Δεν έχω πάρει κουτί, δυο δείγματα ήταν μόνο :bigsmilie Την αχρησιμοποίητη θα την κρατήσω στην άκρη....minime έγραψε:Όπως και να 'χει, μην πετάς αχρησιμοποίητες λεπίδες.
Γενικά πάντως, αυτό το "απρόβλεπτο" που λέει κι ο Fotakas μου έβγαλε κι εμένα....







