Σελίδα 16 από 41
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2014, 19:19
από marinos79
Liojuny Finest
Kapo sc
Gillette tech fat handle
Wilkinson (3)
Tayher's original
Clubman Pinaud
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2014, 19:58
από νικος
Το πρωι
Κρεμα: TOBS Αβοκαντο
Πινέλο: Custom Super Badger FAN , hand made by Nikos (Εγω)
Μηχανή: Merkur 34 HD
Λεπίδα: Personna Platinum 5
ASL: Old spice whitewater
ASB: Avene
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2014, 20:42
από Πάνος
EJ Hydrating Pre Shave Lotion
SOC 2B
EJ 89
Feather (5)
De Vergulde Hand
Floid Suave
Αυτό το σαπουνάκι μου αρέσει πολύ !
Μυρίζει καθαριότητα !
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2014, 20:44
από Giannis
Πάνο , είναι όντως πολύ καλό !!! δικαιολογημένα σου αρέσει
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2014, 00:48
από Αλέξης
LS 26 mm silvertip
Tabac ss
Gillette Super Adjustable (9/3)
Gillette Super Slilver (2)
ASL Thayers
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2014, 07:20
από aris22
Edwin Jagger Barley
Feather (1#)
MWF ss
Omega No 48
Custom scuttle
Aqua Velva Usa
Korres Asb
To είπα και το ξαναλέω , η Jagger μαζί με λεπίδα Feather είναι απο τους καλύτερους συνδιασμούς που υπάρχουν σε αποτελεσματικότητα , γλυκύτητα ξυρίσματος χωρίς προβλήματα . Καλά , για το MWF δεν λέω τίποτε..... :stumm
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2014, 08:24
από Giannis
Άρη, καλά κάνεις και δεν λές τίποτα γιατί περιμένεις και κάτι Mike΄s, οπότε κράτα και καμία πισινή

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2014, 08:48
από Harry
Καλημέρα,
Merkur 34c
Astra Superior Platinum
Omega 98
Proraso sandalwood & shea butter cream
Face Lather
L'Occitan by L'Occitane ASB
Μετά το πολύ βαθύ χθεσινό ξύρισμα, οριακά χρειαζόμουν νέο σήμερα το πρωί.
Οπότε αποφάσισα να κάνω ένα περασματάκι με DE, έτσι για το καλό της ημέρας!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2014, 10:16
από Ηλίας
Giannis έγραψε:Άρη, καλά κάνεις και δεν λές τίποτα γιατί περιμένεις και κάτι Mike΄s, οπότε κράτα και καμία πισινή

:winkcool ...κοίτα να δεις που θα υπερασπιστώ το MWF. Ποιός? Εγώ :whistle
Τα ύστερα του κόσμου :bigeek
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2014
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2014, 10:18
από aris22
Giannis έγραψε:Άρη, καλά κάνεις και δεν λές τίποτα γιατί περιμένεις και κάτι Mike΄s, οπότε κράτα και καμία πισινή

Λες Γιάννη ??? Δεν νομίζω να ξεπεράσει το MWF αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Κοντός ψαλμός αλληλούϊα . Αύριο θα γίνει δοκιμή !!