Ξυριστικη μηχανη Parker

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
9
Has thanked: 4011 times
Been thanked: 6292 times

Γιάννη μόλις την παράγγειλα. Σέυχαριστώ!
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
9
Has thanked: 4011 times
Been thanked: 6292 times

Δεν βλεπω βεβαια πουθενα το tracking number. Φυσικα δεν πειραζει ετσι τα αναφερω...
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
foxtrot
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3589
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
11
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 32695 times
Been thanked: 34503 times
Ηλικία: 66

Στείλε του mail και ζήτησε το.
Έχω ψωνίσει 3 φορές πέρυσι από αυτόν και πάντα είχε.
Εκτός και αν άλλαξαν τα πράγματα φέτος......
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
9
Has thanked: 4011 times
Been thanked: 6292 times

Στο paypal αναφέρεται ότι ο πωλητής δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες αποστολής ακόμα...

Added in 23 hours 36 minutes 34 seconds:
Τελικά από εχθές που την έστειλε εμφανίζεται και ο tracking number
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
9
Has thanked: 4011 times
Been thanked: 6292 times

Τελικά σήμερα μου ήρθε. Και είναι όπως ακριβώς την περίμενα.
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
Νώντας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
12
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Has thanked: 802 times
Been thanked: 6049 times

Και μπήκα στον Πολωνό μόλις και βλέπω μιά OC Parker με ΑΤΣΑΛΙΝΗλαβή :shock:

Να τη μπουμπουνήσουμε ή όχι :think:
:hb
Άβαταρ μέλους
mitsos
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1725
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
9
Has thanked: 4011 times
Been thanked: 6292 times

Η άποψή μου είναι ότι αν και υπάρχουν ένα σωρό ατσάλινες λαβές στην αγορά μικρές μεγάλες και ό,τι τραβάει η όρεξή σου, βούρ!!!
"Aut viam inveniam aut faciam "
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Στην τιμη αυτη - αν ειναι οντως SS - παρε 5-6 :)
Εικόνα
stergios

Τα 18€ που ανεφερε ο george644, περιλαμβανομενων μεταφορικων για 24c η 26c δεν ισχυουν τελικα?

Νωντα στη φωτογραφια του link που εδωσες πιο πανω προσεξε κατι ατελειες που εχει στα σκαλοπατακια που σχηματιζονται στο πανω μερος της λαβης. (αν ειναι ατελειες) Υπαρχουν πολλα ειδη ss και ποιοτητες εργασιας, οπως στο καθε τι.
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Η φωτογραφια αυτη ειναι "κομμενη" απο το αρχικο background της και για αυτο δειχνουν ετσι οι ακρες.

Εδω φαινεται καλυτερα - η λαβη ειναι μια πιο μακρια 97R

Εικόνα
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Double edge razors”