Καλημερα
Ντουζακι
Proraso Pre
New Forest Finest
La Toja
Feather AC SS
Blade Pro
Avene After Shave Fluid
TOBS AS sandalwood
Το la toja τεριαζει απολυτα με το feather. Ιδαιτερα στο δευτερο περασμα γλυστρουσε σαν το βουτηρο. Βεβαια η καινουργια λεπιδα θα παιζει και αυτη τον ρολο της αλλα το ευχαριστηθηκα.
Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
- ch2700
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1735
- Εγγραφή: 28 Μάιος 2012, 11:24
- 14
- Has thanked: 672 times
- Been thanked: 1639 times
Nikos
Robert Williams 8/8, Robert Williams "Purist",Koyei 13/16, C.Mayers & Son 13/16, Friodur 5/8, T.R.Cadman "Bengall", Dubl duck "Special No 1" 6/8, Kropp 13/16, Dovo Best Quality 5/8
Robert Williams 8/8, Robert Williams "Purist",Koyei 13/16, C.Mayers & Son 13/16, Friodur 5/8, T.R.Cadman "Bengall", Dubl duck "Special No 1" 6/8, Kropp 13/16, Dovo Best Quality 5/8
-
NavalArchitect
Κυριακή 30/12
Muehle R101 (pre-2011) & Gillette Platinum
Omega No. 49
Valobra Menthol
Floid Vigorosso
Institut Karite Revitalizing Day Cream (25% shea butter)
24 Fauburg by Hermes (EdP)
Είπα να αλλάξω σήμερα το software, λίγο χειρότερο το αποτέλεσμα αν και πάλι σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Μη με ρωτήσετε πώς ταιριάζουν μαζί τα εξής: Floid, IK και το άρωμα της Hermes (το οποίο είναι πολύ floral και φυσικά καθαρά γυναικείο).
Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...
Muehle R101 (pre-2011) & Gillette Platinum
Omega No. 49
Valobra Menthol
Floid Vigorosso
Institut Karite Revitalizing Day Cream (25% shea butter)
24 Fauburg by Hermes (EdP)
Είπα να αλλάξω σήμερα το software, λίγο χειρότερο το αποτέλεσμα αν και πάλι σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Μη με ρωτήσετε πώς ταιριάζουν μαζί τα εξής: Floid, IK και το άρωμα της Hermes (το οποίο είναι πολύ floral και φυσικά καθαρά γυναικείο).
Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...
- Harry
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Καλημέρα,
Taylor of old bond street sandalwood soap
Omega no 6197
EJ 89
ASP (3)
Taylor of old bond street sandalwood ASL
Taylor of old bond street sandalwood soap
Omega no 6197
EJ 89
ASP (3)
Taylor of old bond street sandalwood ASL
Χάρης
- Fotakas
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4046
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
- 14
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 1365 times
- Been thanked: 4915 times
- Ηλικία: 43
- Σαπούνι Ξυρίσματος Classic Tabac
- Πινέλο Ξυρίσματος SOC 2 Band
- DE Mühle R101
- Λεπίδα Gillette Silver Blue
- ASB Avéne
- ASL Tabac
- Πινέλο Ξυρίσματος SOC 2 Band
- DE Mühle R101
- Λεπίδα Gillette Silver Blue
- ASB Avéne
- ASL Tabac
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
- Harry
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Πάλι μας τρέλανε ο Κωνσταντίνος!NavalArchitect έγραψε:
Περισσότερα στο βιντεάκι που αυτή τη στγμή ανεβάζω, ε, Πρωτοχρονιά έρχεται, έχετε και τη συνάντηση σήμερα στην Αθήνα κι αφού δεν θα είμαι παρών είπα να στείλω βιντεοσκοπημένες ευχές...
Χάρης
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
Το τελευταίο ξύρισμα του χρόνου!
Να είστε όλοι καλά και το 2013 να είναι χρόνος ανανέωσης, ευτυχίας και περισσότερης κατανόησης.
Pre-shave: Aquagena/Omega 48/Coccolian
Σαπούνι: MWF (τι άλλο για να κλείσει καλά το έτος;)
Πινέλο: Semogue 1305
Μηχανή: Merkur 39C
Λεπίδα: Polsilver Super Iridium (thanks vanm6!)
After shave: Barbershop Bay Rum
Η φωτογραφία του ξυρίσματος.
Να είστε όλοι καλά και το 2013 να είναι χρόνος ανανέωσης, ευτυχίας και περισσότερης κατανόησης.
