Το λοιπον!
# Gillette sheraton! :romance-hearteyes:
#Polsilver si!
#Herbana asl cedar&sandal! Πολυ διακριτικος ηταν αυτος που το χατακτηρισε διακριτικο το αρωμα του! Αορατο ειναι! Θες 2 μυτες!
#Μια απο τα ιδια(Semogue 1305)...να δουμε ποτε θα αξιωθω να φτιαξω λαβη για τον καινουριο θυσανο... :angry-jumpinganger:
Δεν εβαλα σημερα asl, παρα μονο το balsam της herbana. Να δω τι θα κανει και γραφω εντυπωσεις στο σχετικο θεμα.
Καποια στιγμη θελω να γραψω 2 λογια παραπανω για τη sheraton. Ηπια, αποτελεσματικοτατη vintage tto open comb. Εξαιρετικη! Γλυκια, βαθια, ξουρα...αντε παμε για μια σουρα!








