Το ξύρισμα της ημέρας: Σεπτέμβριος 2012

Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25958 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- SB Omega 81052 boar
- SC DR Harris Marlborough
- SR Feather AS-D1
- RB Feather (4)
- Bloc Osma
- ASL DR Harris Marlborough
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

New Forest 1901 Super Badger Two Band
Arko Stick
Heljestrand MK32 για λίγους :bigsmilie
Boriw becker ASB

Λοιπόν το πινελάκι παρότι μικρό μπορω να πω πως με εντυπωσίασε.Καταρχήν θεωρώ πολύ καλής ποιότητας το θυσσανό του ακόμη και απο το SOC two band που έχω!Είναι πιο μαλακός και έχει ανώτερη αφή στο προσωπό μου.Τώρα το μεγεθός του δε με προβλημάτισε ιδιαίτερα αλλά μπορώ να πω πως δεν έκανε μεγάλη αποθήκευση αφρού αν και με το Arko stick είχα πάλι το ίδιο πρόβλημα στις προηγούμενες φορές με άλλα μεγαλύτερα πινέλα.

Επίσης μπήκα τώρα να δω την ονομασία του και βλέπω απο 19£ που το πήρα το έχει τώρα 26£ :dance3 !
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Pre-shave: Aquagena σαπούνι
Σαπούνι: Czech and Speak Oxford and Cambridge
Πινέλο: Semogue 1800
Μηχανή: Gillette Flair Tip Rocket
Λεπίδα: Permasharp (1)
After shave: 4711 ASL + Verdon ενυδατική

Και πάλι το σαπούνι δεν απογοήτευσε. Έχω δοκιμάσει face lather και με την Ιταλική μέθοδο, και με πιο στεγνό πινέλο, αλλά η ποσότητα του αφρού είναι μικρή. Κατά τα άλλα είναι πολύ ενυδατικός και το άρωμα είναι το κάτι άλλο.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

26/9:
-SB Semogue 2020
-SS Valobra
-SR Schick Krona
-RB Polsilver (1)
-ASL Old Spice Whitewater
Βαγγέλης
GIKARADI
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 03 Ιαν 2012, 10:03
14
Been thanked: 5 times

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

gillette superspeed
astra sp (3)
omega
camay classic
axe

παιδια κανενα σχολιο για τις premasharp και polsilver ???????
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

FS Finest
EJ89
Gillette Platinum (4 η 5 δεν θυμάμαι)
TOBS Lemon & Lime (δείγμα)
444
Pinaud Clubman
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

GIKARADI έγραψε:... camay classic...
;;;;;;;;;;;;;;;;
Μ'αυτό ξυρίστηκες;
Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλημέρα.

-Palmolive classic sc
-VP badger brush
-Gillette Tech
-Feather (2)
-Insignia (Instinct) asl

Το σημερινό setup αποδεικνύει ότι ένα καλό ξύρισμα, δεν χρειάζεται υποχρεωτικά να είναι ένα ακριβό ξύρισμα! Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Σήμερα, το πρωί:
EJ 89
Feather (#4)
Omega 11137
Mitchell's Wool Fat Soap
Old Spice (cool water)

Στο ανάλογο thread θα αναρτηθεί σύντομα και η σχετική φωτογραφία.
Χάρης
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Καλημέρα!

-SB Vie Long mix (ασβός-άλογο)
-SS De Vergulde stick
-SR Schick Krona
-RB Polsilver (2)
-ASL Royal Copenhagen Musk
-ASB Davines
Βαγγέλης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”