Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013

Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Καλημέρα,

Henckels Friodur 5/8"
Semogue Owners Club Bristle
Dimitri's, home made tallow based soap (MkII), Bay Rum
Face Lather
Neil Miller-2.5" Latigo Leather
Taylor of Old Bond Street, Sandalwood ASL
Thayers Medicated Superhazel with Aloe Vera
WTG, XTG & ATG (neck)

Ξύρισμα που θα το θυμάμαι καιρό! Ο συνδυασμός της φρεσκαρισμένης ακμής του Friodur, με το καταπληκτικό σαπούνι του Δημήτρη και τα γένια 4 ημερών είχε απίστευτο αποτέλεσμα. Δεν θυμάμαι να έχω κάνει τόσο βαθύ ξύρισμα!
Ακόμα και η κόρη μου έλεγε πόσο μαλακό μάγουλο έχω!
Περισσότερα σχόλια για το σαπούνι του Δημήτρη θα ακολουθήσουν μετά από μερικές δοκιμές ακόμα.

Εικόνα
Χάρης
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

EJ Hydrating Pre Shave Lotion
SOC 2B
EJ 89
Feather
La Toja Stick
Floid Black

Τώρα αν πω πως δουλεύω την λεπίδα για πρώτη φορά θα με βαρέσετε πολύ?

Είχα πάρει μερικές όταν ξεκίνησα το π.ξ.ανάμεσα σε ένα χαμό άλλες λεπίδες ,μου τις ζήτησε ένας φίλος, και από τότε τις ξέχασα.
Απίστευτα βαθύ ξύρισμα !

Όσο για το Floid Black...τι μου θυμίζει.....τι μου θυμίζει......
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Tί σου θυμίζει...??? Για πες γιατί κατεβαίνω αύριο το πρωί στον Γιώργο !
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
Fotakas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
14
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 1365 times
Been thanked: 4915 times
Ηλικία: 43

Καλημέρα κύριοι.

- Σαπούνι Ξυρίσματος Μεθυσμένη Αγελάδα
- Πινέλο Ξυρίσματος SOC 2 Band
- Safety Razor Merkur 34c
- Λεπίδα Wilkinson UK[1]
- ASL DR Harris Arlington
Harry έγραψε:...
Περισσότερα σχόλια για το σαπούνι του Δημήτρη θα ακολουθήσουν μετά από μερικές δοκιμές ακόμα.
...
Να δω τι λόγια θα βρεις να γράψεις. Κατα καιρούς λέμε τόσα πολλά καλά για ένα ξύρισμα ή ένα προιόν (π.χ. σαπούνι) που μετά δεν μένουν λέξεις για να περιγράψει κανείς αυτό το σαπούνι.
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.

(Ο.Ε.)
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Καλημερα σας

- Γλυκερινης Παπουτσανη (vintage)
- Gillette Tech (μεγκλα)
- Feather (Ευχαριστω Ιασονα)
- Omega 10098
- Arko
- Chabrawichi 555

Oκ, πρωτη φορα με feather και η διαφορα ηταν εμφανεστατη. Κανει τις Personna platinum αλλα και τις Nacet να φαινονται παιδικα παιχνιδια.. Ηταν τοσο βαθυ το σημερινο ξυρισμα που μεχρι και η ησυχη Chabrawichi εκαιγε κολασμενα. To δε Arko μου αρεσε πολυ - πλουσιος και ποιοτικος αφρος και η μυρωδια απο παλιο Harpic (με λεμονι) σου προκαλει εθισμο :-)

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος herco την 29 Δεκ 2013, 11:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Παιδιά με τιμάτε ιδιαίτερα. Μακάρι να το κάνω και καλύτερο να το χαιρόμαστε όλοι.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25963 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- SB Semogue 1800
- SC GFT Spanish Leather
- SR Feather AS-D1
- RB Polsilver Super Iridium (4)
- ASL Thayers + Alt Innsbruck

Ε, να μην πάω και αξύριστος στην συνάντηση... :winkcool
Τελικά ο συνδυασμός AS-D1 και Super Iridium είναι πάρα πολύ καλός, καλή εναλλακτική στο ζευγάρι AS-D1 - Feather :megagrin
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Γιαννη, πως θα σχολιαζες την GFT Spanish Leather ? Δεν βρισκω πολλες αναφορες γενικα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Lefty
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 22:23
13
Τοποθεσία: Ωρωπος
Has thanked: 74 times
Been thanked: 21 times
Ηλικία: 42

Muhle R89
Personna #4
Proraso Green
Semogue 1470
Speick ASL

Κυριακή πρωί μετα το τρεξιμο.
Άβαταρ μέλους
ElNavajero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
15
Has thanked: 614 times
Been thanked: 991 times
Ηλικία: 38

Γεια σας κύριοι!

Myrsol agua balsamica asl
omega 636 silvertip
Mach 3 turbo
G.F.T. Violet cream

gooood!
Μάκης
www.takeabook.gr
Βιβλία - Σχολικά είδη - Επιτραπέζια παιχνίδια
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”