Re: Pannacrema nuavia rossa
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2018, 15:49
Δημήτρη, το ίδιο λέμε. 
Η φράση σου "το συγκεκριμένο σαπούνι τα σπάει κυριολεκτικά" και η τελευταία παράγραφος περί κόστους είναι αυτό ακριβώς που νοιώθω.
Είναι ένα καταπληκτικό σαπούνι, από μία εταιρία όμως που έχει πάρει ψηλά τον αμανέ όπως λέμε.
Αν δεν είναι αυτό που είναι (Ρωμαίο Ρωμαίο) δεν θα το σκεφτόμουν καν.
Επιμέρους στοιχεία του έχω βρει και σε άλλα σαπούνια.
Όχι όμως όλα μαζί μαζεμένα σε ένα.
Για μένα, στα 25€ το refill (που είναι πολλά για σαπούνι) θα ήταν το κορυφαίο σαπούνι ever.
Αλλά ρε φίλε, 55€;
Η φράση σου "το συγκεκριμένο σαπούνι τα σπάει κυριολεκτικά" και η τελευταία παράγραφος περί κόστους είναι αυτό ακριβώς που νοιώθω.
Είναι ένα καταπληκτικό σαπούνι, από μία εταιρία όμως που έχει πάρει ψηλά τον αμανέ όπως λέμε.
Αν δεν είναι αυτό που είναι (Ρωμαίο Ρωμαίο) δεν θα το σκεφτόμουν καν.
Επιμέρους στοιχεία του έχω βρει και σε άλλα σαπούνια.
Όχι όμως όλα μαζί μαζεμένα σε ένα.
Για μένα, στα 25€ το refill (που είναι πολλά για σαπούνι) θα ήταν το κορυφαίο σαπούνι ever.
Αλλά ρε φίλε, 55€;
