Πινέλο Muhle Silvertip Fibre

Άβαταρ μέλους
DAK
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 453
Εγγραφή: 03 Μαρ 2017, 13:56
9
Has thanked: 250 times
Been thanked: 584 times
Ηλικία: 45

Πρωινο ξυρισμα με το καινουργιο αποκτημα muhle synthetic 33 k 256.Ειναι το καλυτερο συνθετικο που εχω πιασει!ανωτερο κ απο το chubby 2 synthetic το οποιο θα το δωσω τελικα για δεν μου καθετε καλα.Η τριχα πραγματικα σε χαιδευει και κανει ενα απιστευτα ευκολο αφρο!Μπραβο στην muhle, δεν περιμενα οτι θα με τρελενε ενα συνθετικο πινελο!κακα τα ψεματα οι γερμανοι εχουν ποιοτητα!
YOU 'LL NEVER WALK ALONE!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το πινέλο”