Σελίδα 3 από 6

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2021, 18:48
από john1992
Είναι εύκολο να περιγράψεις το άρωμα του? Είναι γλυκο π.χ.?

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2021, 23:57
από natnat
Υποτίθεται βασίζεται στο Acqua di Parma Oud.
Δεν μοιάζει πραγματικά με κατι γνωστό. Γλυκό βαλσαμικο συνθετικό ουντ. Ισως με καραμέλα, λίγο δέρμα και white musk. Δεν ξεχωρίζουν ιδιαίτερα οι νότες και δεν έχει εξέλιξη.

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2021, 04:58
από john1992
Ευχαριστώ

Προστέθηκε μετά από 1 ώρα 5 λεπτά 16 δευτερόλεπτα:
Και το XXX της razorock απομίμηση του aqua di parma δεν είναι ?

Προστέθηκε μετά από 6 ώρες 32 λεπτά 11 δευτερόλεπτα:
Από goodfellas έχεις το Smile Furiah? Αν ναι, έχει ωραίο άρωμα? Θυμίζει καθόλου καπνό το άρωμα του ?

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2021, 14:26
από gkarave
@john1992 ...το XXX Razorock περίπου ναι, δεν το λες και ακριβώς ότι συμπίπτει αρωματικά, όμως είναι πολύ αξιόλογο και αντίστοιχα ταιριάζει και με το σαπούνι του.... μόνο με τη δοκιμή θα δεις τι ακριβώς σου αρέσει αρωματικά ή σου ταιριάζει στην επιδερμίδα του προσώπου σου.... από τη μικρή μου πείρα, τα aftershaves της Razorock έχουν πιο ιδιαίτερο και ανεκτό άρωμα σε σχέση με εκείνα της Goodfellas... τα θεωρώ πιο value for money .... απόψεις...

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2021, 22:08
από john1992
Τα stirling lotion είναι ανώτερα ποιοτικά ή και αρωματικά πιστεύεις? Έχω ένα balm από stirling και θεωρώ ότι κάνει πολύ καλή δουλειά

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2021, 07:17
από gkarave
@john1992 ....δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία με τα balsam. Έχω την αίσθηση ότι μετα την εφαρμογή του after shave balm, η επιδερμίδα γίνεται λιπαρή και δεν μ` αρέσει... καλή περίπτωση είναι το kerkini after shave balm, εξαιρετικό. Από Stirling balm το unscented που δοκιμασα μου άρεσε ως αίσθηση, ενώ το Ozark & executive man έχουν έντονη μυρωδιά. Οι lotions "αφηνουν" στο δικό μου πρόσωπο καλύτερη αίσθηση. Τώρα, για την ποιότητά τους δεν γνωρίζω...

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2021, 22:46
από john1992
Απλά παρατήρησα ότι οπότε αναφερεται τα after shave που χρησιμοποιείτε λίγοι βαζεται τα razorock και τα stirling μέσα σ' αυτά. Ο λόγος που τείνετε στα πιο κλασικά (floid, 4711) είναι τκ άρωμα ή τα συστατικά ?

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2021, 11:30
από gkarave
@john1992 ...αρωματικά μου ταιριάζουν καλύτερα τα after shaves της Razorock απ΄ ότι εκείνα της Stirling... με τη δοκιμή θα καταλάβεις τί σου αρέσει περισσότερο... θέλει χρόνο και χρήμα.. καλό είναι να υπάρχουν στη συλλογή σου και το floid , όπως και το 4711, όποτε ανάλογα με την περίσταση (χειμώνας - καλοκαίρι) και τη διάθεσή σου επιλέγεις.... άρωμα, αίσθηση στο πρόσωπο κ.λπ. .... ώρα για πειραματισμούς !

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2021, 13:40
από foxtrot
Θα παρακαλέσω να μην κουράζουμε πολύ το thread.
Ο μόνος σίγουρος τρόπος να καταλάβουμε τι κάνει ένα προϊόν είναι το try and error.

Re: After Shave με διάρκεια

Δημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2021, 22:33
από Vulcan
Το FARAO της Alpa σε εμένα κρατάει με ένα διακριτικό άρωμα για τουλάχιστον 6-7 ώρες χωρίς να γίνεται ενοχλητικό.

Δεύτερο σε διάρκεια θα έβαζα το Fine Accoutrements με άρωμα λεβάντας.

Τα στανταράκια που είχα προ αμνημονεύτων ετών Old Spice, Tabac, Aqua Velva και Pino Silvestre τα έχουν μπασταρδέψει πλέον τόσο πολύ που σε μισή ώρα είναι σαν να μην τα είχες βάλει ποτέ.