Το ξύρισμα της ημέρας: Ιανουάριος 2017

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
vsmirnios
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 855
Εγγραφή: 05 Ιαν 2016, 17:11
10
Τοποθεσία: Ελευσίνα
Has thanked: 6227 times
Been thanked: 5389 times
Ηλικία: 56

Εικόνα
Καλησπέρα στην παρέα, πριν λίγο.
SRD strop.
LaToja crema.
Συνθετικό πινέλο.
Henkel 4/8.
Nivea sensitive.
Απολαυστικό ξύρισμα με αναμενόμενα αποτελέσματα από την εν’ λόγο κρέμα.
Καλό βράδυ κύριοι.
Ordo ab chao
Άβαταρ μέλους
Nomad
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 17:19
10
Has thanked: 6648 times
Been thanked: 3263 times

Pannacrema Nuavia Verde
Plisson Synthetic
Ever Ready 1912
Gem Stainless
Myrsol Aqua Balsamica
Εικόνα
Σαν καλός και σωστός υγροξυριστής (wet shaver), δεν θα μπορούσα να μην δοκιμάσω ένα ξακουστό Pannacrema Nuavia. Σε δείγμα φυσικά!

Πραγματικά πολύ ωραίο και ξεχωριστό άρωμα για σαπούνι. Αρκετά δυνατό και μένει στην επιδερμίδα για κάποια ώρα.

Ιδιότητες όντως εξαιρετικές αλλά φυσικά όχι κάτι το οποίο δεν μπορείς να βρεις σε κατα πολυυυ φθηνότερα προϊόντα. Εαν η τιμή του ήταν λογική, μπορεί να το είχα ήδη παραγγείλει. Δεν λέω σε ιντριγκάρει και το πήλινο μπολάκι του, αλλά όχι. Κακή τιμή. Έλεος δηλαδή. Ούτε η Varesino δεν έχει τέτοιες τιμές...ακόμα. Σε καλό δρόμο είναι και αυτοί.

Καλή εβδομάδα παίδες! :greetings-waveyellow:
Νίκος
Άβαταρ μέλους
Dr.Takero
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1451
Εγγραφή: 16 Οκτ 2016, 08:04
9
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Has thanked: 6934 times
Been thanked: 7583 times
Ηλικία: 54

Προ ολίγου με EJ 89 και τα απαραίτητα σανδαλόξυλα λόγω ψύχους!

Καλή εβδομάδα!
P_20170108_214753.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Let the music play
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Καλησπερα σας

- Γλυκερινης Παπουτσανη
- KLM (Weck type)
- Personna Hair Shaper blade
- TGN Best 24
- Weleda sc
- Μενουνος "brut"

Αγαπημενη μαρκα η Weleda (τρωω 2 μπουκαλια Venadoron καθε μηνα...) αλλα η κρεμα ξυρισματος της ενω κανει τη δουλεια, δεν προσφερει καμια συγκινηση. Ουτε ογκος, ουτε προστασια. Μετρια πραγματα. Ειχα και τα νευρα μου και μου ριξα 2 χαρακιες στο σαγονι... και η KLM δαγκωνει πολυ. Anyway.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
donP
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 07 Αύγ 2011, 12:05
14
Τοποθεσία: South of -No- North
Has thanked: 652 times
Been thanked: 841 times

paratairosexthros έγραψε:Ποιό πινέλο είναι αυτό Παναγιώτη,μοντέλο εννοώ,και πώς σου φαίνεται στη χρήση;
Είναι το 28άρι συνθετικό του frank shaving, το οποίο είναι ικανό να οργώσει (λόγω backbone) τα πάντα. Ελάχιστο splay, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν με πειράζει καθόλου...
Ταχύτατος αφρισμός και πολύ καλό πινέλο συνολικά, αλλά προσωπικά ακόμη παιδεύομαι να συνηθίσω τις chubby λαβές (γενικά)
Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος.
Δημόκριτος
Άβαταρ μέλους
theo's
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 21:51
10
Has thanked: 8873 times
Been thanked: 8903 times
Ηλικία: 63

Εικόνα
Πάντοτε Χαίρετε!
Σήμερα με θερμοκρασίες από -10oC έως -3οC, σκάσαμε...


