Σελίδα 23 από 27

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2012, 05:59
από iogi
- Ζεστό νερό
- SB 3 Claveles horse
- SS MWF
- SR Feather AS
- RB Feather (2)
- Κρύο νερό
- ASL 4711

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2012, 08:30
από vanm66
Πινέλο: Frank Shaving best badger
Κρέμα: The Real Shaving Co - Limited Edition
Μηχανή: EJ DE89L
Λεπίδα: Astra SP (1)
ASL: Brut Original
ASB: Davines

:dance3 :dance3 :dance3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2012, 08:34
από Apostolos
Καλημέρα,

Cella Soap
Omega 48
Merkur 37C Slant
Feather
ASB Crema Fluida

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 08:19
από Antonis
-Ζεστό μπάνιο
-Proraso soap
-Merkur 33c
-Personna platinum (2)
-Valour asl

Το proraso ειδανικό για ένα πρωινό ξύπνημα, για να ξεκινήσει ιδανικά η ημέρα!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 08:36
από vanm66
Πινέλο: Semogue 2020
Κρέμα: C&E Sienna
Μηχανή: EJ DE89L
Λεπίδα: Astra SP (2)
ASB: C&E Sienna
C&E Sienna Cologne
:megagrin

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 11:17
από Loizos
Χθες και προχθές

Σαπούνι: MWF
Πινέλο: Muhle silvertip fiber
Shavette
Ξυραφάκι: Personna
ASB: L'oreal hydra energetic

2 συνεχόμενες μέρες με τη σαβέτα έγινα σαν τον frankestain.
Το σαπούνι είναι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 20:54
από Fotakas
Καυτό ντουζάκι και προετοιμασία με πράσινο σαπούνι.

- Shaving Cream Tabac Original
- DE Merkur 34c HD
- Gillette Super Platinum Λεπίδα
- ASL Tabac Original

Όμορφο ξύρισμα με τρία περάσματα (το τρίτο κόντρα).

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 21:22
από Δημήτρης
Omega 10018
Cella crema da barba
Merkur 33C
Personna Platinum [1]
Old Spice asl

Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2012, 08:37
από vanm66
Καλημέρα!
Μετά το καθιερωμένο, καθημερινό, πρωινό ντους:

Πινέλο: Vie Long mix ασβός-άλογο
Σαπούνι: Valobra
Μηχανή: EJ DE89L
Λεπίδα: Astra SP (3)
ASL: Pino Silvestre
ASB: Davines
Pashana Original Cologne

:dance3 :dance3 :dance3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2012, 15:16
από Alexis_3
Ζεστή πετσέτα για 2-3 λεπτά
AOS preshave oil lavender
Omega boar
Mitchell's woll fat soap
Merkur Futur
Gillette super sharp yellow (1)
Κρύο Νερό
Alum block
Proraso ASB

:dance5 :dance5 :dance5

Τι να πώ... Να πώ ότι ήταν ένα από τα καλύτερα ξυρίσματα... Θα ήταν λίγο... Η μηχανή στο 1 είναι λίγο πιο πάνω από την επιθετικότητα της 34c... Το βάρος της μηχανής είναι αλλού ήταν ένα διαφορετικό ξύρισμα από όλα τα υπόλοιπα... Όποιος δεν έχει δοκιμάσει την Futur να το κανει!!!!
:cool3 :cool3