Σελίδα 26 από 34

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2020, 14:19
από gstriftos
@AlexFocus απ' όλα είχε το μενού. Πινέλο είναι, και θα σβουρίσει και σπατουλαριστό θα πάει.

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2020, 15:21
από FSword
Γιατί σε προβληματίζει; Φυσιολογικό μου φαίνεται.

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2020, 15:39
από gstriftos
Χμμμ, μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

Το πινέλο με άφησε ..ξερό.
Με εντυπωσίασε το πόσο ''άνοιξε'' μετά την 1η χρήση (ούτε το Zenith Silvertip δεν το έκανε αυτό), πέτυχα το μέγεθος που λέει η Simpsons ( ενώ το Duke 1 θεωρητικά είναι στα 19mm το δικό μου το μετράω στα σχεδόν 21mm- εντάξει δε με χαλάει), ένα χάδι στο πρόσωπο χωρίς να είναι σφουγγαρίστρα. Λούξουρι άιτεμ που λεν' στα βρετανικά χωριά..
Κατάλαβα αυτό που έχει πεί ο @Vavous ''όσοι έχουν Simpson κάποτε θα πάρουν ένα Chubby'' (ή κάτι τέτοιο).

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2020, 15:33
από Harry
Ερώτηση για όσους έχουν Chubby 2 Manchurian: Σε τι loft το έχουν αγοράσει; Το κλασικό 50mm ή μεγαλύτερο;

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2020, 16:06
από Vavous
Το ch2 amber lemon είναι ιδανικό στα 52χιλ. Το μαύρο ch2 ήταν αρχικά custom στα 48 χιλ. για δυνατό μασάζ. Πολύ ζόρικο όμως, οπότε το έστειλα πίσω στη Simpson να μου το επαναφέρει στα 52.

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2020, 16:32
από Καλατζος
Γράφει η simpson ότι είναι 50 αλλά είναι 52 το δικό μου

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2020, 18:16
από Harry
Αυτό σκέφτομαι και εγώ, ότι θέλει μεγαλύτερο loft από τα 50mm για να είναι περισσότερο ισορροπημένο.

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2020, 17:13
από Thanos87
Κάτοχος ενός chubby 2 best και ενός ch2 synthetic bristle. Δεν είμαι ιδιαίτερα έμπειρος, αλλά με το synthetic ψιλοαπογοητεύτηκα για face lathering. Είδα και διάφορα νήματα σε reddit κλπ, όπου αρκετοί έχουν συναντήσει δυσκολία με αυτό το πινέλο για face lathering. Δεν ανήγει με τίποτα, μένει σαν ένα σώμα και είναι μόνο για painting strokes. Είδα ένα τιπ, που έλεγε να το ανοίξεις στο πηγούνι, και να συνεχίσεις από κει, δεν το έχω δοκιμάσει, θα το τσεκάρω την επόμενη φορά που θα το χρησιμοποιήσω.

Στα του softness τώρα, αν και δεν έχω εμπειρία, εμένα αυτό το scruffiness του ασβού που μου κάνει το best , δε με χαλάει ιδιαίτερα, σαν ένα light peeling μου φαίνεται. Όταν πάω στο synthetic που είναι φουλ απαλό μου φαίνεται πολύ περίεργο...

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2020, 17:57
από DAK
Thanos87 μην απογοητευεσαι με το chubby2 synthetic.πιεσε το λιγο παραπανω στο σβουριγμα κ στο τελος κανε painting strokes.θελει λιγο προσπαθεια.σκεψου οτι εγω κανω face lathering απο το 2006 με οτι πινελο βρω μπροστα μου και με το συγκεκριμενο πινελο χρειαστηκα 5 με 6 ξυρισματα να το συνηθισω.

Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία

Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2020, 18:12
από FSword
Ρε παιδιά το loft των πινέλων πώς το μετράτε με τόση ακρίβεια; Με παχύμετρο να υποθέσω; Γιατί με απλό μέτρο δύσκολο το βλέπω.