Pincel de Barba Semogue Excelsior Texugo 2015
I Coloniali Crema Da Barba Per La Rasatura all'Olio di Mango
GEM MicroΜatic Open Comb Safety Razor Set with Bakelite Case & GEM Stainless (3)
I Coloniali Dopobarba Idra-Riparatore

Καλοριφέρ τσεκ, τζάκι τσεκ, νερό ζεστό τσεκ, ξύρισμα τέλειο ντάμπλτσεκ!!!
Νο Προμπλέμα
Θεόδωρος
Τάς τε λεωφόρους μή βαδίζειν - Aut viam inveniam aut faciam
Άβαταρ μέλους
captain_hx
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: 08 Μάιος 2015, 20:33
11
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Has thanked: 16281 times
Been thanked: 16451 times
Ηλικία: 44
Επικοινωνία:

Το Mitchell's έχει ισχυρό αντίπαλο! !

Εικόνα

WSP Gaelic Tweed Formula T*
Plissoft
Gillette New LC με λαβή Mühle**
Croma Diamant
Malizia Uomo Vetyver

*Άρωμα αδιάφορο αλλά από ιδιότητες κορυφαίο. Το πρώτο αρτισαν που με έκανε να πω WOW!

**Η μηχανή ασφαλείας που χρησιμοποιώ περισσότερο. Σεβασμός στον King Gillette!

Ευχαριστώ Αντρέα που με μύησες στον κόσμο το Αμερικάνικων Άρτισαν :helt
Άβαταρ μέλους
kikos7
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: 23 Απρ 2015, 07:44
11
Τοποθεσία: Γλυκά Νερά Αθήνα
Has thanked: 7238 times
Been thanked: 6810 times
Ηλικία: 51

Εικόνα
*Razorock Plissoft
*Savon Mystere Argos
*Razorock Hawk
*Feather professional blade
*Floid mentolado vigoroso
Τα μεταφορικά του ιταλού μπαρμπέρη δυστυχώς είναι τσουχτερά. Όσο κοστίζει η παραγγελία, αλλά τόσα θα δώσεις σχεδόν για ταχυδρομικά. Το plissoft όμως τα αξίζει. Κάνω αποκλειστικά face lather και η εμπειρία μου από συνθετικά ήταν μόνο ένα omega S49, πολύ σκληρό, μηδέν splay, χρησιμοποιήθηκε 2-3 φορές και έπειτα το έχει φάει το μαύρο σκοτάδι του συρταριού.
Το plissoft είναι χάδι στο πρόσωπο, η χαρά του face lather. Συστήνεται ανεπιφύλακτα (αν και ίσως να είμαι ο μόνος που δεν το είχα :D)
Η Hawk με professional blade μου φάνηκε αρκετά ήπια. Τα καλύτερα μου ξυρίσματα τα κάνω με τις adjustable Gillette στο 9 και με κοφτερά ξυραφάκια. Τη hawk όσο και αν πίεσα, δεν έκανα βαθύ ξύρισμα αλλά ούτε και κόπηκα. Θα δοκιμαστεί και με άλλες λεπίδες αλλά σαν τις GEM δεν έχει :D
Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
captain_hx
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: 08 Μάιος 2015, 20:33
11
Τοποθεσία: Λεμεσός, Κύπρος
Has thanked: 16281 times
Been thanked: 16451 times
Ηλικία: 44
Επικοινωνία:

Παναγιώτη, πως τι βρήκες την ΗΟΝΕ; Περιμένουμε ριβιου!
Άβαταρ μέλους
donP
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 07 Αύγ 2011, 12:05
14
Τοποθεσία: South of -No- North
Has thanked: 652 times
Been thanked: 841 times

Πολύ συνοπτικά θα σου πω πως πρόκειται για φοβερή μηχανή... Το αναλυτικό ριβιού ψήνεται...
Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος.
Δημόκριτος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”