Σελίδα 3 από 23

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 08:17
από dimitris
Μια μετακόμιση ποτέ δεν είναι ολοκληρωμένη πριν γίνει ένα ωραίο ξύρισμα στο καινούργιο σπίτι.
Έτσι λοιπόν εχτές το βράδυ:

Pre-shave: Arko stick/Omega 49/Coccolian (φίλε να είσαι καλά)
Σαπούνι: La Toja stick
Πινέλο: Semogue LE 2011 Boar 2
Μηχανή: Merkur 39C
Λεπίδα: Permashart [1]
After shave: Weleda ASB

Το πινέλο είναι τέρας! Φωτογραφία θα ακολουθήσει.

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 09:13
από aris22
Χθές το απόγευμα.... :megagrin

Edwin Jagger Barley
Feather (2#)
Omega No 48
Tabac shaving soap ( είχα ξεχάσει τι εστί κορυφή των σαπουνιών......)
Old spice ASL
Koress ASB

Πολύ καλό το Νο 48 αλλά ξεκάθαρα πλέον η προτίμηση μου είναι το Νο 49 (απο boar)

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 10:57
από Giannis
Καλημέρα,

Πινέλο Semogue 2000
Μηχανή Merkur Futur (3)
Κρέμα Derby Lavender
Λεπίδα Astra
ASL TOBS Eton College
ASB SPEICK

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 16:10
από Harry
dimitris έγραψε:Μια μετακόμιση ποτέ δεν είναι ολοκληρωμένη πριν γίνει ένα ωραίο ξύρισμα στο καινούργιο σπίτι.
Εύχομαι πάντα χαρές στο καινούργιο σου σπίτι!

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 17:04
από Iasonas
Το πρωτο μου ξυρισμα με DE!!!

Σαπουνι Cella (ΥΠΕΡΤΑΤΟ)
Edwin Jagger + Persona p.
HJM Pure Badger
Nivea Sensitive ASB

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 17:11
από ch2700
Και Ιασονα??? (εγω παντως ξερω Ιασωνας με ω).

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 17:17
από Antonis
Και εγώ την ίδια απορία έχω. Δεν μας γράφεις λίγες λεπτομέρειες, αν θέλεις, εδώ;

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 18:05
από Γιάννης
- Avene Cleanance Gel.
- Κρέμα Ξυρίσματος : Palmolive classic.
- Double edge razor Muhle R106 Closed comb.
- Λεπίδα Personna Platinum [2].
- ASB prosar balsam.

Πρώτο ξύρισμα με κρέμα με την Muhle R106 γλίστραγε πολύ καλύτερα από το Proraso (sensitive)

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 19:50
από dimitris
Harry έγραψε:
dimitris έγραψε:Μια μετακόμιση ποτέ δεν είναι ολοκληρωμένη πριν γίνει ένα ωραίο ξύρισμα στο καινούργιο σπίτι.
Εύχομαι πάντα χαρές στο καινούργιο σου σπίτι!
Ευχαριστώ Χάρη, μια μεγάλη χαρά έχει μπει ήδη στο πρόγραμμα για το καινούργιο σπίτι!
Και βέβαια, θα γίνουν και τα σαπουνάκια μας με το tallow.
Ψάχνω και να βρω σφραγιδούλα mens-only για να έχουμε να λέμε για το σαπούνι μας!

Συγγνώμη για το off-topic!

Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2012, 20:21
από boltsis
Professional Nº2 White Horse Hair/Boar Bristle
TOBS avocando
Friodur straight razor
Bruce Willis ASB