Σελίδα 2 από 3
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 24 Ιουν 2018, 21:55
από digibill
Τον τελευταίο καιρό έχω κάνει 2-3 ξυρίσματα με Cyril Salter Κίτρο, χρησιμοποιώντας ένα μικρό δειγματάκι που είχα κρατήσει στο ψυγείο εδώ και τρία (3) χρόνια από το Πακέτο Οδοιπόρος V2
Δεν θυμόμουν να την είχα ξαναχρησιμοποιήσει, αλλά ψάχνοντας διαπίστωσα πως
την είχα δοκιμάσει μια φορά τότε.
Λιτά και συμπερασματικά: έμεινα έκπληκτος. Σημειωτέον πως εδώ και αρκετούς μήνες ξυρίζομαι αποκλειστικά με σαβέτα, χωρίς να κάνω ιδιαίτερο rotation. Επιβεβαιώνω δε την υπέροχη μεταξυριστική αίσθηση, ενώ μου κάνει εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο μαλακώνει τα γένια η κρέμα. Κόβονται μετά σαν βούτυρο!
Δεν είναι βέβαια περίεργο πως δεν θυμόμουν καθόλου την μία και μοναδική χρήση της κρέμας στο παρελθόν, αφού μες στον φρενήρη υπερκαταναλωτισμό που πέρναγα (και στην σαφώς μικρότερη εμπειρία μου) άλλαζα τα setup με ρυθμούς ταχύτητας φωτός.....
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2018, 10:38
από Jimbo
Γενικά, θεωρώ τον εαυτό μου άνθρωπο των σαπουνιών. Με τις κρέμες, δε τα πάω και πολύ καλά. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη, είναι από αυτές που μου αρέσουν αρκετά. Θεωρώ πως είναι από τις καλύτερες αγγλικές, μη πω η καλύτερη. Το άρωμα, σίγουρα αμφιλεγόμενο, σίγουρα υποκειμενικό, αλλά μου αρέσει. Βέβαια με το βέτιβερ τα πάω καλά, είτε αναμεμειγμένο σε αρώματα, είτε σκέτο, στη "βρωμερή",pure μορφή του!
Ακόμη όμως και να φοβάστε το συγκεκριμένο άρωμα, έχει άλλα η εταιρεία, ευχάριστα και πιο εύκολα. Δώστε της μια ευκαιρία. Είναι από τις καλές.
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2019, 20:14
από Tzimisce
Εν έτη 2019 που έχουμε τους Αμερικάνους να αρωματίζουν τα σαπούνια τους με εσάνς ψώφιας γάτας και βρώμικου ποδιού με μύκητες, εμένα το άρωμα μου αρέσει.
Βγάζει ξύλο, πιπέρι, λίγο χώμα αλλά και κάτι πράσινο.
Σε γλίστρημα και Pre πολύ καλό, προστασία και post άνω των προσδοκιών μου για κρέμα.
Όχι ότι έχω και αρκετή εμπειρία σε κρέμες για να κρίνω σωστά.

Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 16:31
από Roadrunner
Την έπιασα από τις αρχές Μαΐου, με στόχο να τη χρησιμοποιήσω αποκλειστικά τουλάχιστον μέχρι το τέλος του μήνα.
Κάνω σπάταλη χρήση (ποσότητα όσο δυο φουντούκια περίπου) και ο αφρός που φτιάχνω είναι πλουσιότατος, περισσεύει δηλαδή αρκετό lather με το πέρας των δύο περασμάτων που κάνω. Και τρίτο να έκανα, πάλι θα περίσσευε και για τέταρτο.
Σίγουρα είναι πολύ καλή κρέμα, αλλά λίγο υπερτιμημένη. Προσοχή, όχι υπερεκτιμημένη, καλώς την εκτιμά ο κόσμος γιατί είναι ανώτερης κατηγορίας. Υπερτιμημένη είναι, δηλαδή λίγο πιο ακριβή απ' όσο θα έπρεπε, μια και δεν προσφέρει κάτι τόσο σούπερ ουάου σε σχέση με μια Palmolive π.χ. σε προστασία και αφρισμό. Αν κόστισε 8-9 ευρώ το μπολάκι, αντί για 12, θα ήταν ΟΚ. Σίγουρα το κόστος ανεβαίνει λόγω αρώματος, το οποίο είναι εξαιρετικά πετυχημένο (σίγουρα όχι το πιο ευχάριστο, αλλά το συνηθίζεις και δεν ενοχλεί, ιδιαίτερα αφότου δημιουργηθεί ο αφρός). Και δεν έχει ατονήσει, τόσα χρόνια μετά.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα τη συνεχίσω για να την τελειώσω μες στο καλοκαίρι ή αν θα κρατήσω όση απέμεινε (βγάζει 15 ξυρίσματα) για το φθινόπωρο, που της ταιριάζει καλύτερα αρωματικά.
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 17:37
από Randyman
Συμφωνώ. Σε καμία περιπτωση δε θα αγόραζα Κυριλλο στα 12 ευρώ.
Μήπως ξέρεις ποσο κοστίζει ένα Stirling?
Δε ντρέπονται λίγο εκεί στην Αγγλία?
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 19:40
από Jimbo
Βρε παιδιά, είναι ακριβή αυτή, ενώ είναι δηλαδή οκ η toobs? Μη μιλήσουμε για τις Dr Harris κρέμες. Από τις 3 αγγλικές, την θεωρώ την καλύτερη, και είναι και η πιο φτηνή. Και με μεγαλύτερη ποσότητα.
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 20:15
από Randyman
Maca Root πιο καλή θεωρω απ'όλες. Απλά δεν έχει άρωμα. Την ολίσθηση ειδικά της MR δεν την έχει καμία.
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 20:58
από herco
Δεν το συνηθιζω, αλλα πρεπει να συμφωνησω με τον Jimbo
Δεν μπορει να συγκρινουμε Αγγλικες soft κρεμες με οτι αλλο υπαρχει εκει εξω - ειδικα οταν μιλαμε για κοστος. Η Maca Root της BS ειναι μια πολυ καλη κρεμα αλλα δεν εχει πισω της το κοστος των 3Τ.
O κυριος Salter παροτι εμπορακος και οχι κατασκευαστης, εχει πετυχει μια πολυ καλη (αν οχι χρυση) τομη ποιοτητας/τιμης στα προιοντα του. Ειδικα αυτη η απιστευτη French Vetiver κρεμα ειναι απο τα καλυτερα "Μεγκλα" ξυριστικα καλουδια, εκει εξω. IMHO παντα.
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2019, 21:46
από Randyman
Μη με κάνετε νυχτιάτικα να βάλω παραγγελια vetiver ε.
Κανονίστε..
Re: Cyril R. Salter French Vetiver
Δημοσιεύτηκε: 31 Μάιος 2019, 05:32
από rhtoras
Επειδή είχα την vetiver salter και τελείωσα ένα βάζο.
Πολύ δυνατό άρωμα,που εμένα που μου αρέσει το vetiver το βρήκα meh!
Από την άλλη είναι μια καλή κρέμα.Την κρέμα αυτή όπως τις toons και τη macaroot κ.λ.π τις φτιάχνει η Creighton's
Άλλωστε για αυτό όλες έχουν και παρόμοια σύσταση περιέχοντας triethanolamine.
Επίσης σίγουρα δε θα την πάρει κάποιος για την τιμή της.Ο βασικός λόγος είναι το άρωμα,που είναι έτσι ιδιαίτερο και δεν το έχω ξαναμυρίσει.
Ποιοτικά έτσι και αλλιώς μιλάμε για μια καλή κρέμα.