Σελίδα 16 από 19

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 07:29
από iogi
- SB Omega 81052 boar
- SC DR Harris Marlborough
- SR Feather AS-D1
- RB Feather (4)
- Bloc Osma
- ASL DR Harris Marlborough

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 08:41
από boltsis
New Forest 1901 Super Badger Two Band
Arko Stick
Heljestrand MK32 για λίγους :bigsmilie
Boriw becker ASB

Λοιπόν το πινελάκι παρότι μικρό μπορω να πω πως με εντυπωσίασε.Καταρχήν θεωρώ πολύ καλής ποιότητας το θυσσανό του ακόμη και απο το SOC two band που έχω!Είναι πιο μαλακός και έχει ανώτερη αφή στο προσωπό μου.Τώρα το μεγεθός του δε με προβλημάτισε ιδιαίτερα αλλά μπορώ να πω πως δεν έκανε μεγάλη αποθήκευση αφρού αν και με το Arko stick είχα πάλι το ίδιο πρόβλημα στις προηγούμενες φορές με άλλα μεγαλύτερα πινέλα.

Επίσης μπήκα τώρα να δω την ονομασία του και βλέπω απο 19£ που το πήρα το έχει τώρα 26£ :dance3 !

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 09:15
από dimitris
Pre-shave: Aquagena σαπούνι
Σαπούνι: Czech and Speak Oxford and Cambridge
Πινέλο: Semogue 1800
Μηχανή: Gillette Flair Tip Rocket
Λεπίδα: Permasharp (1)
After shave: 4711 ASL + Verdon ενυδατική

Και πάλι το σαπούνι δεν απογοήτευσε. Έχω δοκιμάσει face lather και με την Ιταλική μέθοδο, και με πιο στεγνό πινέλο, αλλά η ποσότητα του αφρού είναι μικρή. Κατά τα άλλα είναι πολύ ενυδατικός και το άρωμα είναι το κάτι άλλο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 10:26
από vanm66
26/9:
-SB Semogue 2020
-SS Valobra
-SR Schick Krona
-RB Polsilver (1)
-ASL Old Spice Whitewater

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 17:03
από GIKARADI
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

gillette superspeed
astra sp (3)
omega
camay classic
axe

παιδια κανενα σχολιο για τις premasharp και polsilver ???????

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 20:16
από Πάνος
FS Finest
EJ89
Gillette Platinum (4 η 5 δεν θυμάμαι)
TOBS Lemon & Lime (δείγμα)
444
Pinaud Clubman

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 26 Σεπ 2012, 23:07
από vanm66
GIKARADI έγραψε:... camay classic...
;;;;;;;;;;;;;;;;
Μ'αυτό ξυρίστηκες;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2012, 08:27
από Antonis
Καλημέρα.

-Palmolive classic sc
-VP badger brush
-Gillette Tech
-Feather (2)
-Insignia (Instinct) asl

Το σημερινό setup αποδεικνύει ότι ένα καλό ξύρισμα, δεν χρειάζεται υποχρεωτικά να είναι ένα ακριβό ξύρισμα! Εικόνα

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2012, 09:15
από Harry
Σήμερα, το πρωί:
EJ 89
Feather (#4)
Omega 11137
Mitchell's Wool Fat Soap
Old Spice (cool water)

Στο ανάλογο thread θα αναρτηθεί σύντομα και η σχετική φωτογραφία.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2012, 09:27
από vanm66
Καλημέρα!

-SB Vie Long mix (ασβός-άλογο)
-SS De Vergulde stick
-SR Schick Krona
-RB Polsilver (2)
-ASL Royal Copenhagen Musk
-ASB Davines