Re: Πινέλο Muhle Silvertip Fibre
Δημοσιεύτηκε: 24 Νοέμ 2021, 06:52
Πρωινο ξυρισμα με το καινουργιο αποκτημα muhle synthetic 33 k 256.Ειναι το καλυτερο συνθετικο που εχω πιασει!ανωτερο κ απο το chubby 2 synthetic το οποιο θα το δωσω τελικα για δεν μου καθετε καλα.Η τριχα πραγματικα σε χαιδευει και κανει ενα απιστευτα ευκολο αφρο!Μπραβο στην muhle, δεν περιμενα οτι θα με τρελενε ενα συνθετικο πινελο!κακα τα ψεματα οι γερμανοι εχουν ποιοτητα!