Σελίδα 12 από 54
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 19:01
από vsmirnios

Καλησπέρα στην παρέα, πριν λίγο.
SRD strop.
LaToja crema.
Συνθετικό πινέλο.
Henkel 4/8.
Nivea sensitive.
Απολαυστικό ξύρισμα με αναμενόμενα αποτελέσματα από την εν’ λόγο κρέμα.
Καλό βράδυ κύριοι.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 20:48
από Nomad
Pannacrema Nuavia Verde
Plisson Synthetic
Ever Ready 1912
Gem Stainless
Myrsol Aqua Balsamica
Σαν καλός και σωστός υγροξυριστής (wet shaver), δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω ένα ξακουστό Pannacrema Nuavia. Σε δείγμα φυσικά!
Πραγματικά πολύ ωραίο και ξεχωριστό άρωμα για σαπούνι. Αρκετά δυνατό και μένει στην επιδερμίδα για κάποια ώρα.
Ιδιότητες όντως εξαιρετικές αλλά φυσικά όχι κάτι το οποίο δεν μπορείς να βρεις σε κατα πολυυυ φθηνότερα προϊόντα. Εαν η τιμή του ήταν λογική, μπορεί να το είχα ήδη παραγγείλει. Δεν λέω σε ιντριγκάρει και το πήλινο μπολάκι του, αλλά όχι. Κακή τιμή. Έλεος δηλαδή. Ούτε η Varesino δεν έχει τέτοιες τιμές...ακόμα. Σε καλό δρόμο είναι και αυτοί.
Καλή εβδομάδα παίδες! 
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 20:54
από Dr.Takero
Προ ολίγου με EJ 89 και τα απαραίτητα σανδαλόξυλα λόγω ψύχους!
Καλή εβδομάδα!
P_20170108_214753.jpg
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 21:11
από herco
Καλησπερα σας
- Γλυκερινης Παπουτσανη
- KLM (Weck type)
- Personna Hair Shaper blade
- TGN Best 24
- Weleda sc
- Μενουνος "brut"
Αγαπημενη μαρκα η Weleda (τρωω 2 μπουκαλια Venadoron καθε μηνα...) αλλα η κρεμα ξυρισματος της ενω κανει τη δουλεια, δεν προσφερει καμια συγκινηση. Ουτε ογκος, ουτε προστασια. Μετρια πραγματα. Ειχα και τα νευρα μου και μου ριξα 2 χαρακιες στο σαγονι... και η KLM δαγκωνει πολυ. Anyway.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 21:16
από donP
paratairosexthros έγραψε:Ποιό πινέλο είναι αυτό Παναγιώτη,μοντέλο εννοώ,και πώς σου φαίνεται στη χρήση;
Είναι το 28άρι συνθετικό του frank shaving, το οποίο είναι ικανό να οργώσει (λόγω backbone) τα πάντα. Ελάχιστο splay, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν με πειράζει καθόλου...
Ταχύτατος αφρισμός και πολύ καλό πινέλο συνολικά, αλλά προσωπικά ακόμη παιδεύομαι να συνηθίσω τις chubby λαβές (γενικά)
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 21:19
από theo's
Πάντοτε Χαίρετε!
Σήμερα με θερμοκρασίες από -10oC έως -3οC, σκάσαμε...
Pincel de Barba Semogue Excelsior Texugo 2015
I Coloniali Crema Da Barba Per La Rasatura all'Olio di Mango
GEM MicroΜatic Open Comb Safety Razor Set with Bakelite Case & GEM Stainless (3)
I Coloniali Dopobarba Idra-Riparatore
Καλοριφέρ τσεκ, τζάκι τσεκ, νερό ζεστό τσεκ, ξύρισμα τέλειο ντάμπλτσεκ!!!
Νο Προμπλέμα
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 21:39
από captain_hx
Το Mitchell's έχει ισχυρό αντίπαλο! !
WSP Gaelic Tweed Formula T*
Plissoft
Gillette New LC με λαβή Mühle**
Croma Diamant
Malizia Uomo Vetyver
*Άρωμα αδιάφορο αλλά από ιδιότητες κορυφαίο. Το πρώτο αρτισαν που με έκανε να πω WOW!
**Η μηχανή ασφαλείας που χρησιμοποιώ περισσότερο. Σεβασμός στον King Gillette!
Ευχαριστώ Αντρέα που με μύησες στον κόσμο το Αμερικάνικων Άρτισαν

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 22:17
από kikos7

*Razorock Plissoft
*Savon Mystere Argos
*Razorock Hawk
*Feather professional blade
*Floid mentolado vigoroso
Τα μεταφορικά του ιταλού μπαρμπέρη δυστυχώς είναι τσουχτερά. Όσο κοστίζει η παραγγελία, αλλά τόσα θα δώσεις σχεδόν για ταχυδρομικά. Το plissoft όμως τα αξίζει. Κάνω αποκλειστικά face lather και η εμπειρία μου από συνθετικά ήταν μόνο ένα omega S49, πολύ σκληρό, μηδέν splay, χρησιμοποιήθηκε 2-3 φορές και έπειτα το έχει φάει το μαύρο σκοτάδι του συρταριού.
Το plissoft είναι χάδι στο πρόσωπο, η χαρά του face lather. Συστήνεται ανεπιφύλακτα (αν και ίσως να είμαι ο μόνος που δεν το είχα

)
Η Hawk με professional blade μου φάνηκε αρκετά ήπια. Τα καλύτερα μου ξυρίσματα τα κάνω με τις adjustable Gillette στο 9 και με κοφτερά ξυραφάκια. Τη hawk όσο και αν πίεσα, δεν έκανα βαθύ ξύρισμα αλλά ούτε και κόπηκα. Θα δοκιμαστεί και με άλλες λεπίδες αλλά σαν τις GEM δεν έχει

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 08 Ιαν 2017, 22:59
από captain_hx
Παναγιώτη, πως τι βρήκες την ΗΟΝΕ; Περιμένουμε ριβιου!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2017, 06:44
από donP
Πολύ συνοπτικά θα σου πω πως πρόκειται για φοβερή μηχανή... Το αναλυτικό ριβιού ψήνεται...