Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Άβαταρ μέλους
ch2700
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1735
Εγγραφή: 28 Μάιος 2012, 11:24
14
Has thanked: 672 times
Been thanked: 1639 times

Καλημερα

Ντουζακι
Proraso Pre
New Forest Finest
La Toja
Feather AC SS
Blade Pro
Avene After Shave Fluid
TOBS AS sandalwood

Το la toja τεριαζει απολυτα με το feather. Ιδαιτερα στο δευτερο περασμα γλυστρουσε σαν το βουτηρο. Βεβαια η καινουργια λεπιδα θα παιζει και αυτη τον ρολο της αλλα το ευχαριστηθηκα.
Nikos
Robert Williams 8/8, Robert Williams "Purist",Koyei 13/16, C.Mayers & Son 13/16, Friodur 5/8, T.R.Cadman "Bengall", Dubl duck "Special No 1" 6/8, Kropp 13/16, Dovo Best Quality 5/8
NavalArchitect

Κυριακή 30/12

Muehle R101 (pre-2011) & Gillette Platinum
Omega No. 49
Valobra Menthol
Floid Vigorosso
Institut Karite Revitalizing Day Cream (25% shea butter)
24 Fauburg by Hermes (EdP)

Είπα να αλλάξω σήμερα το software, λίγο χειρότερο το αποτέλεσμα αν και πάλι σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Μη με ρωτήσετε πώς ταιριάζουν μαζί τα εξής: Floid, IK και το άρωμα της Hermes (το οποίο είναι πολύ floral και φυσικά καθαρά γυναικείο).

Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Καλημέρα,

Taylor of old bond street sandalwood soap
Omega no 6197
EJ 89
ASP (3)
Taylor of old bond street sandalwood ASL
Χάρης
Άβαταρ μέλους
Fotakas
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4046
Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
14
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 1365 times
Been thanked: 4915 times
Ηλικία: 43

- Σαπούνι Ξυρίσματος Classic Tabac
- Πινέλο Ξυρίσματος SOC 2 Band
- DE Mühle R101
- Λεπίδα Gillette Silver Blue
- ASB Avéne
- ASL Tabac
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.

(Ο.Ε.)
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

NavalArchitect έγραψε:
Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...
Πάλι μας τρέλανε ο Κωνσταντίνος!
Χάρης
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Το τελευταίο ξύρισμα του χρόνου!
Να είστε όλοι καλά και το 2013 να είναι χρόνος ανανέωσης, ευτυχίας και περισσότερης κατανόησης.

Pre-shave: Aquagena/Omega 48/Coccolian
Σαπούνι: MWF (τι άλλο για να κλείσει καλά το έτος;)
Πινέλο: Semogue 1305
Μηχανή: Merkur 39C
Λεπίδα: Polsilver Super Iridium (thanks vanm6!)
After shave: Barbershop Bay Rum

Η φωτογραφία του ξυρίσματος.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Άβαταρ μέλους
coccolino
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1023
Εγγραφή: 22 Ιαν 2012, 21:56
14
Τοποθεσία: Athens - London - Edinburgh
Has thanked: 246 times
Been thanked: 206 times
Ηλικία: 58

Last Christmas I shaved with R41, but the very next day I was still bleeding, this year to save me from pain I will shave with a turbine from an airplane........

Το νέο hit που ακούγεται πολύ από χθές το βράδυ :hystericalbs1

Χθές βράδυ λοιπόν:

FS Finest
R41 (thanks dimitris)
Personna Platinum #1
Geo. F. Trumper Coconut (thanks dimitris)
Osma Alum Block
Aqua Velva

2 bottles of blood (thanks Red Cross) :hystericalbs1

Για να είμαστε και σοβαροί, πολύ καλή η R41, είναι από τις μηχανές που πρέπει κάποιος να έχει. Βαριά κατασκευή (στιβαρή), απίθανο ξύρισμα. Κάτι σπυράκια που είχα τα "μάζεψε", εκεί ήταν η διαφορά με τις άλλες μηχανές για μένα, ενω με άλλη μηχανή δεν είχα θέμα με την R41 "έσταξε" αίμα αρκετό.
Θέλει σωστή προετοιμασία, όχι βιασύνες και "μαγκίτσες", και όχι πίεση.

Στο καλό να πάει το 2012, εύχομαι χαρούμενα και ξέγνοιαστα ξυρίσματα για το 2013 σε όλους μας :megagrin
Γιώργος

Dovo Best Quality 5/8", Frederick Reynolds 6/8", Frederick Reynolds 13/16", Merkur 15C, Vintage Gillette Eldorado Gold Tech '56
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

Όποτε ανεβάζει ο Κωνσταντίνος βίντεο μετά με τρώει ο κώλος μου να πάρω κάτι απο αυτά που λέει.Χρονιά πολλά και σε σενα Κωνσταντίνε και καλή χρονιά να έχουμε!!

Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Θέλει προσοχή Γιώργο! Είναι πολύ διαφορετική απο όλες τις άλλες DE.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
NavalArchitect

boltsis έγραψε:Όποτε ανεβάζει ο Κωνσταντίνος βίντεο μετά με τρώει ο κώλος μου να πάρω κάτι απο αυτά που λέει.Χρονιά πολλά και σε σενα Κωνσταντίνε και καλή χρονιά να έχουμε!!

Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?
Χρόνια πολλά και σ'εσένα Ηλία, και βέβαια καλή χρονιά να έχουμε.

Τον κωδικό του πινέλου που αναφέρεις δεν τον έχω, κόστισε περίπου 65-70 Ευρώ, αν θυμάμαι καλά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”