Σελίδα 21 από 34
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2020, 12:28
από Vavous
Μια χαρά σβουρίζονται τα Simpsons, δεν παθαίνουν τίποτα με λογική χρήση. Μη φοβού, πρώτα εμείς θα χαλάσουμε και μετά αυτά.
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2020, 13:27
από mitsos
Ακριβώς έτσι!
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2020, 13:41
από DAK
Συμφωνω κ επαυξανω!δεν παθαινουν τιποτα με λιγο σβουριγμα!αρκει να ειναι καπως ηπιο.εγω τα σβουριζω στα 3/4 περιπου κ ολα καλα!δεν νοειται face lathering χωρις σβουριγμα!
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2020, 13:48
από herco
Ετσι θα ναι, αν ετσι νομιζετε.
** Και επειδη αυτο διαβαζετε καπως - να προσθεσω οτι το θεμα δεν ειναι αν "σβουριζουν" αλλα το οτι η εταιρεια αφαιρει την εγγυηση για αυτον το λογο. Και αυτο πρεπει να το ξερει ο αγοραστης, πριν το δει σε ενα χαρτακι στη συσκευασια του προιοντος.
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2020, 16:17
από tasos72
Μην τρελαθουμε κιολας !!
Ειναι δυνατον να κανεις αφρο στο μπολ ή στο προσωπο χωρις να το σβουρισεις ???
Απλα, οι ανθρωποι θελουν να αποτρεψουν την βιαια χρηση ( πατημα με δυναμη, μεχρι να βρει η ριζα του θυσανου δερμα..) του πινελου, κατι στο οποιο αρεσκονται αρκετοι , ακομα και "ειδήμονες" στο youtube...
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιουν 2020, 18:07
από DAK
Ειναι πινελαρες παντως!εγω και μονο που ανοιγω το ντουλαπι κ βλεπω το duke3 διπλα στο chubby2 παθαινω πλακα κ μου ερχεται κατευθειαν να ξυριστω!δεν εχω δοκιμασει παρα πολλες μαρκες πινελων,αλλα θεωρω οτι τα simpson ειναι τα καλυτερα στον κοσμο!α
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2020, 11:07
από FSword
herco έγραψε: 06 Ιουν 2020, 13:48
Ετσι θα ναι, αν ετσι νομιζετε.
** Και επειδη αυτο διαβαζετε καπως - να προσθεσω οτι το θεμα δεν ειναι αν "σβουριζουν" αλλα το οτι η εταιρεια αφαιρει την εγγυηση για αυτον το λογο. Και αυτο πρεπει να το ξερει ο αγοραστης, πριν το δει σε ενα χαρτακι στη συσκευασια του προιοντος.
Αυτό σίγουρα καλό είναι να το γνωρίζουν οι πιθανοί αγοραστές. Εύλογα βέβαια δημιουργείται η απορία: άντε και το σβουρίζεις και αρχίζει και χάνει τρίχες οπότε θες να εκμεταλλευτείς την εγγύηση, αυτοί πώς θα το καταλάβουν; Πάντα μιλάμε μέσα σε λογικά πλαίσια, αν το πατάς με δύναμη να ανοίξει τέρμα ο θύσανος μάλλον θα είναι προφανές, αν όμως σβουρίζεις χαλαρά δεν ξέρω πώς μπορεί να το διαπιστώσει κάποιος εκ των υστέρων.
Φυσικά δεν προτρέπω κάποιον να το κάνει δεδομένου του περιορισμού που επιβάλει ο κατασκευαστής - αυτό είναι απόφαση του καθενός. Απλά αναρωτιέμαι...
Και μια και το έφερε η κουβέντα, για το Chubby 2 synthetic τι λέτε; Έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια αλλά κάποιοι λένε ότι το loft στα 50mm (τόσο το έχει σεταρισμένο ο κατασκευαστής) είναι πολύ χαμηλά με αποτέλεσμα too much backbone και όχι πολύ splay. Από την άλλη μπορείς να παραγγείλεις με custom loft size, οπότε θεωρητικά πας και στα 52mm ή και στα 54mm. Κάποια άποψη περί του θέματος; Υπάρχει κάτοχος να μας πει γνώμη;
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2020, 11:27
από mitsos
O Hρακλής έχει δίκιο. Είναι το "γαμώτο". Κορυφαία εταιρεία ή για να είμαστε οκ μέσα στις κορυφαίες δεν νοείται και θεωρείται απαράδεκτο να το λέει αυτό τη στιγμή μάλιστα που (νομίζω) καμία εταιρεία δεν βάζει αυτόν τον όρο. Άσχετο αν (όπως υποθέτω) σχεδόν ποτέ δεν έχει εφαρμοστεί. Είναι εξαιρετικά πινέλα αλλά δεν είναι τα μόνα. Κάτι άλλο είναι ότι όλα τα ασβίσια θα έχουν πρόβλημα αν στο σβούρισμα πιέσεις μέχρι τέρμα να βρεί δλδ η λαβή στο πρόσωπο-μπωλ. Αυτό είναι σίγουρο και όλες οι εταιρείες συστήνουν την αποφυγή. Η παραγωγή αφρού και στο πρόσωπο και στο μπωλ γίνεται καλύτερα αν πιέσεις στο σβούρισμα περίπου κατά τα 3/4 το θύσανο δλδ να απέχει η βάση από το πρόσωπο-μπωλ 1-1,5 cm.
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2020, 11:41
από Vavous
Ειχα ενα CH2 από τη πρώτη παρτίδα που είχε πολύ χαμηλό σετάρισμα ίσως στα 47-48 χιλοοστά. Δεν άνοιγε ούτε με σφαίρες. Πήρα πέρσι ένα επετειακό χρωματιστό που το μέτρησα στα 51 χιλ. Πολύ καλύτερα τα πράγματα αλλά παραμένει Chubby. Κοντόχοντρο δηλαδή και με πυκνό τρίχωμα. Κύριος προορισμός του το σπάσιμο σκληρών σαπώνων. Τέλειο για MDC, MWF, triple milled. Φορτώνει εύκολα αλλά δεν σβουρίζεται στο πρόσωπο επειδή δεν ανοίγει πολύ.
Η τρίχα του είναι ίδια με των Plisson και Omega Evo. Αλλάζει το loft και το density ανά φίρμα. Η τρίχα των Muhle είναι πιο λεπτή.
Re: Πινέλα Simpsons - Μεγ. Βρετανία
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2020, 12:10
από mitsos
Συνθετικό είχα κι εγώ το chubby2. Στην αρχή μου έδωσε την εντύπωση ότι θα στρώσει αλλά απολύτως τίποτα. Μιλάμε όπως λες δεν άνοιγε ούτε με εξοκλέα χαχαχαχα. Και το έδιωξα. Εγώ προσωπικά θεωρώ την κατατομή του συγκεκριμένου πινέλου (με την προϋπόθεση βέβαια να ανοίγει λίγο) το ιδανικό για face lathering. Kαι ας διαφωνήσουν μερικοί.