@tasos72
Πολύ δυνατό ρε παιδί μου αυτό το άρωμα (Extro Tabacco)! Το φοράς στην Περαία και ξεμυαλίζεις ενζενί στην Καμάρα!
Χθες βράδυ με διάθεση Αζναβούρ!
Σάπων Myrsol Blue
Ω 97
MIL + Perma Sharp
Asl Clubman Gent's Gin
Στην αρχή το σαπούνι το είχα για μάπα. Απεδείχθη Πάρα Πολύ Καλό και με τέλειο άρωμα! Πάει με τα πάντα όλα θαλασσινά (σαρδελάκι, γαυράκι, καλαμαράκι, χταποδάκι, γκομενάκι

). Ιδανικά ταιριάζει με Aqua Velva, Κουλ Γουότερ, Μπούλγκαρι Μπλού, Μάμη Μπλού και Μπέττυ Μπλού.
Τι να πω για τη MIL... Και παστίλια για κουνούπια να της βάλεις, θα σε ξυρίσει
Ναι, το
Clubman Gin τρελαίνει νέες, γριές, χήρες, ελεύθερες, χειραφετημένες, κακομοίρες, λεσβίες και αφέντρες (αν προλάβουν να το μυρίσουν).
Καλό ΣΚ!