Σελίδα 4 από 6

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2011, 08:30
από Δημήτρης
Στεφανε αναμεσα κεφαλη λεπιδα ή λεπιδα λαβη τις εβαλες; Βαλε καμια φωτο, μας αναψες φωτιες τωρα!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2011, 09:11
από iogi
Το πρωί...

- Πολύ ζεστό νερό
- SB Omega 652 pure badger
- SS ToOBS Sandalwood
- SR Feather AS
- RB Personna (3)
- ASL Alt Innsbruck

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2011, 09:46
από Thanos
Μάυρα χαράματα σήμερα... Γένια 24 ωρών....

preshave majestat
JBL γουρουνάκι καλά μουλιασμένο
Σαπούνι MÜHLE-PINSEL χτυπημένο απευθείας στο πρόσωπο.
Merkur 23c
Astor ολοκαίνουργιο περασμένο από την παλάμη.
Τρία περάσματα
After shave Mennen (πράσινο)

Ομορφο βαθύ ξύρισμα!!!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2011, 10:14
από boltsis
Scuttle mug by R.Becker
Omega 63171
Proraso bowl white
Merkur Futur Gold
Astra Superior Platinum (1)
ASL 4711

Γένια 6 ημερών, ξεκινάω με 2 περάσματα στη σκάλα 6+ με τη φορά των γενιών (το δεύτερο κάθετα στα μάγουλα), μέχρι εδώ ήταν αγίασμα.Κατεβάζω στη σκάλα 5 και ξεκινάω κόντρα.Εκεί χύθηκε λίγο αίμα, δεν κόπηκα αλλά μου έκανε τα κόλπα της Feather σε πιο ήπιο βαθμό.Ίσως πρέπει να ξυρίζομαι όπως παλιά , δηλαδή κατευθείαν κόντρα (στο λαιμό) που δεν είχα τέτοια προβλήματα.Πάντως μέχρι στιγμής η Personna Platinum είναι η καλύτερη για μένα , δε μου έχει παρουσιάσει ποτέ τέτοιο πρόβλημα , όπως και να ξυρίστηκα!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 06 Οκτ 2011, 22:03
από Slur
Cella – Omega 102
Old Spice – Omega 80
Merkur 25c – Permasharp
Cella – Omega 102
L’ Occitane Balsam


To πόσο με ενθουσίασε η Old Spice θα το δείτε εδώ!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 00:20
από andreas
La Toja κρέμα ξυρίσματος :dance
Πινέλο αυτό με το χελωνάκι #2 :!@#!οΟ(Στέφανε!!!)
King Cutter :iirre
ASL brut.
:megagrin

Αφού δεν έγινα σαν τον Ντζόκερ πάλι καλά να λέω! :boeller
Τι τις θέλω τις κόντρες;;;

Τέλος πάντων, τέλος καλό, όλα καλά!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 00:34
από Stefanos
Ειναι που με θες και ξυρισμα καθε 3 μερες... :hystericalbs1

Τι θε ρε και :!@#! για τη χελωνα? :megagrin Απο ασβο δεν ηταν οι τριχες?





























































Ή μηπως ηταν χελωνοτριχες? :megagrin :hystericalbs1

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 00:43
από andreas
Αφού δεν κάνω τόσο βαθύ ξύρισμα (ακόμα) όπως με την 34c μου!
Εγώ φταίω;;;
Α όσο για το πινέλο ναι ρε, από χελωνότριχες και μάλιστα 'ρσενική! Μάντεψε από που!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 00:47
από Δορυφέρων
http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?p=25075#p25075" onclick="window.open(this.href);return false;
Το συγκεκριμενο μια χαρα τα παει παντως για Αγριοχοιρου
Εχω και του Ασβου με λαβη με λακα σε μαχημοτητα.

:bigsmilie

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2011, 10:12
από vanm66
Καλημέρα.

Χτές 6/1:
-SB Semogue 1305
-SS Cyril Salter
-SR Merkur 510 (1.5)
-RB Astra SP (3)
-ASL Navigator
-ASC Arko Sensitive

Σήμερα:
-SB Uknown Βadger
-SS Valobra Menthol
-SR EJDE89L
-RB Feather (2)
-ASL Navigator
-ASG 444