Ξυριστικη μηχανη Parker
- mitsos
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1725
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
- 9
- Has thanked: 4011 times
- Been thanked: 6292 times
Γιάννη μόλις την παράγγειλα. Σέυχαριστώ!
"Aut viam inveniam aut faciam "
- mitsos
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1725
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
- 9
- Has thanked: 4011 times
- Been thanked: 6292 times
Δεν βλεπω βεβαια πουθενα το tracking number. Φυσικα δεν πειραζει ετσι τα αναφερω...
"Aut viam inveniam aut faciam "
- foxtrot
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3589
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
- 11
- Τοποθεσία: Ελευσίνα
- Has thanked: 32695 times
- Been thanked: 34503 times
- Ηλικία: 66
Στείλε του mail και ζήτησε το.
Έχω ψωνίσει 3 φορές πέρυσι από αυτόν και πάντα είχε.
Εκτός και αν άλλαξαν τα πράγματα φέτος......
Έχω ψωνίσει 3 φορές πέρυσι από αυτόν και πάντα είχε.
Εκτός και αν άλλαξαν τα πράγματα φέτος......
Γιάννης
- mitsos
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1725
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
- 9
- Has thanked: 4011 times
- Been thanked: 6292 times
Στο paypal αναφέρεται ότι ο πωλητής δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες αποστολής ακόμα...
Added in 23 hours 36 minutes 34 seconds:
Τελικά από εχθές που την έστειλε εμφανίζεται και ο tracking number
Added in 23 hours 36 minutes 34 seconds:
Τελικά από εχθές που την έστειλε εμφανίζεται και ο tracking number
"Aut viam inveniam aut faciam "
- mitsos
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1725
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
- 9
- Has thanked: 4011 times
- Been thanked: 6292 times
Τελικά σήμερα μου ήρθε. Και είναι όπως ακριβώς την περίμενα.
"Aut viam inveniam aut faciam "
- Νώντας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2988
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
- 12
- Τοποθεσία: Χαλκιδική
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 6049 times
- mitsos
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1725
- Εγγραφή: 30 Ιούλ 2016, 10:00
- 9
- Has thanked: 4011 times
- Been thanked: 6292 times
Η άποψή μου είναι ότι αν και υπάρχουν ένα σωρό ατσάλινες λαβές στην αγορά μικρές μεγάλες και ό,τι τραβάει η όρεξή σου, βούρ!!!
"Aut viam inveniam aut faciam "
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12135 times
- Ηλικία: 55
Στην τιμη αυτη - αν ειναι οντως SS - παρε 5-6 

-
stergios
Τα 18€ που ανεφερε ο george644, περιλαμβανομενων μεταφορικων για 24c η 26c δεν ισχυουν τελικα?
Νωντα στη φωτογραφια του link που εδωσες πιο πανω προσεξε κατι ατελειες που εχει στα σκαλοπατακια που σχηματιζονται στο πανω μερος της λαβης. (αν ειναι ατελειες) Υπαρχουν πολλα ειδη ss και ποιοτητες εργασιας, οπως στο καθε τι.
Νωντα στη φωτογραφια του link που εδωσες πιο πανω προσεξε κατι ατελειες που εχει στα σκαλοπατακια που σχηματιζονται στο πανω μερος της λαβης. (αν ειναι ατελειες) Υπαρχουν πολλα ειδη ss και ποιοτητες εργασιας, οπως στο καθε τι.
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 12
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12135 times
- Ηλικία: 55
Η φωτογραφια αυτη ειναι "κομμενη" απο το αρχικο background της και για αυτο δειχνουν ετσι οι ακρες.
Εδω φαινεται καλυτερα - η λαβη ειναι μια πιο μακρια 97R

Εδω φαινεται καλυτερα - η λαβη ειναι μια πιο μακρια 97R
