Σελίδα 27 από 32
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 06:55
από nik16v
Καλημέρα.
Χθες βράδυ:
EJ89
Personna #1
Semogue SOC Χοίρος
Proraso κόκκινο
ASL Floid
Το σαπούνι ήταν οριακά για τρίτο πέρασμα σε σχέση με το Cella, με ίδιο τρόπο/χρόνο φορτώματος.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 09:04
από meletios
Μηχανή: EJ DE89L
Λεπίδα: Feather #8
Κρέμα - Σάπωνας: proraso white soap
Πινέλο: noname ασβός Hondos
Μετά το ξύρισμα: Body shop Maca Root Razor Relief + apivita caledula
Νομίζω η λεπίδα "έφαγε" τα ψωμιά της...
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 11:58
από Giannis
Καλημέρα,
Πινέλο Semogue 1520
Κρέμα La Toja σε μπολάκι
Μηχανή IKON Bulldog+EJ89
Λεπίδα Wilkinson 5 (3)
ASL SPEICK
ASB Beauty Sal
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 19:07
από Petros.Mp
Tabac soap
Personna platinum
Omega 48
Edwin jagger de89
Floid vigoroso
Τέλειο ξύρισμα !
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 19:53
από herco
Καλησπερα σας
- Gillette Tech (μεγκλα)
- Personna Platinum
- Omega 10098
- Tabac Shave Stick
- STR8 Original ASL

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 20:38
από NikosX
• σαπούνι: L'Occitane Cade
• πινέλο: Semogue 1305 boar
• μηχανή: Gillette Slim @5
• λεπίδα: Personna #1
• ASL: Floid
• ASB: Vifrex gelee
Με τη Slim ξεχασμένη στο 5, η Personna δάγκωσε... 5-6 αμυχές. Καιρό είχα να δω.
Στυπτηρία και Vifrex φρόντισαν αμέσως τον ατζαμή.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2013, 21:26
από Lefty
Muhle R89
Personna #3
Proraso Green
Semogue 1470
Speick ASL
10/10
Καιρο είχα απλα να απολαύσω τόσο ένα ξυρισμα.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2013, 08:53
από Ηλίας
Kαλημέρα.
Simpsons Berkeley 46 Best Badger
Valobra stick
EJ89L BL
Personna plat. # 6
Aqua Velva (usa)
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2013, 09:13
από NavalArchitect
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2013
Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2013, 10:06
από Harry
Το σαπούνι τι είναι Κωνσταντινε;