Για να μη παρεξηγηθω. Δεν λεω οτι ειναι ποιοτικη.mbakurin έγραψε: 26 Μαρ 2024, 13:21 Μόνο την qshave δεν ξέρω και δεν είμαι σίγουρος αν θα πήγαινα σε αυτή την επιλογή εν γένει, αλλά για να λες ότι πήγε άψογα, πρέπει να είναι αξιόλογη!
Οπως ειπα σαν παιχνιδι μου φανηκε οταν την πρωτοακουμπησα,
Ουτε λεω οτι θα αντεξει για παντα. Δεν ειμαι σιγουρος οτι θα αντεξει για πολυ.
Λεω ομως οτι ξυρισε πολυ καλα και εμενα θα με εκανε αυτη εμπειρια να ευχαριστηθω και να ψαχτω και για πιο ποιοτικα πραγματα.
Προστέθηκε μετά από 10 λεπτά 25 δευτερόλεπτα:
Συν 3.90€ (Γενικη) ή 4,90€ (ACS) μεταφορικα ... 17,50-18,50€ τελικη. (δεν παιζει παραλαβη απο το καταστημα ... Τσεχια)
Αν θελει να κανει καποιος οικονομια στο tabac, παιρνει με 8,5 το refill +2,50 μεταφορικα (ή αν ειναι ο δρομος του απο Αθηνα περναει και το παιρνει) και το βαζει σε ενα μπολ και ειναι ετοιμος.

