου πολλες κατηγοριες προϊοντων που να ειναι τοσο vfm.
Γενικα βεβαια δεν ειμαι και πολυ καταναλωτικος ανθρωπος.
Στο ΠΞ "ξεφυγα" καποια στιγμη αλλά σταματησα.
Γεμισε ο χωρος αποθηκευσης, ας τελειωσει τιποτα και μετα βλεπουμε...
Εχω παρατηρησει ομως το εξης στο ΠΞ. Οτι και με τα cheapies (χρησιμοποιω τον ορο του νηματος, αν και με ξενιζει λιγακι) προϊοντα μπορεις να απολαυσεις το ξυρισμα.
Ειναι δλδ καποια που ειναι οχι απλά vfm αλλά ο ορισμος της εννοιας.
Δεν εχω υποψιν μου πολλες κατηγοριες προϊοντων που να ειναι τοσο vfm.
Γενικα βεβαια δεν ειμαι και πολυ καταναλωτικος ανθρωπος.
Στο ΠΞ "ξεφυγα" καποια στιγμη αλλά σταματησα.
Γεμισε ο χωρος αποθηκευσης, ας τελειωσει τιποτα και μετα βλεπουμε...
Αντωνης
-
desperado
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1437
- Εγγραφή: 23 Ιούλ 2014, 23:22
- 11
- Has thanked: 3820 times
- Been thanked: 4324 times
Το κοινό μας χόμπυ (έτσι το βλέπω, όχι σαν ανάγκη) δεν είναι ακριβό. Για να ξυριστείς αξιοπρεπώς δεν χρειάζεται να διαθέσεις πολλά χρήματα. Με αυτή την έννοια, υπάρχουν φθηνά (και καλά) σαπούνια και κρέμες, αλλά δεν υπάρχουν ακριβά. Όταν τα πιο "ακριβά" σαπούνια και κρέμες (δεν μιλάω για εξαιρέσεις που αγνοώ) θα τα έχεις για χρόνια (με το δεδομένο οτι έχουμε όλοι ένα κάρο), τότε η παράμετρος "κόστος" χάνει τη σημασία της. Για το λόγο αυτό πάντα αγοράζω ένα σαπούνι με το μπωλ του (όταν αυτό υπάρχει, πχ MWF, D.R. Harris, ΤοΟΒS). Ένα σαπούνι λοιπόν στο original ξύλινο μπωλ του δίνει μία αίσθηση (προσιτής) πολυτέλειας. Την ίδια αίσθηση βέβαια θα παίρναμε αν είχαμε τη δυνατότητα να φτιάχναμε μόνοι μας ξύλινα μπωλ (πράγμα πολύ εύκολο για κάποιον που έχει τα κατάλληλα εργαλεία, πχ τόρνο). Θέλω να πω αυτό που έχει προαναφερθεί: η αίσθηση της πολυτέλειας δεν είναι ανάγκη να συμβαδίζει με τη χρηματική αξία.
Για το hardware, μηχανές και πινέλα, δεν το συζητάμε καν. Όσα χρήματα και να δώσεις (ακόμη και για straight), είναι επένδυση, καθώς θα τα έχεις για πάαααρα πολλά χρόνια.
Η κατάσταση όμως είναι διαφορετική για τα aftershave (και τις κολώνιες). Κατά τη γνώμη μου, σε αυτά μπορεί να υπάρχει ο διαχωρισμός του θέματος: cheapies / luxury. Σε αυτά τα προϊόντα λοιπόν θα κατέτασσα τον εαυτό μου προς τα φθηνά ή μέσης τιμής προϊόντα (με λίγες εξαιρέσεις). Όχι για άλλο λόγο, από άποψη ας πούμε, αλλά καθαρά λόγω διαθέσιμου budget. Όπως όμως έχουν τονίσει και άλλοι συνάδελφοι, ένα σχετικά φθηνό aftershave μπορεί να είναι πάρα πολύ καλό και να ανταγωνίζεται στα ίσια σε ιδιότητες ένα πολύ ακριβότερο.
Για το hardware, μηχανές και πινέλα, δεν το συζητάμε καν. Όσα χρήματα και να δώσεις (ακόμη και για straight), είναι επένδυση, καθώς θα τα έχεις για πάαααρα πολλά χρόνια.
Η κατάσταση όμως είναι διαφορετική για τα aftershave (και τις κολώνιες). Κατά τη γνώμη μου, σε αυτά μπορεί να υπάρχει ο διαχωρισμός του θέματος: cheapies / luxury. Σε αυτά τα προϊόντα λοιπόν θα κατέτασσα τον εαυτό μου προς τα φθηνά ή μέσης τιμής προϊόντα (με λίγες εξαιρέσεις). Όχι για άλλο λόγο, από άποψη ας πούμε, αλλά καθαρά λόγω διαθέσιμου budget. Όπως όμως έχουν τονίσει και άλλοι συνάδελφοι, ένα σχετικά φθηνό aftershave μπορεί να είναι πάρα πολύ καλό και να ανταγωνίζεται στα ίσια σε ιδιότητες ένα πολύ ακριβότερο.
