Σελίδα 3 από 5

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 15:49
από Tzimisce
Δημήτρη, το ίδιο λέμε. :)
Η φράση σου "το συγκεκριμένο σαπούνι τα σπάει κυριολεκτικά" και η τελευταία παράγραφος περί κόστους είναι αυτό ακριβώς που νοιώθω.
Είναι ένα καταπληκτικό σαπούνι, από μία εταιρία όμως που έχει πάρει ψηλά τον αμανέ όπως λέμε.
Αν δεν είναι αυτό που είναι (Ρωμαίο Ρωμαίο) δεν θα το σκεφτόμουν καν.
Επιμέρους στοιχεία του έχω βρει και σε άλλα σαπούνια.
Όχι όμως όλα μαζί μαζεμένα σε ένα.
Για μένα, στα 25€ το refill (που είναι πολλά για σαπούνι) θα ήταν το κορυφαίο σαπούνι ever.
Αλλά ρε φίλε, 55€;

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 18:08
από tasos72
25-30 ευρω τα 200 γρ. θα ηταν καλη τιμη για αυτο το σαπουνι.(κατι σαν το Boelis που ειναι και καταξιωμενη εταιρια)
Σε αναγκαζει να πληρωσεις αλλα 25-30 για το κεραμικο βαζο...(που του κοστιζει 6-10 χονδρικη περιπου)

Προστέθηκε μετά από 2 λεπτά 50 δευτερόλεπτα:
Επισης εκαμε πολυ ασχημη εντυπωση το οτι μεσα σε μια νυχτα, ο ανθρωπος το αυξησε 15 ευρω !! (απο 40---> 55)

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 18:36
από Tzimisce
Σε αυτή τη τιμή θα χτυπούσα την τετράδα Τάσο.
Τώρα σκέφτομαι και για το ένα.
Τελικά ποιος χάνει;

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 18:52
από Vavous
:techie-idea: Όποιος δεν δοκίμασε Nuavia!

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 18:57
από Tzimisce
Εγώ που δοκίμασα δύο πιάνομαι; :)

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 19:01
από Vavous
Λίγη υπομονή. Στο Black Friday σε κανα ενάμισο δυο μήνες δηλαδής, ο Πανακρέμας κάνει -30%.

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 19:14
από Tzimisce
Σε δύο μήνες θα τα μυρίζουμε στον wellshaved και θα είμαστε πιο σίγουροι για τις επιλογές μας.
Βγάλε και τα μεταφορικά, μία η άλλη θα έρχεται.

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2018, 19:30
από Tony
mitsos έγραψε: 20 Σεπ 2018, 15:33 Αναλυτικά έχω γράψει σε προηγούμενο πόστ όπου ούτε λίγο ούτε πολύ τα πιο "έγκυρα" και παλιά μέλη του φόρουμ πέσαν να με φάνε (χαχαχαχα) και αν θυμάμαι καλά χωρίς να έχουν δοκιμάσει το συγκεκριμένο σαπούνι. Απλά επειδή έγραφα καλά λόγια και θα παρασύρονταν τα υπόλοιπα μέλη και θα αγοράζαν σωρηδόν(!!).
@mitsos Δημήτρη Καλησπέρα,

Απαντώ όχι για υποστηρίξω την γνώμη μου για το σαπούνι, αφού αυτή γράφτηκε και υπάρχει από το 2016, και δεν υπάρχει καμία περίπτωση, να λογοφέρω για ένα σαπούνι.

Αυτό που δεν μου άρεσε όμως (δεν παρεξηγήθηκα φυσικά αλίμονο) είναι κάποια πράγματα που γράφεις, και που δεν μπόρεσα να καταλάβω πως τα εκλογικεύεις...

Ποιά είναι τα "έγκυρα" και παλιά μέλη του φόρουμ που πέσαν να με φάνε βρε Δημήτρη; θα σου πω εγώ, είναι ο @Ηλίας και εγώ, ο Ηλίας σου έθεσε ένα επιχείρημα, που είναι πολύ σωστό κατά την γνώμη μου, και ύστερα εγώ σου έγραψα ότι, αυτό δεν είναι review, ούτε κάν mini review, αλλά η πρώτη σου εντύπωση του nuavia rossa, και αν το δούμε και λίγο καλύτερα, και μετά από δύο χρόνια σχεδόν Δημήτρη, υπάρχει ένα νήμα με τρείς σελίδες κατεβατά, χωρίς καμία φωτογραφία αφρισμού - φωτογραφίες συσκευασίας - συστατικών - τίποτα, που να βοηθάει το κάθε μέλος μας ώστε να καταλάβει κάποια πράγματα για το σαπούνι.

Μετά, απλά δεν θυμάσαι καλά όντως, γιατί είμαι 95% σίγουρος πως ο Ηλίας έχει δοκιμάσει nuavia, όσο για εμένα, τα είχα όλα Δημήτρη, και έχω δοκιμάσει όλα τα Pannacrema, πως γίνεται να να εκφέρει κάποιος άποψη/γνώμη χωρίς δοκιμή; και “Περί του Λόγου το Αληθές” ορίστε και η φωτογραφία με ημερομηνία 10/09/2015

Εικόνα

Άρα φίλε μου, κανείς δεν πήγε να σε φάει, απλά επειδή έγραψες καλά λόγια για το σαπούνι, αντιθέτως εισέπραξες πολλά ευχαριστώ από όλους μας, και από εμένα,
έτσι και πολύ απλά, μόνο ο τρόπος σκέψης αλλάζει... :)
Και εννοείτε πως δεν είναι κάτι προσωπικό, και δεν υπάρχει κάποια εμμονή, απλά δεν μου αρέσουν τα αθώα ψέματα ή οι ανακρίβειες στις δημόσιες συζητήσεις, παραπληροφορούν και αποδυναμώνουν τα επιχειρήματά.!

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2018, 20:16
από herco
Μιας και το φερε η κουβεντα, ουτε εγω καταλαβα αν ειμαι αυτος "που δεν εχει ξυριστει με nuavia και επεσα να φαω τον Μητσο" :D

Προς αποφυγη παρεξηγησεων, εχω ξυριστει αρκετα και με το μπλε (δειγμα απο PetrosMp) και με το κοκκινο (δωρακι απο τον κολλητο μου) - και η αποψη μου για τα "αρωματικα κερια" nuavia εξακολουθει να ειναι αυτη που εγραψα και τοτε.

Re: Pannacrema nuavia rossa

Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2018, 20:36
από Akist
@herco

Ηρακλή τι εννοείς λέγοντας "αρωματικά κεριά" ; (θυμάμαι που το είχες ξαναγράψει ακριβώς έτσι)
Δεν σου αρέσει η μυρωδιά η είναι "too much" σαν μυρωδιά που λέμε ;
Από ιδιότητες πως σου φάνηκαν τα nuavia ;