Σελίδα 2 από 2

Re: Σαπούνια που δεν ταιριάζουν σε ευαίσθητες επιδερμίδες

Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2015, 09:50
από Tony
Καλημέρα σας...

Παιδιά θα ήθελα να πω και εγώ την γνώμη μου στο συγκεκριμένο θέμα, εφόσον είμαι και ομοιοπαθείς...!

Ανήκω στην ομάδα ανθρώπων με ευαίσθητη επιδερμίδα, μάλλον (υπέρ-ευαίσθητη) και αυτά που θα πω είναι εμπειρίες-βιώματα.

Όλα άρχισαν από την εφηβική μου ηλικία,και συνεχίζουν μέχρι τώρα,όλα αυτά τα χρόνια κάνω δοκιμές ψάχνω-διαβάζω,μελετάω και έχω επισκεφθεί πάνω από 25 δερματολόγους,από ότι καταλαβαίνετε δεν έχω μόνο πρόβλημα, αλλά πολύ χοντρό πρόβλημα.

Καταρχήν λοιπόν συμφωνώ με αυτά που γράφουν τα παιδιά ποιο πάνω,και όπως έχω ξαναγράψει δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο, και ειδικά στο ξύρισμα,αλλά και σε ότι αφορά τον ανθρώπινο παράγοντα,και να το πω ποιο απλά,όλοι εδώ έχουμε ευαίσθητο δέρμα,και οι τρεις μας,αλλά και κάποια άλλα μέλη στο Forum,εντάξει μέχρι εδώ; από εδώ και πέρα όλα αλλάζουν για τον καθένα μας,και όλα είναι μοναδικά,είναι κληρονομιά του γεννητικού DNA μας...τόσο απλό είναι.

Το χ συστατικό που πειράζει εμένα, εσένα δεν σου προκαλεί τίποτα,και ας έχουμε την ίδια κατηγορία δέρματος,δηλαδή αυτοί που έχουν αίμα (0+) είναι όλοι ίδιοι; όχι βέβαια κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός...!

Και θα πω και κάποια παραδείγματα για να καταλάβετε ποιο καλά πως και οι δερματολόγοι σηκώνουν ψιλά τα χέρια.

Συστατικά κατάλληλα-ακατάλληλα για ευαίσθητο δέρμα,γιατί για συστατικά πρέπει να ψάχνουμε όχι για σαπούνια.

Συστατικά αναζήτησης: aloe vera, χαμομήλι, έλαιο τεϊόδεντρου, καλέντουλα, αμαμελίδα, λεβάντα, έλαιο jojoba, εκχύλισμα σπόρων γκρέιπφρουτ, τριαντάφυλλο απόσταγμα, και διάφορες βιταμίνες...

Συστατικά για αποφυγή: υψηλές συγκεντρώσεις αλκοόλ, καμφορα, parabens, ευκάλυπτος, γκρέιπφρουτ και έλαιο λεμονιού...

Αυτές οι προτάσεις παραπάνω είναι από δερματολόγους διεθνώς αποδεκτούς,αλλά και Έλληνες,και συγνώμη που θα το πω αλλά δεν ισχύουν,ούτε σε εμένα,αλλά ούτε και σε εσάς,για αυτόν ακριβώς τον λόγο τα γράφω,λέει ο φίλος padjon72 ότι η Cella και το Mitchel του προκαλεί ενόχληση και το πιστεύω,αλλά εμένα προσωπικά το μόνο που μου κάνουν είναι τέλεια ξυρίσματα,χωρίς το παραμικρό πρόβλημα,λέτε ότι το πράσινο προράζο δεν σας ενοχλεί,το πιστεύω και αυτό,οι δερματολόγοι όμως το έχουν ως παράδειγμα αποφυγής αφού είναι με ευκάλυπτο...;;;
Κάποιοι δε κατασκευαστές σαπουνιών επώνυμοι,που λοξοκοιτάζουν η κοιτάζουν στα ίσια το παγκόσμιο marketing, αποφεύγουν εσκεμμένα το tallow,αφού υπάρχει σεβαστή μερίδα ανθρώπων που δεν το δέχεται το δέρμα τους,νομίζω πως έγινα αντιληπτός..

