Σελίδα 25 από 47

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 13:06
από aris22
Πολύ ωραία συλλογή Γιάννη , να την χαίρεσαι! :megagrin

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 13:09
από donP
:shocking τι ωραία συλλογή είναι αυτή ?

Να τη χαίρεσαι... !

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 13:34
από yiannischris
Πολύ ωραία συλλογή Γιάννη !!

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 15:49
από Giannis
Μπράβο Γιάννη , όλα άψογα !!!!

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 16:00
από boltsis
Ωραίος ο Γιάννης!!

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 16:54
από chris82
Πολύ όμορφα όλα τους Γιάννη! Κάποιο που του έχεις ιδιαίτερη συμπάθεια;

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 17:14
από iogi
Κατ'αρχήν να πω ποια θα κράταγα αν ήταν να κάνω ένα ξεσκαρτάρισμα:
Ολα τα Simpsons (σιγά τα πολλά δηλαδή :megagrin )
Ολα τα Semogue (*)
Omega 48, 80 και 97
Dovo Silvertip, Corsair και Imperial
To Omega 46151

Ποια συμπαθώ περισσότερο:
Τα Simpsons και ειδικά το Wee Scot (μη γελάτε... :megagrin )
Τα δύο SOC
To Omega 80
To Imperial

(*) To 1438 δεν έχει ακόμα χρησιμοποιηθεί, αλλά μου αρέσει πολύ οπτικά.

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 17:39
από Αλέξης
Πάρα πολύ όμορφη συλλογή Γιάννη! Το wee scott είναι τόσο μικρό ή το chubby τόσο μεγάλο? Θα κράταγες 4 Omega, ε? Ρε γαμώτο, τα Omega ενώ όλοι τα εκθειάζουν και όντως (από ένα 48 που είχα δανειστεί) είναι καλά πινέλα σε απόδοση, κάθε φορά που τα βλέπω από κοντά βγάζουν κάτι "φτηνιάρικο" αισθητικά σε σχέση με τα Semogue.

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 18:38
από iogi
Αλέξη, για να πάρεις μιαν ιδέα, μιας και το 48 αποτελεί ένα καλό μέτρο συγκρισης...
Εικόνα
Το Chubby δεν είναι μεγάλο κατά την γνώμη μου, είναι όμως χοντρό. Το Wee Scot είναι πολύ μικρό!
Για τα Semogue σε σύγκριση με τα Omega συμφωνώ μαζί σου. Βέβαια και οι τιμές τους είναι ανάλογες...

Re: Δειξτε τα πινελα σας!

Δημοσιεύτηκε: 14 Σεπ 2013, 18:49
από marinos79
Γιάννη, η συλλογή σου είναι "το κάτι άλλο"!