Αν δεν είναι αυτό θα κλάψω!
Αν είναι αυτό πάλι θα κλάψω!
@AlexFocus από εδώ και πέρα με ενδιαφέρει αν το κάνει...
Όχι παλιά!
Αργή φόρτωση σελίδας forum
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12816 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- AlexFocus
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 1161
- Εγγραφή: 23 Φεβ 2011, 20:07
- 15
- Τοποθεσία: Νότια Προάστια Αθηνών
- Has thanked: 14069 times
- Been thanked: 8982 times
- Ηλικία: 46
Δεν ξερω Αντρεα αν φταιει το top5. Πρεπει να το δοκιμασουμε για καμποσες μερες και εσεις οι ειδικοι να αποφανθειτε. Παντως για μενα το αργο φορτωμα της σελιδας που υπηρχε πριν δεν ηταν τοσο μεγαλο προβλημα.
Ford Focus MkII f/l 2008
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12816 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Σε ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά.
Αλλά και πάλι πρέπει να φτιαχτεί, την ψυχή μου χει φάει αυτό το πρόβλημα.
Αλλά και πάλι πρέπει να φτιαχτεί, την ψυχή μου χει φάει αυτό το πρόβλημα.
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- kikos7
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 904
- Εγγραφή: 23 Απρ 2015, 07:44
- 11
- Τοποθεσία: Γλυκά Νερά Αθήνα
- Has thanked: 7239 times
- Been thanked: 6810 times
- Ηλικία: 51
Εγώ τώρα βλέπω μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο, καμιά σχέση με τις προηγούμενες ημέρες μέχρι σήμερα το μεσημέρι. Τα μαγικά μάλλον έπιασαν!
Δημήτρης
-
Καλατζος
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 971
- Εγγραφή: 07 Φεβ 2019, 17:41
- 7
- Τοποθεσία: Αχαρνές Αττικής
- Has thanked: 17414 times
- Been thanked: 7038 times
Αντρέα μέχρι στιγμής όλα καλά
Γιώργος
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12816 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Μακάρι!
Αλλά καλού κακού περιμένω εγώ 1-2 μέρες!
Μην μου βγει ξινή η χαρά!
Αλλά καλού κακού περιμένω εγώ 1-2 μέρες!
Μην μου βγει ξινή η χαρά!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- Algebar
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2664
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2020, 20:03
- 5
- Τοποθεσία: Παλλήνη
- Has thanked: 19091 times
- Been thanked: 21440 times
- Ηλικία: 56
Η απόκριση είναι ταχύτατη πλέον, ειδικά στη σύνδεση/αποσύνδεση που αργούσε πολύ.
Γιάννης
- gkarave
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1713
- Εγγραφή: 06 Οκτ 2020, 19:45
- 5
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- Has thanked: 15377 times
- Been thanked: 15647 times
- Ηλικία: 44
- Επικοινωνία:
@andreas πράγματι, από το απόγευμα έχει βελτιωθεί πολύ .... και στο κινητό... μπράβο στη διαχείριση!!! 
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Και πού είστε ακόμα!
Boss, μην το ματιάξουμε αλλά πετάει.
Boss, μην το ματιάξουμε αλλά πετάει.
Ανδρέας, Μ.Δ.


- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7987
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12399 times
- Been thanked: 12816 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Με το που το ενεργοποίησα πάλι (νέα έκδοση), κάνει ξανά τα ίδια;
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.