Σε όλα αυτά τα χρόνια της ξυριστικής μου καριέρας-αναζήτησης που έκανα, ένα πράγμα μόνο με πειράζει από τα παραπάνω αυτό είναι τα parabens,και είναι και λογικό αφού μπορεί να πειράξει και ανθρώπους με οποιοδήποτε τύπο δέρματος,όλα τα άλλα είναι πως θα τα αντιμετωπίσει-δεχτή το δέρμα σου,υπάρχουν δε 1002 παράγοντες που επηρεάζουν,δηλαδή χάος.

Προς βοήθεια θα πω ότι πριν χρησιμοποιήσω κάποιο σαπούνι η οποιοδήποτε προϊόν, κάνω ένα τεστ στην κλείδωση του χεριού μου εσωτερικά του αγκώνα μου,μετά με πολύ μικρή ποσότητα στο πρόσωπο με λίγο νερό στο μέγεθος της φακής,και περιμένω να δω τι θα συμβεί,δεν πασαλείβω όλο το πρόσωπο μου...

Τελειώνοντας θέλω να πω και εγώ ότι το συγκεκριμένο topic είναι άκυρο* (η γνώμη μου) και με αγάπη πάντα το λέω,και σας νιώθω σαν να είμαι εγώ,αλλά πιστεύω πως μπούσουλας δεν υπάρχει στο θέμα αυτό,η λύση είναι δοκιμές όσο αντέξεις...

*Η γνώμη μου περί του άκυρου έχει βάσεις,γιατί; και από διάφορα μέρη μας διαβάζουν,αλλά και αν μπει κάποιο νέο μέλος που δεν ξέρει και πολλά και έχει ευαίσθητο δέρμα, θα δει τα καλύτερα σαπούνια θαμμένα,και αυτό βρε παιδιά δεν είναι ούτε σωστό αλλά ούτε και δίκαιο, ...!!!


Πάντα φιλικά Αντώνης...

Re: Σαπούνια που δεν ταιριάζουν σε ευαίσθητες επιδερμίδες

Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2015, 14:31
από padjon72
Αντώνη είσαι ένας user που πάντα διαβάζω τις απαντήσεις σου και προσωπικά σε θεωρώ σημαντικό μέλος της κοινότητας. Αντιλαμβάνομαι τη θέση σου στο "Τελειώνοντας θέλω να πω και εγώ ότι το συγκεκριμένο topic είναι άκυρο"

Αν ο τίτλος άλλαζε σε "Σαπούνια που δεν μας ταιριάζουν" θα ήταν πιο δίκαιο και θα είμασταν εντάξει όλοι.

Τώρα...το να γραφτεί οτί ένα σαπούνι δεν κάθεται καλά σε κάποιον δεν είναι καθόλου κακό κατά τη γνώμη μου. Μην ξεχνάτε οτι υπάρχουν απωθεωτικά σχόλια για πάρα πολλες κρέμες και σαπούνια στο forum και καλώς υπάρχουν από τη στιγμή που κάνουν δουλειά. Το να γραφτεί όμως οτι κάτι δεν έκανε σε κάποιον, δεν χάλασε κι ο κόσμος κι ούτε τίθεται θέμα δυσφήμισης.

Το να γράψω π.χ. οτι το mitchel με σκίζει ίσως δεν έχει τόση σημασία από τη στιγμή που είναι στο top 5 των περισσοτέρων εδώ.
Το χρησιμοποιώ όμως για γρήγορα ξυρίσματα (να μην μένει πολύ ώρα ο αφρός στο πρόσωπο) γιατί μου μαλακώνει γρήγορα την τρίχα.

Και μετά πάντα απαραίτητα ντουζ

Re: Σαπούνια που δεν ταιριάζουν σε ευαίσθητες επιδερμίδες

Δημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2015, 16:50
από Ύδραστις
Κι εγώ μετά από αυτά που γράφει ο Tony κι αφού το σκέφτηκα και λίγο δεν μένει παρά να συμφωνήσω.

Όλοι οι συνομιλητές έχουν δίκιο όταν μιλάν για "αδικίες" προς τα σαπούνια που ,αλήθεια είναι, είναι άψογα και αποδεδειγμένα κάνουν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν, να προσφέρουν καλά και άνετα ξυρίσματα.

Βιάστηκα λίγο. Έμαθα όμως :megagrin

Re: Σαπούνια που δεν ταιριάζουν σε ευαίσθητες επιδερμίδες

Δημοσιεύτηκε: 24 Απρ 2015, 20:38
από BABIS
Χρειάζεται μία αποσαφήνιση , ότι άλλο το "δεν ταιριάζουν" και άλλο το "προκαλούν πρόβλημα" .