Το ξύρισμα της ημέρας - Μάιος 2019

Απάντηση
Jimbo
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 12 Δεκ 2018, 09:47
7
Has thanked: 1015 times
Been thanked: 1789 times

Ξύρισμα με γενια... 22 ωρών.

Εικόνα
Άλλο τελείως το σημερινό σετ από το χθεσινό, θέλω να δω και τελείως άλλους συνδιασμους με τις μηχανές του @Vavous
- Fatip gentile black
-Gillette 7 o'clock sharp edge
-yaqi 26mm plissoft type
-Ss, asb soap commander fortitude

ΥΓ. Σας έχω πει πως τα soap commander μου αρέσουν πιο πολύ από τα Stirling? :D Και τα σαπούνια τους, αλλά και τα asb τους.
Άβαταρ μέλους
GeorgeBest
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 455
Εγγραφή: 06 Μαρ 2018, 20:37
8
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 7895 times
Been thanked: 4992 times

Καλημέρα σας!

-Κερκίνη Bergamot and Mint
-OMEGA 10018
-EJDE89 Men's OnlyGR LE
-Souplex
-RR Don Donato

Πρωινό δροσερό και ευχάριστο!!!
Καλή συνέχεια σε όλους :)
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53

Πέμπτη, 23 Μάη 2019

EXTRO Tabacco ss
Semoque O.C 2band
Fatip grande OC
Rapira platinum lux (2)
EXTRO Tabacco asl
Kilian - INTOXICATED EdP


Πόσο μ' αρέσει αυτό το άρωμα...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Dr.Takero
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1451
Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
9
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 6934 times
Been thanked: 7583 times
Ηλικία: 54

@tasos72
Πολύ δυνατό ρε παιδί μου αυτό το άρωμα (Extro Tabacco)! Το φοράς στην Περαία και ξεμυαλίζεις ενζενί στην Καμάρα!

Χθες βράδυ με διάθεση Αζναβούρ!

Σάπων Myrsol Blue
Ω 97
MIL + Perma Sharp
Asl Clubman Gent's Gin


Στην αρχή το σαπούνι το είχα για μάπα. Απεδείχθη Πάρα Πολύ Καλό και με τέλειο άρωμα! Πάει με τα πάντα όλα θαλασσινά (σαρδελάκι, γαυράκι, καλαμαράκι, χταποδάκι, γκομενάκι :dance: ). Ιδανικά ταιριάζει με Aqua Velva, Κουλ Γουότερ, Μπούλγκαρι Μπλού, Μάμη Μπλού και Μπέττυ Μπλού.

Τι να πω για τη MIL... Και παστίλια για κουνούπια να της βάλεις, θα σε ξυρίσει :shock:

Ναι, το Clubman Gin τρελαίνει νέες, γριές, χήρες, ελεύθερες, χειραφετημένες, κακομοίρες, λεσβίες και αφέντρες (αν προλάβουν να το μυρίσουν).

Καλό ΣΚ!
Let the music play
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Λ
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: 25 Αύγ 2016, 18:16
9
Has thanked: 10306 times
Been thanked: 10087 times
Ηλικία: 49

Καλησπέρα σας.

Ω 20102
Tabac ss
Rex Ambassador @4/3/2 + Racer #1
Tabac asl
Korres Mountain Pepper, Bergamot & Coriander asb

Δοκιμή της REX με πιο ήπια απο την Bic Chrome λεπίδα, και γένια 48 ωρών.
Μπορώ να πω ότι εξεπλάγην... Άκουγα την λεπίδα να θερίζει στο πρώτο πέρασμα ( @4 ), αλλά δεν την ένιωθα καν!!
Αποτέλεσμα, απ' το δεύτερο χέρι φράπα... Το τρίτο χέρι για την χαρά του που-ξου και γιατί δεν ήθελα να τελειώσει...

