Σελίδα 3 από 7

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 19:59
από Apostolos
και εγώ χρησιμοποιώ όσο πιο καυτό αντέχω...

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 20:04
από Αλέξουρος
Την τελευταία φορά το νερό στο νιπτήρα ήταν καυτό. Αφού έβγαζα από το νερό το μπολ που έκανα τον αφρό και καιγόμουν. :beah2 Το ίδιο και όταν έπιανα την ξυριστική μηχανή που είχα βουτήξει μέσα.

Στο πρόσωπο βέβαια έβαζα απλώς πολύ ζεστό νερό, όχι να καίγομαι.

Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 21:21
από Δημήτρης
Γουρούνα
Tabac
Merkur 33c
Astra Keramik
Shiseido moisturizing emulsion

Χάλια, πάνε στην άκρη προς το παρόν οι λεπίδες, θα τις ξαναδοκιμάσω σίγουρα όμως στο μέλλον.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 21:30
από Apostolos
Αλέξουρος έγραψε:Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;
για τα πινέλα το καταλαβαίνω αλλά για τις μηχανές γιατί; :confused

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Μαρ 2011, 22:27
από Δορυφέρων
Stefanos έγραψε:
Δορυφέρων έγραψε:[...] Λαβη Feather [...]
Μπερδευτηκα.. Τι εννοεις με "λαβη" εφοσον χρηστιμοποιησες τα GII?
Εχω αγορασει 2 λαβες Omega και 1 Feather οι οποιες δεχονται σταθερα ξυραφακια GII.
Στα τελευταια ποστ για ξυρισμα συνεχως μιλαω για λαβη,σαν φορεας ειναι δηλαδη.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2011, 01:40
από Stefanos
Ok, εννοεις δλδ αυτο που εχεις στο Avatar σου (θυμηθηκα ενα ποστ με φωτο σου οταν σε ειχε ερθει αν θυμαμαι καλα). Το πιασα.. Σορι.. Μια η ηλικια, μια το οτι ειμαι πονδιος, ε, οσο ναναι ολο και κατι ξεφευγει.. :megagrin

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2011, 09:44
από Δορυφέρων
Εικόνα

Αυτη ειναι.
Παιρνει συρταρωτα τα ξυραφακια,το καλυμμα ηταν μεσα στη συσκευασια.
Ειναι λιγο πιο "μπροστοβαρη" απο την Omega.
Θα δουλεψω με αυτο το στυλ για καιρο,θα παρω καποτε και DE πχ Edwin Jagger SR356.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2011, 11:13
από ElNavajero
Γουδ μορνιν' :megagrin

Merkur 34c
astra sp(1)
Muhle Best
Proraso πράσινο
Proraso ASB
Myrsol blue ASL

σε λίγο...

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2011, 11:26
από Slur
Gourmet Shave

Tabac cream + Ω102
O Mehlor + Ω48
WALTER KLOPHAUS 6/8
Tabac cream + Ω102
L’ Occitane AS Balm

Απέραντη η ηδονή σήμερα!
Η Tabac κορυφαία, η O Mehlor Θεϊκή!!! Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2011, 15:02
από vanm66
Χαίρετε Κύριοι. Την Κυριακή είχαμε δέυτερη δοκιμή με straight (See Hund 5/8).
προετοιμασία: ντους, πλύσιμο με σαπούνι Imperial Leather, πινέλο Dovo fine badger και De Vergulde hand shaving stick
Ξύρισμα: στροπάρισμα σε δέρμα (περίπου 40φορές), σαπούνι Proraso sensitive, το απαραίτητο τρέμουλο
Αποτέλεσμα καλύτερο από την πρώτη φορά και σχεδόν όλα τα γένεια.
Αλλά πάλι κάτι δε μου άρεσε, το μαχαίρι "μάγκωνε" και δεν ήταν αυτό που φανταζόμουν. Και μετά έκανα τη μεγάλη βλακεία: τελικό πέρασμα με gillette tech και παλιό( :banghead) ξυραφάκι, με αποτέλεσμα μια ώραιότατη πληγή στο αριστερό πηγούνι.
Αναγκαστική αγρανάπαυση μέχρι σήμερα για επούλωση με τη βοήθεια ενυδατικών κρεμών και gel. Μιλάμε για πολύ κάψιμο και τσούξιμο...
Σήμερα πρωί:
-SB Dovo fine badger
-SC Sienna
-SR merkur 510
-RB Personna
-ASB Sienna
Επιστροφή στις καλές ημέρες...