Το Ξύρισμα της Ημέρας: Φεβρουάριος 2022

Απάντηση
ellipsis97
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 19 Σεπ 2021, 02:30
4
Has thanked: 164 times
Been thanked: 1797 times
Ηλικία: 28
Επικοινωνία:

Εικόνα

💈 Muhle Rocca R94
💈 Gillette 7'o clock Super Platinum (•••)
💈 Extro Cosmesi Miele Shaving Soap
💈 RazoRock Hive 24mm Mokasoft Synthetic
💈 Vanilla After Shave Custom Made
Άβαταρ μέλους
Constantin
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: 19 Ιουν 2021, 19:29
5
Has thanked: 6881 times
Been thanked: 8985 times

~ ງillēttē / rน๖iē ••

~ ๖lค¢klคຖ໓ / ๖lค¢k๖ir໓

~ ค๖๖คtē ฯ lค ๓คຖtiค /
hคr໓ Ş໐คp

~ Şi๓pŞ໐ຖ / ๓7 ๓คຖ¢hนriคຖ


Εικόνα
𝕴𝖓 𝕾𝖎𝖒𝖕𝖘𝖔𝖓 𝖂𝖊 𝕿𝖗𝖚𝖘𝖙
Άβαταρ μέλους
foxtrot
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3586
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
11
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 32675 times
Been thanked: 34462 times
Ηλικία: 66

Εικόνα


Razorock.Big.Bruce
A&E.Wood&Lavender ss
Maggard.slant
Gillette.silver.blue
Fine.Santal.Absolut asl
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
badekas2
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2021, 16:44
4
Has thanked: 138 times
Been thanked: 1914 times
Ηλικία: 44

#sotn
Razor: Rex ambassador #3
Brush: Omega evo synthetic
Blade: Feather
Soap&asl: los jabones de joserra cefiro
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλημέρα!

- Tabac ss
- Apshaveco Silksmoke 24mm
- Muhle R41 GS
- Muhle Blade [1]
- 444
- Tabac asl

Πρώτη με την ατσάλινο θηρίο σήμερα και το ξύρισμα ήταν καλό. Η μηχανή είναι πιο βαριά και πιο στιβαρή. Νομίζω ότι είναι ελαφρώς πιο γλυκιά, αλλά όχι κάποια τρομερή διαφορά. Μπορεί και να είναι η ιδέα μου ή ακόμη μπορεί και να έπαιξαν ρόλο το σαπούνι και η λεπίδα. Πάντως το ξύρισμα ήταν καλό. Λέω απλά καλό, γιατί ως χρόνιος χρήστης της R41 δεν παίρνεις κάτι το εντελώς διαφορετικό. Είναι η ίδια σχεδιαστικά κεφαλή, πιο βαριά και ποιοτική και κάτι τοις ποιο γλυκιά. Αυτό περίμενα από αυτήν (την ήθελα και σε ατσάλινη) και χάρηκα που την πήρα.

Το πινέλο το ξαναείπα, είναι πιο καλό για εμένα από το DScosmetics. Η λεπίδα μου άρεσε και στην ατσάλινη (είναι αυτή που έρχεται δείγμα με την μηχανή), όπως μου είχε αρέσει και με την απλή R41. Ίσως να πάρω κανένα κουτάκι για αυτήν και μόνο. Για το υπόλοιπο setup δεν έχω να προσθέσω κάτι!
Άβαταρ μέλους
__Nikolas
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1309
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2015, 17:55
10
Has thanked: 7476 times
Been thanked: 10276 times
Ηλικία: 56

- Pre Γλυκερίνης Παπουτσάνη
- Pre Proraso pre-shave cream protective,with aloe vera ( μπλε)
- Palmolive Mentolo sc
- Yaqi Mysterious Space Tuxedo 26mm
- Rockwell 2c @3, Lord super chrome #1
- ASB Proraso pre-shave cream protective,with aloe vera (μπλε)

Μια χαρά after είναι και η μπλε pre της Proraso Γιατρέ μου!
any shave you can walk away from, is a good shave!
Άβαταρ μέλους
AlexFocus
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1161
Εγγραφή: 23 Φεβ 2011, 20:07
15
Τοποθεσία: Νότια Προάστια Αθηνών
Has thanked: 14069 times
Been thanked: 8982 times
Ηλικία: 46

Occult San Gimignano (SS & ASL)🇬🇷
Simpson CH2 Super Badger🇮🇲
Merkur 34C🇩🇪
Astra Platinum🇷🇺
La Savonnière du Moulin🇫🇷

Εικόνα
Ford Focus MkII f/l 2008
Άβαταρ μέλους
georgepa
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 503
Εγγραφή: 01 Αύγ 2019, 19:35
6
Τοποθεσία: Π.Φαληρο-Πειραιας
Has thanked: 4530 times
Been thanked: 8824 times
Ηλικία: 60

Γεια και χαρά και καλό ΣΚ
-Moon Tobacco flower
-Oumo 26LotusManchuria
-HomeLike start 2 με 1,40
-Personna super
-Asb Ahava
Εικόνα
Πρώην panagosg
Άβαταρ μέλους
gkarave
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: 06 Οκτ 2020, 19:45
5
Τοποθεσία: Thessaloniki
Has thanked: 15377 times
Been thanked: 15647 times
Ηλικία: 44
Επικοινωνία:

Εικόνα
Μεσημεριανό Ξύρισμα
A & E, Vacanza Romana, set, με άρωμα ήπιο στο σαπούνι, κοντά στο άρωμα του Droid Black της PAA, προστασία, ολίσθηση λεπίδας και post shave άριστο, καλύτερες ιδιότητες από την kaizen I έκδοση, η λοσιόν έχει ξυλωδεις και πιπεράτες αρωματικές νότες, ο συνδυασμός σαπουνιού και λοσιόν αρμονικός.
Brush : Omega, Roma Colosseum, synthetic , με knot στα 26 mm
Blade : Perma Sharp, 1η χρήση
Razzor : Edwin Jagger , 3one6, ήπια και ασφαλής επιλογή..
Καλό Σαββατόβραδο !!! 🙏💈👍
Άβαταρ μέλους
vstromini
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: 17 Φεβ 2020, 11:12
6
Τοποθεσία: thessaloniki
Has thanked: 5674 times
Been thanked: 2529 times
Ηλικία: 55

Αποψινο ξυρισμα με
Parker 97r
Wilkinson sword saloon pack blade
Simpson Trafalgar T3
Vstromini balm vol.2
Martin de Candre original soap
Πώς καταφέρνει αυτό το σαπούνι να με εντυπωσιάζει κάθε φορά δεν έχω ακόμα καταλάβει. Μια κατηγορία μόνο του.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”