Σελίδα 3 από 21

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2010, 22:17
από hero
Αποστολε αυτο ειναι σημαντικο οταν αγοραζουμε μεταχειρισμενο . Εαν δεν υποχωρει τα εχει φαει τα ψωμια
του και δυσκολα ακομη και ενας επαγγελματιας θα καταφερει κατι .

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2010, 22:24
από Δημήτρης
Ποιος είναι ο αιθέρας του μαχαιριού, η κόψη? Έχω κι εγώ ένα παλιό και θέλω να ξυριστώ έστω για μια φορα με αυτο...http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?f=74&t=299

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2010, 11:19
από hero
Aιθερας ειναι το πολυ μικρι κοματι σε πλατος και μεχρι την ακρη της κοψης , δηλαδη σε ενα μαχαιρι
το τμημα που αρχιζει και ξεχωριζει απο απο το υπολοιπο μεταλλο , συνηθως εχει διαφορετικη υφη
και χρωμα (λαμψη) .

Το μαχαιρι που δειχνεις δεν νομιζω οτι αξιζει να ασχοληθεις , και να γινεται θα σου κοστισει
ακριβα γιατι θα θελει πολλες ωρες . Σκεψου την αγορα καποιου καινουργιου καλυτερα .

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2010, 11:24
από Δημήτρης
Απλά με αυτό ξυρίζονταν προπάππος μου, και γι'αυτό επιμένω να το ψάχνω μήπως και τα καταφέρω!

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 13:40
από Slur
Αρχίζω να πείθομαι ότι όποιος ξυρίζεται με μαχαίρι θα πρέπει να έχει οπωσδήποτε μία λεπτόκοκκη πέτρα 10.000 – 15.000 grint για κάποια συντήρηση μια φορά το μήνα, και να το πηγαίνει για επαγγελματικό ακόνισμα μια φορά το χρόνο.

Σκέφτομαι να αγοράσω μία δεκάρα πέτρα.

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 19:12
από Apostolos
Για δώσε καμιά φτηνή πρόταση....

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 20:23
από stavros
Παιδια εχεται μπει σε ενα τεραστιο κεφαλαιο, το ακονισμα,εγω σαν μαγειρας ακονιζω χρονια και για να φερω τη berghisher lowe να κοβει την τριχα στον αερα,ζαλιστικα,τσατιστικα,νευριασα και εδωσα μονο για αρχη για στην coticule 120 ευρω.Δυο μηνες ψαχνομουν για να ξεκινησω,και αφου στο τελος τα καταφερα ανακαλυψα οτι μια rotbar εικοσι χρονων με ξυριζε καλυτερα απο μια πανακριβη και πανεμορφη φαλτσετα.Ακουστε τωρα το μυστικο που μου ειπε για τον αιθερα ο κυρ Στρατος τσομπαρης,και δεν το ξερουν ολα τα forum κοσμου.Για να φτασεις το shave ready στο 5 θα ριξεις στην coticule λαδι,ναι κυριοι την μεγαλιωδη νεροπετρα του κοσμου την εκανα λαδοπετρα και ανεβασα απο το 3 στο 5 τον αιθερα.

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 20:33
από Apostolos
Πράγματι Σταύρο, είναι μεγάλο το κεφάλαιο αλλά για εμένα, το παραδοσιακό ξύρισμα σε όλα του τα επιπεδα είναι ενασχόληση ελευθερου χρόνου (hobby), οπότε ξέρω εκ των προτέρων ότι θα έχω όλα τα αρνητικά του Hobby, (έξοδα, χρόνος, καταστροφές, απογοήτευση) αλλά και όλα τα θετικά ( αυτά είναι συναισθήματα, δεν μπορώ να τα αναλύσω). Δεν με πειράζει να περάσω όλα αυτα που πέρασες εσύ και να φτάσω στα ίδια συμπεράσματα, θέλω όμως να το έχω κάνει εγώ.

Αλλιώς με ένα Mach και έναν αφρό καθάριζα :megagrin

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 21:27
από stavros
Αποστολη συμφωνω αυτο που κανουμε ειναι κουλτουρα,απλα μην το παρακανεις σαν και μενα και πεταξεις πολλα λεφτα χωρις αποτελεσμα.

Re: Πέτρα ακονίσματος.

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2010, 21:57
από Apostolos
Ναι σε αυτό έχεις δίκιο, βέβαια για εμένα ο εξοπλισμός έχει πάντα και συλλεκτική αξία. Όμως οι εποχές είναι δύσκολες και καλό είναι να μην κανουμε υπερβολές.