Καλό υπόλοιπο.
Άβαταρ μέλους
foxtrot
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3588
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
11
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 32686 times
Been thanked: 34486 times
Ηλικία: 66

Εικόνα


Razorock.plissoft
Arko stick
Merkur.34c
Perma-sharp.super
Razorock.xXx asl



Υποδειγματικό άφρισμα το Arko. :)
Μπορεί να υστερεί σε post shave feeling, αλλά τι σημασία έχει, μπροστά στην τιμή του. 8)

Τα σέβη μου!
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
__Nikolas
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1309
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2015, 17:55
10
Has thanked: 7476 times
Been thanked: 10277 times
Ηλικία: 56

Προχτες και χτες:

-PS Γλυκερινης Παπουτσανης (κιτρινο)
- PS Proraso Red
- Chabrawichi 555 sc
- Muhle 81H3 Pure Badger
- GIlette Blue3 #11
- ASΒ Pino Silvestre
- ASL Pino Silvestre

To Pino αγαπημενο αρωμα. Αδικειται απο τη σχετικα υψηλη τιμη του για supermarket fragrance και δεν εχει το μεριδιο της αγορας που του αξιζει.


-PS Γλυκερινης Παπουτσανης (κιτρινο)
- PS Cella
- SM Cuba sc
- Muhle 81H3 Pure Badger
- Fatip Piccolo Lord #2
- ASL LPL (Traditionelle?) Το πρωτο που ειχε βγαλει με την γκρι ετικετα, λογικα αντιστοιχει στην Traditionelle και οχι στη Nature.
- ΕdT Jovan Musk

H LPL σε ιδιοτητες πολυ καλη και περιποιητικη! Απο αρωμα τωρα, απαλο φυσικο (προς το white Proraso?), ισως να φουζεριζει λιγο αλλα ειναι διακριτικο. Φορας ανετα κολωνια μετα. Η Piccolo μονο WTG στο λαιμο Γιατρε μου! :naughty:



@ Dr.Takero :D :clap: :dt
any shave you can walk away from, is a good shave!
Άβαταρ μέλους
tasos72
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 18 Ιουν 2017, 08:41
9
Τοποθεσία: SALONICA CITY
Has thanked: 13923 times
Been thanked: 17012 times
Ηλικία: 53

Abbate Y La Mantia “Buttero” ss
Mühle Silvertip Fibre 25mm
Colonial General SS
Feather Pro (4)
Abbate Y La Mantia “Buttero” asl


Μιλάμε για μια φανταστική μυρωδιά δέρματος :romance-heartbeating: , αλλα όχι το τυπικό βαρύ άρωμα, μα κατι πιο ανάλαφρο...ΤΕΛΕΙΟ :banana-dance:
:helt Τα δείγματα είναι ευγενική χορηγία του μικρανεψιου Μπάμπη ( @SolitaryX88 ) :ty

Για τις ιδιότητες του σαπουνιού τα έχουμε πει πολλάκις.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλησπέρα!

- Palmolive ss
- New Forest 2401
- Muhle R96
- AKP [1]
- 444
- Epsilon Blue Mediterranean asl

Είχα πάνω από 6 χρόνια να πιάσω στικάκι Palmolive και τώρα θυμήθηκα γιατί την θεωρώ (την Palmolive) από τις κορυφαίες σε αυτήν την κατηγορία (του super market που λέω εγώ). Ξύρισμα πολύ καλό!
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
12
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13866 times

Καλησπέρα σας,

~ Feather - AC SS & Blade - Pro Super ⑦ και τέλος
~ Custom handle - SynBad 30mm
~ A&E - Grecian Horse (Δώρο)
~ Fine - American Blend asl & asb

Αρκετό καιρό είχα να πιάσω σαβέτα, και το ζερβό τεμπέλιαζε, ο Ελληνικός Πήγασος είναι το 3ο που δοκιμάζω από A&E, τα προηγούμενα ήταν άνευ ζωικού λίπους, αυτό εδώ όμως έχει και tallow, δεν το περίμενα εξαιρετικό σαπούνι σε όλα του, με ενθουσίασε και μου θύμισε τα T&S στις ιδιότητες του, έτσι τα B&M έφυγαν και τα Α&Ε ήρθαν.

Καλό Σαββατοκύριακο.!
Υγιαίνετε & Ευημερείτε.!
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”