Σελίδα 22 από 23

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2012, 06:57
από ch2700
Καλημερα

Ντουζακι
Proraso Pre
New Forest Finest
La Toja
Feather AC SS
Blade Pro
Avene After Shave Fluid
TOBS AS sandalwood

Το la toja τεριαζει απολυτα με το feather. Ιδαιτερα στο δευτερο περασμα γλυστρουσε σαν το βουτηρο. Βεβαια η καινουργια λεπιδα θα παιζει και αυτη τον ρολο της αλλα το ευχαριστηθηκα.

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2012, 08:33
από NavalArchitect
Κυριακή 30/12

Muehle R101 (pre-2011) & Gillette Platinum
Omega No. 49
Valobra Menthol
Floid Vigorosso
Institut Karite Revitalizing Day Cream (25% shea butter)
24 Fauburg by Hermes (EdP)

Είπα να αλλάξω σήμερα το software, λίγο χειρότερο το αποτέλεσμα αν και πάλι σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Μη με ρωτήσετε πώς ταιριάζουν μαζί τα εξής: Floid, IK και το άρωμα της Hermes (το οποίο είναι πολύ floral και φυσικά καθαρά γυναικείο).

Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2012, 09:12
από Harry
Καλημέρα,

Taylor of old bond street sandalwood soap
Omega no 6197
EJ 89
ASP (3)
Taylor of old bond street sandalwood ASL

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2012, 10:04
από Fotakas
- Σαπούνι Ξυρίσματος Classic Tabac
- Πινέλο Ξυρίσματος SOC 2 Band
- DE Mühle R101
- Λεπίδα Gillette Silver Blue
- ASB Avéne
- ASL Tabac

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2012, 11:30
από Harry
NavalArchitect έγραψε:
Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...
Πάλι μας τρέλανε ο Κωνσταντίνος!

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 11:06
από dimitris
Το τελευταίο ξύρισμα του χρόνου!
Να είστε όλοι καλά και το 2013 να είναι χρόνος ανανέωσης, ευτυχίας και περισσότερης κατανόησης.

Pre-shave: Aquagena/Omega 48/Coccolian
Σαπούνι: MWF (τι άλλο για να κλείσει καλά το έτος;)
Πινέλο: Semogue 1305
Μηχανή: Merkur 39C
Λεπίδα: Polsilver Super Iridium (thanks vanm6!)
After shave: Barbershop Bay Rum

Η φωτογραφία του ξυρίσματος.

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 12:03
από coccolino
Last Christmas I shaved with R41, but the very next day I was still bleeding, this year to save me from pain I will shave with a turbine from an airplane........

Το νέο hit που ακούγεται πολύ από χθές το βράδυ :hystericalbs1

Χθές βράδυ λοιπόν:

FS Finest
R41 (thanks dimitris)
Personna Platinum #1
Geo. F. Trumper Coconut (thanks dimitris)
Osma Alum Block
Aqua Velva

2 bottles of blood (thanks Red Cross) :hystericalbs1

Για να είμαστε και σοβαροί, πολύ καλή η R41, είναι από τις μηχανές που πρέπει κάποιος να έχει. Βαριά κατασκευή (στιβαρή), απίθανο ξύρισμα. Κάτι σπυράκια που είχα τα "μάζεψε", εκεί ήταν η διαφορά με τις άλλες μηχανές για μένα, ενω με άλλη μηχανή δεν είχα θέμα με την R41 "έσταξε" αίμα αρκετό.
Θέλει σωστή προετοιμασία, όχι βιασύνες και "μαγκίτσες", και όχι πίεση.

Στο καλό να πάει το 2012, εύχομαι χαρούμενα και ξέγνοιαστα ξυρίσματα για το 2013 σε όλους μας :megagrin

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 12:15
από boltsis
Όποτε ανεβάζει ο Κωνσταντίνος βίντεο μετά με τρώει ο κώλος μου να πάρω κάτι απο αυτά που λέει.Χρονιά πολλά και σε σενα Κωνσταντίνε και καλή χρονιά να έχουμε!!

Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 12:16
από dimitris
Θέλει προσοχή Γιώργο! Είναι πολύ διαφορετική απο όλες τις άλλες DE.

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2012, 12:28
από NavalArchitect
boltsis έγραψε:Όποτε ανεβάζει ο Κωνσταντίνος βίντεο μετά με τρώει ο κώλος μου να πάρω κάτι απο αυτά που λέει.Χρονιά πολλά και σε σενα Κωνσταντίνε και καλή χρονιά να έχουμε!!

Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?
Χρόνια πολλά και σ'εσένα Ηλία, και βέβαια καλή χρονιά να έχουμε.

Τον κωδικό του πινέλου που αναφέρεις δεν τον έχω, κόστισε περίπου 65-70 Ευρώ, αν θυμάμαι καλά.