Το ξύρισμα της ημέρας: 6.03.2011-12.03.2011

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

και εγώ χρησιμοποιώ όσο πιο καυτό αντέχω...
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Αλέξουρος
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: 25 Ιαν 2011, 10:42
15
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Την τελευταία φορά το νερό στο νιπτήρα ήταν καυτό. Αφού έβγαζα από το νερό το μπολ που έκανα τον αφρό και καιγόμουν. :beah2 Το ίδιο και όταν έπιανα την ξυριστική μηχανή που είχα βουτήξει μέσα.

Στο πρόσωπο βέβαια έβαζα απλώς πολύ ζεστό νερό, όχι να καίγομαι.

Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Γουρούνα
Tabac
Merkur 33c
Astra Keramik
Shiseido moisturizing emulsion

Χάλια, πάνε στην άκρη προς το παρόν οι λεπίδες, θα τις ξαναδοκιμάσω σίγουρα όμως στο μέλλον.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Αλέξουρος έγραψε:Νομίζω πως κάποιος στο forum είπε ότι δεν είναι καλό για τις μηχανές να τις βάζεις σε καυτό νερό. Ισχύει κάτι τέτοιο;
για τα πινέλα το καταλαβαίνω αλλά για τις μηχανές γιατί; :confused
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Stefanos έγραψε:
Δορυφέρων έγραψε:[...] Λαβη Feather [...]
Μπερδευτηκα.. Τι εννοεις με "λαβη" εφοσον χρηστιμοποιησες τα GII?
Εχω αγορασει 2 λαβες Omega και 1 Feather οι οποιες δεχονται σταθερα ξυραφακια GII.
Στα τελευταια ποστ για ξυρισμα συνεχως μιλαω για λαβη,σαν φορεας ειναι δηλαδη.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Ok, εννοεις δλδ αυτο που εχεις στο Avatar σου (θυμηθηκα ενα ποστ με φωτο σου οταν σε ειχε ερθει αν θυμαμαι καλα). Το πιασα.. Σορι.. Μια η ηλικια, μια το οτι ειμαι πονδιος, ε, οσο ναναι ολο και κατι ξεφευγει.. :megagrin
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Εικόνα

Αυτη ειναι.
Παιρνει συρταρωτα τα ξυραφακια,το καλυμμα ηταν μεσα στη συσκευασια.
Ειναι λιγο πιο "μπροστοβαρη" απο την Omega.
Θα δουλεψω με αυτο το στυλ για καιρο,θα παρω καποτε και DE πχ Edwin Jagger SR356.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
ElNavajero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
15
Has thanked: 614 times
Been thanked: 991 times
Ηλικία: 38

Γουδ μορνιν' :megagrin

Merkur 34c
astra sp(1)
Muhle Best
Proraso πράσινο
Proraso ASB
Myrsol blue ASL

σε λίγο...
Μάκης
www.takeabook.gr
Βιβλία - Σχολικά είδη - Επιτραπέζια παιχνίδια
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Gourmet Shave

Tabac cream + Ω102
O Mehlor + Ω48
WALTER KLOPHAUS 6/8
Tabac cream + Ω102
L’ Occitane AS Balm

Απέραντη η ηδονή σήμερα!
Η Tabac κορυφαία, η O Mehlor Θεϊκή!!! Εικόνα
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Χαίρετε Κύριοι. Την Κυριακή είχαμε δέυτερη δοκιμή με straight (See Hund 5/8).
προετοιμασία: ντους, πλύσιμο με σαπούνι Imperial Leather, πινέλο Dovo fine badger και De Vergulde hand shaving stick
Ξύρισμα: στροπάρισμα σε δέρμα (περίπου 40φορές), σαπούνι Proraso sensitive, το απαραίτητο τρέμουλο
Αποτέλεσμα καλύτερο από την πρώτη φορά και σχεδόν όλα τα γένεια.
Αλλά πάλι κάτι δε μου άρεσε, το μαχαίρι "μάγκωνε" και δεν ήταν αυτό που φανταζόμουν. Και μετά έκανα τη μεγάλη βλακεία: τελικό πέρασμα με gillette tech και παλιό( :banghead) ξυραφάκι, με αποτέλεσμα μια ώραιότατη πληγή στο αριστερό πηγούνι.
Αναγκαστική αγρανάπαυση μέχρι σήμερα για επούλωση με τη βοήθεια ενυδατικών κρεμών και gel. Μιλάμε για πολύ κάψιμο και τσούξιμο...
Σήμερα πρωί:
-SB Dovo fine badger
-SC Sienna
-SR merkur 510
-RB Personna
-ASB Sienna
Επιστροφή στις καλές ημέρες...
Βαγγέλης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”