Σελίδα 20 από 27

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2019, 21:23
από Jimbo
Ξύρισμα με γενια... 22 ωρών.

Εικόνα
Άλλο τελείως το σημερινό σετ από το χθεσινό, θέλω να δω και τελείως άλλους συνδιασμους με τις μηχανές του @Vavous
- Fatip gentile black
-Gillette 7 o'clock sharp edge
-yaqi 26mm plissoft type
-Ss, asb soap commander fortitude

ΥΓ. Σας έχω πει πως τα soap commander μου αρέσουν πιο πολύ από τα Stirling? :D Και τα σαπούνια τους, αλλά και τα asb τους.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2019, 07:07
από GeorgeBest
Καλημέρα σας!

-Κερκίνη Bergamot and Mint
-OMEGA 10018
-EJDE89 Men's OnlyGR LE
-Souplex
-RR Don Donato

Πρωινό δροσερό και ευχάριστο!!!
Καλή συνέχεια σε όλους :)

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2019, 08:58
από tasos72
Πέμπτη, 23 Μάη 2019

EXTRO Tabacco ss
Semoque O.C 2band
Fatip grande OC
Rapira platinum lux (2)
EXTRO Tabacco asl
Kilian - INTOXICATED EdP


Πόσο μ' αρέσει αυτό το άρωμα...

Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2019, 10:32
από Dr.Takero
@tasos72
Πολύ δυνατό ρε παιδί μου αυτό το άρωμα (Extro Tabacco)! Το φοράς στην Περαία και ξεμυαλίζεις ενζενί στην Καμάρα!

Χθες βράδυ με διάθεση Αζναβούρ!

Σάπων Myrsol Blue
Ω 97
MIL + Perma Sharp
Asl Clubman Gent's Gin


Στην αρχή το σαπούνι το είχα για μάπα. Απεδείχθη Πάρα Πολύ Καλό και με τέλειο άρωμα! Πάει με τα πάντα όλα θαλασσινά (σαρδελάκι, γαυράκι, καλαμαράκι, χταποδάκι, γκομενάκι :dance: ). Ιδανικά ταιριάζει με Aqua Velva, Κουλ Γουότερ, Μπούλγκαρι Μπλού, Μάμη Μπλού και Μπέττυ Μπλού.

Τι να πω για τη MIL... Και παστίλια για κουνούπια να της βάλεις, θα σε ξυρίσει :shock:

Ναι, το Clubman Gin τρελαίνει νέες, γριές, χήρες, ελεύθερες, χειραφετημένες, κακομοίρες, λεσβίες και αφέντρες (αν προλάβουν να το μυρίσουν).

Καλό ΣΚ!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2019, 15:03
από Γιώργος Λ
Καλησπέρα σας.

Ω 20102
Tabac ss
Rex Ambassador @4/3/2 + Racer #1
Tabac asl
Korres Mountain Pepper, Bergamot & Coriander asb

Δοκιμή της REX με πιο ήπια απο την Bic Chrome λεπίδα, και γένια 48 ωρών.
Μπορώ να πω ότι εξεπλάγην... Άκουγα την λεπίδα να θερίζει στο πρώτο πέρασμα ( @4 ), αλλά δεν την ένιωθα καν!!
Αποτέλεσμα, απ' το δεύτερο χέρι φράπα... Το τρίτο χέρι για την χαρά του που-ξου και γιατί δεν ήθελα να τελειώσει...

Καλό υπόλοιπο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2019, 15:09
από foxtrot
Εικόνα


Razorock.plissoft
Arko stick
Merkur.34c
Perma-sharp.super
Razorock.xXx asl



Υποδειγματικό άφρισμα το Arko. :)
Μπορεί να υστερεί σε post shave feeling, αλλά τι σημασία έχει, μπροστά στην τιμή του. 8)

Τα σέβη μου!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2019, 00:24
από __Nikolas
Προχτες και χτες:

-PS Γλυκερινης Παπουτσανης (κιτρινο)
- PS Proraso Red
- Chabrawichi 555 sc
- Muhle 81H3 Pure Badger
- GIlette Blue3 #11
- ASΒ Pino Silvestre
- ASL Pino Silvestre

To Pino αγαπημενο αρωμα. Αδικειται απο τη σχετικα υψηλη τιμη του για supermarket fragrance και δεν εχει το μεριδιο της αγορας που του αξιζει.


-PS Γλυκερινης Παπουτσανης (κιτρινο)
- PS Cella
- SM Cuba sc
- Muhle 81H3 Pure Badger
- Fatip Piccolo Lord #2
- ASL LPL (Traditionelle?) Το πρωτο που ειχε βγαλει με την γκρι ετικετα, λογικα αντιστοιχει στην Traditionelle και οχι στη Nature.
- ΕdT Jovan Musk

H LPL σε ιδιοτητες πολυ καλη και περιποιητικη! Απο αρωμα τωρα, απαλο φυσικο (προς το white Proraso?), ισως να φουζεριζει λιγο αλλα ειναι διακριτικο. Φορας ανετα κολωνια μετα. Η Piccolo μονο WTG στο λαιμο Γιατρε μου! :naughty:



@ Dr.Takero :D :clap: :dt

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2019, 09:10
από tasos72
Abbate Y La Mantia “Buttero” ss
Mühle Silvertip Fibre 25mm
Colonial General SS
Feather Pro (4)
Abbate Y La Mantia “Buttero” asl


Μιλάμε για μια φανταστική μυρωδιά δέρματος :romance-heartbeating: , αλλα όχι το τυπικό βαρύ άρωμα, μα κατι πιο ανάλαφρο...ΤΕΛΕΙΟ :banana-dance:
:helt Τα δείγματα είναι ευγενική χορηγία του μικρανεψιου Μπάμπη ( @SolitaryX88 ) :ty

Για τις ιδιότητες του σαπουνιού τα έχουμε πει πολλάκις.

Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2019, 14:48
από Antonis
Καλησπέρα!

- Palmolive ss
- New Forest 2401
- Muhle R96
- AKP [1]
- 444
- Epsilon Blue Mediterranean asl

Είχα πάνω από 6 χρόνια να πιάσω στικάκι Palmolive και τώρα θυμήθηκα γιατί την θεωρώ (την Palmolive) από τις κορυφαίες σε αυτήν την κατηγορία (του super market που λέω εγώ). Ξύρισμα πολύ καλό!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2019, 16:51
από Tony
Καλησπέρα σας,

~ Feather - AC SS & Blade - Pro Super ⑦ και τέλος
~ Custom handle - SynBad 30mm
~ A&E - Grecian Horse (Δώρο)
~ Fine - American Blend asl & asb

Αρκετό καιρό είχα να πιάσω σαβέτα, και το ζερβό τεμπέλιαζε, ο Ελληνικός Πήγασος είναι το 3ο που δοκιμάζω από A&E, τα προηγούμενα ήταν άνευ ζωικού λίπους, αυτό εδώ όμως έχει και tallow, δεν το περίμενα εξαιρετικό σαπούνι σε όλα του, με ενθουσίασε και μου θύμισε τα T&S στις ιδιότητες του, έτσι τα B&M έφυγαν και τα Α&Ε ήρθαν.

Καλό Σαββατοκύριακο.!
Υγιαίνετε & Ευημερείτε.!