Τι ρολοϊ εχετε?

Το κόσμημα του άνδρα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλορίζικο Κωνσταντίνε. Για το σχέδιο να μην τα ξαναπω, είναι στην κατηγορία που μου αρέσει!
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

Μπράβο Κωνσταντίνε, καλορίζικο και καλοφόρετο να είναι!!Ήθελα να σου πω και πιο πριν πόσο απλό και όμορφο είναι αλλά με πήρε η δουλειά σβάρνα..
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Καλορίζικο Κωνσταντίνε!
Βαγγέλης
NavalArchitect

Αντώνη, Ηλία, Βαγγέλη - χίλια ευχαριστώ, εύχομαι και στα δικά σας, με όποιο ρολόι επιθυμείτε.

Το συγκεκριμένο είναι πραγματικά απλό αλλά και ταυτόχρονα ξεκούραστο στο χέρι.
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Κωνσταντίνε καλορίζικο, και εμένα είναι του γούστου μου. Απλό, αντρικό, κλασσικό και όμορφο! Να το χαρείς!
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
NavalArchitect

Ευχαριστώ Απόστολε.
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25954 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Καλορίζικο Κωνσταντίνε!
Γιάννης
NavalArchitect

Νά'σαι καλά Γιάννη, ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7984
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12376 times
Been thanked: 12811 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Πολύ όμορφο Κωνσταντίνε, καλορίζικο!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
akaliptos69
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 10 Αύγ 2012, 12:33
13

Πριν από αυτό τίποτα ...

Τα τελευταία χρόνια (3 χρόνια) έχω ένα τέτοιο:

Εικόνα

Μια χαρά με έχει βγάλει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ρολόι”