Σελίδα 16 από 17
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2012, 12:32
από vanm66
Σήμερα πρωί:
SB Noble Shaving ST
SS Valobra
SR Gillette flare tip
RB Gillette 7 o'clock superstainless
ASL Mennen Skin Bracer
ASB Davines
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2012, 21:04
από Fotakas
Νωρίτερα, σήμερα το απόγευμα:
– Pre-Shave Oil St.James of London Mandarin & Patchouli
– Σαπούνι Ξυρίσματος Dr Harris Arlington
– Πινέλο Ξυρίσματος Χειροποίητο Bristle
– DE Gillette SuperSpeed 40's
– Λεπίδα Gillette 7 o'clock SharpEdge [4]
– ASB Apivita
- ASL Formula 31-Vanilla
- EDT Tuxedo
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2012, 21:47
από boltsis
Τι άρωμα είναι αυτό το Arlington, σε τι μοιάζει?
Επίσης αυτό το EDT τι είναι?
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2012, 21:58
από Fotakas
Ηλία, το Arlington σαν άρωμα, έχει μια ελαφριά ξινάδα, όχι όμως τίποτα αποκρουστικό. Ευχάριστο θα έλεγα. Περισσότερες πληροφορίες
εδώ.
Το EDT είναι
αυτό.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιουν 2012, 22:10
από Apostolos
Kappus Aloe Vera Shaving Cream
Edwing Jagger Super Badger
Gilette New Type (Open Comp Chrome) θα τα πούμε αναλυτικά το ΣΚ :megagrin
Personna
ASL Brut
Μακράν το καλύτερο DE ξύρισμα ως τώρα. :dance5
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2012, 05:34
από NavalArchitect
Παρασκευή 29/6
Merkur Progress (δύο περάσματα στο 3) & Wilkinson (#2 και πάπαλα)
Semogue 1305
The Art of Shaving (soap in bowl) Unscented
Aqua Velva
Boellis Panama 1924 after shave gel
Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλους.
Ξύπνησα το πρωί κι είδα στο twitter ότι η Ιταλία κέρδισε τη Γερμανία. Μιά χαρά, τα χάνω τα παιχνίδια εδώ βέβαια αλλά δεν είναι και η πρώτη φορά (εντάξει - μετά από τις πολύ κουραστικές 2 τελευταίες εβδομάδες εδώ, αν κάτσω και τα βράδια να δω τα παιχνίδια τότε ζήτω που καήκαμε).
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2012, 10:50
από vanm66
Καλημέρα.
Πρωί πρωί:
SB Semogue OC 2band
SS Arko
SR Gillette flare tip
RB Gillette 7 o'clock Super Platinum
ASL Navigator
Havilland cream
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2012, 11:04
από Δημήτρης
Καλημέρα! Ήρθε η ώρα για ένα ξύρισμα με τα όλα του, μετά από καιρό! Λοιπόν, η επιλογή ήταν δύσκολη, αλλά επέλεξα τα κάτωθι:
Omega 10018
Merkur 33C
Personna Platinum
Tabac original
Tabac original ASL
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2012, 16:30
από Πάνος
Semogue OC 2B
EJ 89
G F Trumper's Rose Soap
444
Brut
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2012
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2012, 09:03
από vanm66
Καλημέρα!
Λίγο δροσούλα σήμερα το πρωί, οπότε:
SB Omega 80097 (ακόμα βρωμάει!)
SS MWF :hail :hail
SR Gillette flare tip
RB Gillette 7 o'clock Super Platinum
ASL Fabulon Black Musk
ASB Davines