Pre-shave: Aquagena/Omega 48/Coccolian
Σαπούνι: MWF (τι άλλο για να κλείσει καλά το έτος;)
Πινέλο: Semogue 1305
Μηχανή: Merkur 39C
Λεπίδα: Polsilver Super Iridium (thanks vanm6!)
After shave: Barbershop Bay Rum
Η φωτογραφία του ξυρίσματος.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
- coccolino
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 1023
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2012, 21:56
- 14
- Τοποθεσία: Athens - London - Edinburgh
- Has thanked: 246 times
- Been thanked: 206 times
- Ηλικία: 58
Last Christmas I shaved with R41, but the very next day I was still bleeding, this year to save me from pain I will shave with a turbine from an airplane........
Το νέο hit που ακούγεται πολύ από χθές το βράδυ :hystericalbs1
Χθές βράδυ λοιπόν:
FS Finest
R41 (thanks dimitris)
Personna Platinum #1
Geo. F. Trumper Coconut (thanks dimitris)
Osma Alum Block
Aqua Velva
2 bottles of blood (thanks Red Cross) :hystericalbs1
Για να είμαστε και σοβαροί, πολύ καλή η R41, είναι από τις μηχανές που πρέπει κάποιος να έχει. Βαριά κατασκευή (στιβαρή), απίθανο ξύρισμα. Κάτι σπυράκια που είχα τα "μάζεψε", εκεί ήταν η διαφορά με τις άλλες μηχανές για μένα, ενω με άλλη μηχανή δεν είχα θέμα με την R41 "έσταξε" αίμα αρκετό.
Θέλει σωστή προετοιμασία, όχι βιασύνες και "μαγκίτσες", και όχι πίεση.
Στο καλό να πάει το 2012, εύχομαι χαρούμενα και ξέγνοιαστα ξυρίσματα για το 2013 σε όλους μας :megagrin
Το νέο hit που ακούγεται πολύ από χθές το βράδυ :hystericalbs1
Χθές βράδυ λοιπόν:
FS Finest
R41 (thanks dimitris)
Personna Platinum #1
Geo. F. Trumper Coconut (thanks dimitris)
Osma Alum Block
Aqua Velva
2 bottles of blood (thanks Red Cross) :hystericalbs1
Για να είμαστε και σοβαροί, πολύ καλή η R41, είναι από τις μηχανές που πρέπει κάποιος να έχει. Βαριά κατασκευή (στιβαρή), απίθανο ξύρισμα. Κάτι σπυράκια που είχα τα "μάζεψε", εκεί ήταν η διαφορά με τις άλλες μηχανές για μένα, ενω με άλλη μηχανή δεν είχα θέμα με την R41 "έσταξε" αίμα αρκετό.
Θέλει σωστή προετοιμασία, όχι βιασύνες και "μαγκίτσες", και όχι πίεση.
Στο καλό να πάει το 2012, εύχομαι χαρούμενα και ξέγνοιαστα ξυρίσματα για το 2013 σε όλους μας :megagrin
Γιώργος
Dovo Best Quality 5/8", Frederick Reynolds 6/8", Frederick Reynolds 13/16", Merkur 15C, Vintage Gillette Eldorado Gold Tech '56
Dovo Best Quality 5/8", Frederick Reynolds 6/8", Frederick Reynolds 13/16", Merkur 15C, Vintage Gillette Eldorado Gold Tech '56
- boltsis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 15
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 321 times
Όποτε ανεβάζει ο Κωνσταντίνος βίντεο μετά με τρώει ο κώλος μου να πάρω κάτι απο αυτά που λέει.Χρονιά πολλά και σε σενα Κωνσταντίνε και καλή χρονιά να έχουμε!!
Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?
Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
Θέλει προσοχή Γιώργο! Είναι πολύ διαφορετική απο όλες τις άλλες DE.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
-
NavalArchitect
Χρόνια πολλά και σ'εσένα Ηλία, και βέβαια καλή χρονιά να έχουμε.boltsis έγραψε:Όποτε ανεβάζει ο Κωνσταντίνος βίντεο μετά με τρώει ο κώλος μου να πάρω κάτι απο αυτά που λέει.Χρονιά πολλά και σε σενα Κωνσταντίνε και καλή χρονιά να έχουμε!!
Το πράσινο δεξιά omega, ποιος ο κωδικός του και πόσο το μαλλί?
Τον κωδικό του πινέλου που αναφέρεις δεν τον έχω, κόστισε περίπου 65-70 Ευρώ, αν θυμάμαι καλά.