Μέγα agreed Απόστολε!Apostolos έγραψε:Νομίζω ότι η ToOΒS είναι απο τις πιο ''value for money'' εταιρείες.
Τaylor of Οld Βond Street - Sandalwood (σαπουνι)
- ElNavajero
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 853
- Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
- 15
- Has thanked: 614 times
- Been thanked: 991 times
- Ηλικία: 38
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Παρεα με την C&E :beah2

- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Με τις Ελληνικές τιμές όμως :beah2
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
http://www.crabtree-evelyn.com/eng/stor ... try/Greece" onclick="window.open(this.href);return false;
Στην Κηφησία πρίν 2 χρόνια όμως, είχα πάρει αρκετα. Οι τιμές ήταν τέτοιες ώστε ο Στέφος θα πάρει το αεροπλάνο και θα έρθει να σε βρεί :megagrin
Τώρα δεν ξέρω αν τα έχουν ακόμη ή αν έχει αλλάξει κάτι.
Στην Κηφησία πρίν 2 χρόνια όμως, είχα πάρει αρκετα. Οι τιμές ήταν τέτοιες ώστε ο Στέφος θα πάρει το αεροπλάνο και θα έρθει να σε βρεί :megagrin
Τώρα δεν ξέρω αν τα έχουν ακόμη ή αν έχει αλλάξει κάτι.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Hondos Center λεει, αλλα μαλλον ουτε στο Hontos ξερουν οτι εχουν συμφωνια (αλλωστε η ιστοσελιδα τους αποδεικνυει ακριβως αυτο που εχουν επιδειξει πολλοι /-ες πωλητες /-τριες: πληρη αγνοια και ασχετοσυνη - τα τσιτσια και τα κωλια δεν κανουν τον εξειδικευμενο συνεργατη αλλα στην μπανανια υπαρχουν πρωτα πολλα αλλα που πρεπει να διορθωθουν πρωτα....)

- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Κυρίως αναφέρομαι στα ''Natura''. Εγώ είχα παέι στης Κηφησιάς.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
-
Alexis_3
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 429
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2011, 16:13
- 14
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 9 times
Εγώ έχω πρόβλημα με την κρέμα της εατιρίας την σανδαλόξουλου.... Πήγα να την χρησιμοποιήσω χτές πρώτη φορά ωραία και καλά ξεκινάω χτύπημα μια χαρά στην αρχή όλα ωραία και ξεκινάω να την βάζω στο πρόσωπο.. Στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα που δεν είχε αγγίξει φυσικά το πρόσωπό μου ξυράφι τότε άρχισε να με καίει πολύ έντονα στο πηγούνι! Πρώτη εφαρμογή δεν είχα κάνει τίποτα άλλο μόνο ντούζ! Δεν ξέρω γιατί το έπαθα αλλα φυσικά την ξέβγαλα αμέσως και τελικά ξυρίστικα με την έμπιστη palmolive... Θα την ξαναχρησιμοποιήσω μέσα στην άλλη βδομάδα μάλλον και μάλιστα όχι για να ξυριστό αλλα δοκιμαστικά να δώ αν θα με κάψει και μετά θα την ξεβγαλώ... Αν δώ ότι με καίει θα πουληθεί άμεσα... :cry :cry :cry :cry :cry :cry
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Σε αλλο μηνυμα ανεφερες οτι εχεις προβλημα με ερεθισμενο δερμα. Εγω λεω οτι εκει οφειλεται το "καψιμο". Ξαναχρησιμοποιησε την οταν το δερμα σου θα εχει συνηθησει, ή τελος παντων οταν δεν θα ειναι ερεθισμενο...


