Ε ρε Δημήτρη τι να κάνουμε?!!! Η opel το έχει παρα.... και εχει και ενα ωραιότατο 8% επιτόκιο!
Η skoda εχει 4.9% και το octavia είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, τεράστιο και για τα λεφτά του τιμιότατο!
BABIS έγραψε:Όλα καλά , είμαι πολύ ευχαριστημένος!
Κι εγώ είχα astra f του 1991 πριν το Octavia !!!!
Έλα ρε τί σύμπτωση ειναι αυτή! Πάντως και το astrtaki άλλη φάση, άλλα γουστα!
Χαίρομαι που μου λές πως εισαι ικανοποιημένος απο octavia γενικά! Αντε λογικά τέλη Απριλίου θα το έχω κι εγώ!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Πολύ καλή ποιότητα το Octavia (δεν είναι τυχαίο που τα παίρνουν τόσοι ταξιτζήδες) και εξαιρετικός ο κινητήρας των 1,8 λίτρων. Στα 1,4 λίτρα είναι όμως αισθητή ή έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές, αλλά πάει πακέτο με την εξοικονόμηση τελών κυκλοφορίας, βενζίνης και ασφαλίστρων.
Πολύ μεγάλοι χώροι (ιδίως ο χώρος αποσκευών) και ασφαλής οδική συμπεριφορά. Αυτό που του λείπει είναι η αίσθηση ποιότητας που δίνουν τα VW, από το πώς κλείνει η πόρτα, πώς κουμπώνει η ταχύτητα, ακόμα και το πώς ...στρίβει το κλειδί για τη μίζα. Όσες φορές έχω οδηγήσει VW φίλων απολαμβάνω αυτή την αίσθηση, αλλά δε θα την πλήρωνα.
Τα Astra έχουν φήμη γερμανικής ποιότητας, αλλά στην πράξη χαλάνε συχνά. Ο Έλληνας όμως ακούει Opel και νομίζει ότι το Astra του έχει γερμανική ποιότητα, γι' αυτό πωλούνται τόσα κομμάτια ("για να τα παίρνει ο κόσμος καλά θα είναι"). Ως γνωστόν η φήμη αργεί να φτιαχτεί και κατόπιν να απολεσθεί. Άλλη ποιότητα το Vectra, άλλη το Astra. Άλλη ποιότητα το Passat, άλλη το Golf (γνωστοί μου τρέχουν συνέχεια στο συνεργείο και έχουν μετανιώσει για την αγορά Golf).
Αντιθέτως τα ιαπωνικά δεν έχουν τόσο έντονη κλιμάκωση ποιότητας μεταξύ φτηνών και ακριβών μοντέλων την ίδιας εταιρείας.
Όσοι γνωστοί μου έχουν Skoda Fabia, Octavia και Superb, δεν τα αλλάζουν με τίποτα. Το ίδιο και με τα Hyundai.
Αλέξουρος έγραψε: Στα 1,4 λίτρα είναι όμως αισθητή ή έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές, αλλά πάει πακέτο με την εξοικονόμηση τελών κυκλοφορίας, βενζίνης και ασφαλίστρων.
200 Nm απο τις 1.500 στροφές δεν το λές και έλλειψη ροπής στις χαμηλές ειδικά για 1400αρη κινητήρα! :megagrin
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΟΚ Χρήστο, αν και δεν το έχω οδηγήσει, ανακαλώ! Νόμιζα ότι στην πράξη ο υπερσυμπιεστής αποδίδει τη ροπή κοντά στις 2000 rpm κι όχι στις θεωρητικές 1500 rpm.
Όταν μιλάω με φίλους και τους λέω να πάρουν τα Seat, Golf, Skoda με τους κινητήρες με τη χαμηλή πίεση turbo, που έχουν καλύτερη ροπή χαμηλά και λιγότερη μέγιστη ιπποδύναμη, δε με πιστεύουν. Ομοίως, θεωρώ τις αναβαθμίσεις του εγκεφάλου που χαλάνε τη ροπή χαμηλά, καταστροφικές.
Τη ροπή την απολαμβάνεις καθημερινά, μέσα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Τη μεγάλη δύναμη ψηλά θα την καταλάβεις μόνο μετά τα 120km/h ή σε αναβάσεις που θα κάνεις σε γρήγορους ρυθμούς και πολλές rpm.
Φυσικά τα παραπάνω δεν ισχύουν για κάποιον που βράζει πολύ το αίμα του και δουλεύει το αμάξι συνέχεια στις 4.000-7.000 rpm.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αλέξουρος την 27 Φεβ 2011, 18:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Αλέξουρος έγραψε:ΟΚ, αν και δεν το έχω οδηγήσει, ανακαλώ! Νόμιζα ότι στην πράξη ο υπερσυμπιεστής αποδίδει τη ροπή κοντά στις 2000 rpm κι όχι στις θεωρητικές 1500 rpm.
Όταν μιλάω με φίλους και τους λέω να πάρουν τα Seat, Golf, Skoda με τους κινητήρες με τη χαμηλή πίεση turbo, που έχουν καλύτερη ροπή χαμηλά και λιγότερη μέγιστη ιπποδύναμη, δε με πιστεύουν. Γι' αυτό και θεωρώ τις αναβαθμίσεις του εγκεφάλου που χαλάνε τη ροπή χαμηλά καταστροφικές.
Τη ροπή την απολαμβάνεις καθημερινά, μέσα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Τη μεγάλη δύναμη ψηλά θα την καταλάβεις μόνο μετά τα 120km/h ή σε αναβάσεις που θα κάνεις σε γρήγορους ρυθμούς και πολλές rpm.
Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λές με την ροπή! Κι εγώ στην αρχή δεν το ήξερα μη νομίζεις! Μόνο όταν το έψαξα και το οδήγησα στο τεστ drive το κατάλαβα! Ναί το άτιμο απο τις 1500 στη δίνει τη ροπή!!!
Και φυσικά συμφωνώ, οτι είναι βλακεία και το κανουν αρκετοι, να αναβαθμίζουν για άλογα και να χάνουν ροπή ή το πότε στη δίνει τη ροπή!!!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
Δε φαντάζεσαι πόσο σημαντικό είναι να δίνει τη ροπή στις 1500 rpm αντί για τις 1800. Τεράστια διαφορά που νιώθεις σε καθημερινή οδήγηση. Επίσης οικονομία καυσίμου.
Αν και μου έχει φύγει εδώ και πολλά χρόνια το μικρόβιο του αυτοκινήτου που είχα πιτσιρικάς, ζηλεύω τον τελευταίο κινητήρα της Alfa Romeo των 1750 cc που αποδίδει ροπή 320 Nm από τις 1400 rpm. Αν είναι στην πράξη, όπως λένε στα χαρτιά, πρέπει να είναι φοβερή η αίσθηση. Σαν να οδηγείς ατμοσφαιρικό αμάξι 4.000 cc.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Αλέξουρος την 27 Φεβ 2011, 18:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αυτό που δεν ξέρω για τους συγκεκριμένους κινητήρες είναι η διάρκεια ζωής τους, μιας και είναι πολλά τα άλογα για 1400 κυβικά. Σχτεικά με την ποιότητα των Opel, το Vectra μου έχει βγει άψογο, ίσως παίζει ρόλο ότι είναι φτιαγμένο στα κεντρικά της εταιρείας στο Russelheim. Τα μικρότερα γίνονται αλλού.