mitsos έγραψε: 20 Σεπ 2018, 15:33
Αναλυτικά έχω γράψει σε προηγούμενο πόστ όπου ούτε λίγο ούτε πολύ τα πιο "έγκυρα" και παλιά μέλη του φόρουμ πέσαν να με φάνε (χαχαχαχα) και αν θυμάμαι καλά χωρίς να έχουν δοκιμάσει το συγκεκριμένο σαπούνι. Απλά επειδή έγραφα καλά λόγια και θα παρασύρονταν τα υπόλοιπα μέλη και θα αγοράζαν σωρηδόν(!!).
@mitsos Δημήτρη Καλησπέρα,
Απαντώ όχι για υποστηρίξω την γνώμη μου για το σαπούνι, αφού αυτή γράφτηκε και υπάρχει από το 2016, και δεν υπάρχει καμία περίπτωση, να λογοφέρω για ένα σαπούνι.
Αυτό που δεν μου άρεσε όμως (δεν παρεξηγήθηκα φυσικά αλίμονο) είναι κάποια πράγματα που γράφεις, και που δεν μπόρεσα να καταλάβω πως τα εκλογικεύεις...
Ποιά είναι τα "έγκυρα" και παλιά μέλη του φόρουμ που πέσαν να με φάνε βρε Δημήτρη; θα σου πω εγώ, είναι ο
@Ηλίας και εγώ, ο Ηλίας σου έθεσε ένα επιχείρημα, που είναι πολύ σωστό κατά την γνώμη μου, και ύστερα εγώ σου έγραψα ότι, αυτό δεν είναι review, ούτε κάν mini review, αλλά η πρώτη σου εντύπωση του nuavia rossa, και αν το δούμε και λίγο καλύτερα, και μετά από δύο χρόνια σχεδόν Δημήτρη, υπάρχει ένα νήμα με τρείς σελίδες κατεβατά, χωρίς καμία φωτογραφία αφρισμού - φωτογραφίες συσκευασίας - συστατικών - τίποτα, που να βοηθάει το κάθε μέλος μας ώστε να καταλάβει κάποια πράγματα για το σαπούνι.
Μετά, απλά δεν θυμάσαι καλά όντως, γιατί είμαι 95% σίγουρος πως ο Ηλίας έχει δοκιμάσει nuavia, όσο για εμένα, τα είχα όλα Δημήτρη, και έχω δοκιμάσει όλα τα Pannacrema, πως γίνεται να να εκφέρει κάποιος άποψη/γνώμη χωρίς δοκιμή; και “Περί του Λόγου το Αληθές” ορίστε και η φωτογραφία με ημερομηνία 10/09/2015
Άρα φίλε μου, κανείς δεν πήγε να σε φάει, απλά επειδή έγραψες καλά λόγια για το σαπούνι, αντιθέτως εισέπραξες πολλά ευχαριστώ από όλους μας, και από εμένα,
έτσι και πολύ απλά, μόνο ο τρόπος σκέψης αλλάζει...
Και εννοείτε πως δεν είναι κάτι προσωπικό, και δεν υπάρχει κάποια εμμονή, απλά δεν μου αρέσουν τα αθώα ψέματα ή οι ανακρίβειες στις δημόσιες συζητήσεις, παραπληροφορούν και αποδυναμώνουν τα επιχειρήματά.!