Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
και εγώ χρησιμοποιώ όσο πιο καυτό αντέχω...
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Αλέξουρος
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
- 15
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
Την τελευταία φορά το νερό στο νιπτήρα ήταν καυτό. Αφού έβγαζα από το νερό το μπολ που έκανα τον αφρό και καιγόμουν. :beah2 Το ίδιο και όταν έπιανα την ξυριστική μηχανή που είχα βουτήξει μέσα.
Στο πρόσωπο βέβαια έβαζα απλώς πολύ ζεστό νερό, όχι να καίγομαι.
Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Στο πρόσωπο βέβαια έβαζα απλώς πολύ ζεστό νερό, όχι να καίγομαι.
Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4001
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 15
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 197 times
Γουρούνα
Tabac
Merkur 33c
Astra Keramik
Shiseido moisturizing emulsion
Χάλια, πάνε στην άκρη προς το παρόν οι λεπίδες, θα τις ξαναδοκιμάσω σίγουρα όμως στο μέλλον.
Tabac
Merkur 33c
Astra Keramik
Shiseido moisturizing emulsion
Χάλια, πάνε στην άκρη προς το παρόν οι λεπίδες, θα τις ξαναδοκιμάσω σίγουρα όμως στο μέλλον.

- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
για τα πινέλα το καταλαβαίνω αλλά για τις μηχανές γιατί; :confusedΑλέξουρος έγραψε:Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 59
Εχω αγορασει 2 λαβες Omega και 1 Feather οι οποιες δεχονται σταθερα ξυραφακια GII.Stefanos έγραψε:Μπερδευτηκα.. Τι εννοεις με "λαβη" εφοσον χρηστιμοποιησες τα GII?Δορυφέρων έγραψε:[...] Λαβη Feather [...]
Στα τελευταια ποστ για ξυρισμα συνεχως μιλαω για λαβη,σαν φορεας ειναι δηλαδη.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Ok, εννοεις δλδ αυτο που εχεις στο Avatar σου (θυμηθηκα ενα ποστ με φωτο σου οταν σε ειχε ερθει αν θυμαμαι καλα). Το πιασα.. Σορι.. Μια η ηλικια, μια το οτι ειμαι πονδιος, ε, οσο ναναι ολο και κατι ξεφευγει.. :megagrin

- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 59

Αυτη ειναι.
Παιρνει συρταρωτα τα ξυραφακια,το καλυμμα ηταν μεσα στη συσκευασια.
Ειναι λιγο πιο "μπροστοβαρη" απο την Omega.
Θα δουλεψω με αυτο το στυλ για καιρο,θα παρω καποτε και DE πχ Edwin Jagger SR356.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ElNavajero
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 853
- Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
- 15
- Has thanked: 614 times
- Been thanked: 991 times
- Ηλικία: 38
Γουδ μορνιν' :megagrin
Merkur 34c
astra sp(1)
Muhle Best
Proraso πράσινο
Proraso ASB
Myrsol blue ASL
σε λίγο...
Merkur 34c
astra sp(1)
Muhle Best
Proraso πράσινο
Proraso ASB
Myrsol blue ASL
σε λίγο...
- vanm66
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2312
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
- 15
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 350 times
Χαίρετε Κύριοι. Την Κυριακή είχαμε δέυτερη δοκιμή με straight (See Hund 5/8).
προετοιμασία: ντους, πλύσιμο με σαπούνι Imperial Leather, πινέλο Dovo fine badger και De Vergulde hand shaving stick
Ξύρισμα: στροπάρισμα σε δέρμα (περίπου 40φορές), σαπούνι Proraso sensitive, το απαραίτητο τρέμουλο
Αποτέλεσμα καλύτερο από την πρώτη φορά και σχεδόν όλα τα γένεια.
Αλλά πάλι κάτι δε μου άρεσε, το μαχαίρι "μάγκωνε" και δεν ήταν αυτό που φανταζόμουν. Και μετά έκανα τη μεγάλη βλακεία: τελικό πέρασμα με gillette tech και παλιό( :banghead) ξυραφάκι, με αποτέλεσμα μια ώραιότατη πληγή στο αριστερό πηγούνι.
Αναγκαστική αγρανάπαυση μέχρι σήμερα για επούλωση με τη βοήθεια ενυδατικών κρεμών και gel. Μιλάμε για πολύ κάψιμο και τσούξιμο...
Σήμερα πρωί:
-SB Dovo fine badger
-SC Sienna
-SR merkur 510
-RB Personna
-ASB Sienna
Επιστροφή στις καλές ημέρες...
προετοιμασία: ντους, πλύσιμο με σαπούνι Imperial Leather, πινέλο Dovo fine badger και De Vergulde hand shaving stick
Ξύρισμα: στροπάρισμα σε δέρμα (περίπου 40φορές), σαπούνι Proraso sensitive, το απαραίτητο τρέμουλο
Αποτέλεσμα καλύτερο από την πρώτη φορά και σχεδόν όλα τα γένεια.
Αλλά πάλι κάτι δε μου άρεσε, το μαχαίρι "μάγκωνε" και δεν ήταν αυτό που φανταζόμουν. Και μετά έκανα τη μεγάλη βλακεία: τελικό πέρασμα με gillette tech και παλιό( :banghead) ξυραφάκι, με αποτέλεσμα μια ώραιότατη πληγή στο αριστερό πηγούνι.
Αναγκαστική αγρανάπαυση μέχρι σήμερα για επούλωση με τη βοήθεια ενυδατικών κρεμών και gel. Μιλάμε για πολύ κάψιμο και τσούξιμο...
Σήμερα πρωί:
-SB Dovo fine badger
-SC Sienna
-SR merkur 510
-RB Personna
-ASB Sienna
Επιστροφή στις καλές ημέρες...
Βαγγέλης
