Τaylor of Οld Βond Street - Sandalwood (σαπουνι)

Άβαταρ μέλους
ElNavajero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
15
Has thanked: 614 times
Been thanked: 991 times
Ηλικία: 38

Apostolos έγραψε:Νομίζω ότι η ToOΒS είναι απο τις πιο ''value for money'' εταιρείες.
Μέγα agreed Απόστολε!
Μάκης
www.takeabook.gr
Βιβλία - Σχολικά είδη - Επιτραπέζια παιχνίδια
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Παρεα με την C&E :beah2
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Με τις Ελληνικές τιμές όμως :beah2
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Γιατί, τις πουλάει κανένας εδω?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

http://www.crabtree-evelyn.com/eng/stor ... try/Greece" onclick="window.open(this.href);return false;

Στην Κηφησία πρίν 2 χρόνια όμως, είχα πάρει αρκετα. Οι τιμές ήταν τέτοιες ώστε ο Στέφος θα πάρει το αεροπλάνο και θα έρθει να σε βρεί :megagrin

Τώρα δεν ξέρω αν τα έχουν ακόμη ή αν έχει αλλάξει κάτι.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Α, υπέθεσα ότι λέγατε για τις Τaylor
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Hondos Center λεει, αλλα μαλλον ουτε στο Hontos ξερουν οτι εχουν συμφωνια (αλλωστε η ιστοσελιδα τους αποδεικνυει ακριβως αυτο που εχουν επιδειξει πολλοι /-ες πωλητες /-τριες: πληρη αγνοια και ασχετοσυνη - τα τσιτσια και τα κωλια δεν κανουν τον εξειδικευμενο συνεργατη αλλα στην μπανανια υπαρχουν πρωτα πολλα αλλα που πρεπει να διορθωθουν πρωτα....)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Κυρίως αναφέρομαι στα ''Natura''. Εγώ είχα παέι στης Κηφησιάς.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Alexis_3
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 429
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2011, 16:13
14
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Εγώ έχω πρόβλημα με την κρέμα της εατιρίας την σανδαλόξουλου.... Πήγα να την χρησιμοποιήσω χτές πρώτη φορά ωραία και καλά ξεκινάω χτύπημα μια χαρά στην αρχή όλα ωραία και ξεκινάω να την βάζω στο πρόσωπο.. Στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα που δεν είχε αγγίξει φυσικά το πρόσωπό μου ξυράφι τότε άρχισε να με καίει πολύ έντονα στο πηγούνι! Πρώτη εφαρμογή δεν είχα κάνει τίποτα άλλο μόνο ντούζ! Δεν ξέρω γιατί το έπαθα αλλα φυσικά την ξέβγαλα αμέσως και τελικά ξυρίστικα με την έμπιστη palmolive... Θα την ξαναχρησιμοποιήσω μέσα στην άλλη βδομάδα μάλλον και μάλιστα όχι για να ξυριστό αλλα δοκιμαστικά να δώ αν θα με κάψει και μετά θα την ξεβγαλώ... Αν δώ ότι με καίει θα πουληθεί άμεσα... :cry :cry :cry :cry :cry :cry
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Σε αλλο μηνυμα ανεφερες οτι εχεις προβλημα με ερεθισμενο δερμα. Εγω λεω οτι εκει οφειλεται το "καψιμο". Ξαναχρησιμοποιησε την οταν το δερμα σου θα εχει συνηθησει, ή τελος παντων οταν δεν θα ειναι ερεθισμενο...
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”