Zenith.506U
Klar.Klassik ss
G&S.Timor.1353K
Wizamet.super.iridium
Malizia.Uomo.Vetyver asl
Ωραίο το Klar Klassik. Απλό, διακριτικό και γλυκό άρωμα, έυκολος αφρισμός, καλή γλίστρα, μέτρια προς καλή προστασία και φυσικά απαράδεκτη συσκευασία. :hb
Ο λόγος που το είχα σουτάρει, χαρίσει πριν 5 χρόνια. Αυτή την φορά όμως θα παίζει αποκλειστικά σαν stick. Τρίψιμο στο πρόσωπο, καλό στέγνωμα και επιστροφή στο κουτί του.
Μόνο έτσι γίνεται δουλειά.
Η open comb της Giesen&Forsthoff, με πολύ ωραίο φινίρισμα, αρκετά ήπια, θέλει λεπίδα σαν την σημερινή για να δώσει ένα τέλειο και απροβλημάτιστο BBS.
Καλό απόγευμα !