Θοδωρής
"Keep your friends close, but your enemies closer" - The Godfather
"Keep your friends close, but your enemies closer" - The Godfather
- newinhere
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 617
- Εγγραφή: 16 Ιουν 2014, 01:25
- 12
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 180 times
Τσίπης... ΠΟΛΛΑ τσίπης! Όχι λόγω ποιότητας αλλά γιατί είμαι ακόμη σε φάση δοκιμών!
Νομίζω έχω S.A.D.
“I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I’m all out of bubblegum.”
Μην κοιτάς το τι· αλλά το γιατί!
“I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I’m all out of bubblegum.”
Μην κοιτάς το τι· αλλά το γιατί!
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
και γιατι δεν δοκιμαζεις και τα ''πολυτελη''τι φοβασαι?το πολυ πολυ να απογοητευθεις :megagrin
- newinhere
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 617
- Εγγραφή: 16 Ιουν 2014, 01:25
- 12
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 180 times
Και να χάσω και τα λεφτά μου! :!@#! :dash
Τα πιο luxury που έχω είναι Tabac και Φαένα :hellas ! Και δεν χρειάστηκε ένας σκασμός λεφτά.
Επίσης ένας (αρκετά) αποτρεπτικός παράγοντας για εμένα είναι και τα μεταφορικά.
Όσο πιο VFM τόσο καλύτερα!
Τα πιο luxury που έχω είναι Tabac και Φαένα :hellas ! Και δεν χρειάστηκε ένας σκασμός λεφτά.
Επίσης ένας (αρκετά) αποτρεπτικός παράγοντας για εμένα είναι και τα μεταφορικά.
Όσο πιο VFM τόσο καλύτερα!
Νομίζω έχω S.A.D.
“I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I’m all out of bubblegum.”
Μην κοιτάς το τι· αλλά το γιατί!
“I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I’m all out of bubblegum.”
Μην κοιτάς το τι· αλλά το γιατί!
-
macho
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 12
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17340 times
και τα 2 σαπουνια που εχεις ειναι κορυφαια.απλα το tabac δεν μου αρεσει καθολου σαν αρωμα.πιο παλια ειχα παρει την κρεμα και την κολωνια και οταν τα φορουσα(ειχα κανει μπανιο)βρωμουσα σαν ασβος. :shocking
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5069
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 25969 times
- Been thanked: 7901 times
- Ηλικία: 69
Silvertip ασβός? :megagrin
Γιάννης
- rhtoras
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2012, 16:12
- 13
- Has thanked: 2713 times
- Been thanked: 1756 times
Αν και γέρνω πρός την πρώτη κατηγορία εν τέλει δεν μπορείς να αποφύγεις κάποια πράγματα.Μερικά που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία είναι όντως φτηνιάρικα και δεν κάνουν δουλειά.Το ίδιο συμβαίνει και με τα πιο ακριβά.Πρέπει να παίρνω μόνο αυτά που μου αρέσουν αλλά να βάζω κι ενα ταβάνι.Για παράδειγμα αν είναι το floid που μου αρέσει και κάνει 10 ευρώ να μην το πάρω επειδή το brut το πήρα 2,55? Στον αντίποδα να μην πάρω το la toja που μου αρέσει και με βολεύει επειδή δεν κάνει όσο το valobra stick?
https://unchained-gnu.gr Βάλτε linux που είναι δωρεάν, ελαφρύ και κάνει ο,τι θέλετε.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.
Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.
Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
- christostz03
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2011
- Εγγραφή: 29 Νοέμ 2013, 10:11
- 12
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
- Has thanked: 6352 times
- Been thanked: 9776 times
- Ηλικία: 45
Προσωπικά πιστεύω ότι το ακριβό ή πολυτελείας δεν είναι κατ'ανάγκη καλύτερο ποιοτικά από κάτι φθηνότερο ή με μικρότερο όνομα. Βέβαια, κατά πλειοψηφία το ακριβότερο είναι και ποιοτικότερο.
Στο ΠΞ πάντως έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολλά cheapies είναι πραγματικά πολύ ποιοτικά!
Βέβαια, και τα luxurious δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό τους!
Προσωπικά έχω αρκετά cheapies από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος και κάποια luxurious που όμως δεν τα έχω ακόμα δοκιμάσει ... Περιμένω να γίνουν vintage [emoji12]
Στον χώρο μας πραγματικά αξίζει να δώσουμε ευκαιρίες τόσο στα μεν όσο και στα δε ...
Στο ΠΞ πάντως έχω παρατηρήσει ότι πάρα πολλά cheapies είναι πραγματικά πολύ ποιοτικά!
Βέβαια, και τα luxurious δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό τους!
Προσωπικά έχω αρκετά cheapies από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος και κάποια luxurious που όμως δεν τα έχω ακόμα δοκιμάσει ... Περιμένω να γίνουν vintage [emoji12]
Στον χώρο μας πραγματικά αξίζει να δώσουμε ευκαιρίες τόσο στα μεν όσο και στα δε ...
Wet Shaving Rules !!!
"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...
-- Χρήστος --
"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...
-- Χρήστος --