Σελίδα 2 από 5

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2010, 14:51
από zamc
Moccahead έγραψε: Δεν ειπες βλακεια, πραγματικα ειναι με το κουτακι και εξαιρετικα μικρο, ιδανικο για ταξιδι, γιαυτο και το κτι τ'!!
Να σου πώ την αλήθεια μου πιστεύω γινόμαστε υπερβολικοί καμια φορά! :)
Δηλαδή πχ η merkur 34c είναι τόσο μεγαλύτερη που δεν μπορείς να την πάρεις σε ταξίδι? :D

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2010, 15:03
από JohnnyBlade
παιδια νομιζω ξεφυγαμε . τωρα Δημητρη αν θελεις προτασεις για να αγορασεις καποιο δωρο στο εαυτο σου σε ενα αλλο ποστ μπορουμε να το κανουμε αυτο.
Υ.Γ. δεν την λεω σε κανεναν, αλλα ειπα να γινω και εγω μια φορα κακος ε τι μονο ο Στεφος μπορει επιδη ειναι μπλε? ε και ? εγω κιτρινομαυρος . :lol:

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2010, 15:13
από Δημήτρης
καλά, και να ξεφύγει λίγο η κουβέντα εν τη ρύμη του λόγου δεν έγινε και τίποτα! Μια σούπα τώρα το χειμώνα ειδικά είναι ευπρόσδεκτη!

Και περί χρωμάτων:

[youtube][/youtube]

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2010, 15:19
από Stefanos
Το βραδυ τα ασχετα με το θεμα ποστ πανε ανακυκλωση...

Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2010, 16:00
από Apostolos
Το shavette είναι καλή φάση, για χαβαλέ κυρίως, και όχι για μεταβατικό στάδιο όπως είπε και ο Στέφος. Αν ταξιδεύεις συχνά, όπως εγώ, μια portable πάντα χρειάζεται . Εγώ έχω την Merkur tavell. Αν όχι, το sample blade kit είναι καλή φάση, και έχει πλάκα. Ειδικά αν δεν έχεις ξαναπάρει…

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2011, 19:30
από Αλέξουρος
JohnnyBlade έγραψε:portable ειναι αυτη? εε? εγω ξερω οτι η portable ειναι μια μιση πλαστικο μιση μεταλλο, αυτη ειναι ολη μεταλλο.
Αν και έχουν περάσει 4 μήνες, επιτρέψτε μου να αναφέρω για την πληρότητα, ότι μισή πλαστικό και μισή μέταλλο είναι η Feather Popular, που κοστίζει σχεδόν τα μισά χρήματα σε σχέση με τη Feather Portable.

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2011, 22:36
από JohnnyBlade
ναι φιλε μου ειναι ενα λαθος που ειχα κανει τοτε, μπερδεψα τα ονοματα.

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2011, 10:49
από Δορυφέρων
Θελω στο μελλον να αγορασω μια Shavette αρχικα για φαβοριτες και κατω απο την μυτη και αργοτερα να δοκιμασω πληρες ξυρισμα.
Μπορειτε να μου πειτε ποια η διαφορα πλαστικου ενθετου οπου μπαινει το μισο ξυραφι απο αυτο εδω το συστημα;
Πρεπει στην shavette να προσεξω το υλικο-μηκος της λαβης;
Το συνολικο βαρος της;

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2011, 10:54
από iogi
Οι δικές μου: Η Shaving Shack ζυγίζει 44,1 gr, η πιο παλιά 44,9.
Στο πλαστικό ένθετο βάζεις το μισό ξυραφάκι, το κλείνεις και το "σέρνεις" μέσα στην σαβέτα. Το άλλο σύστημα δεν νομίζω να θέλει εξήγηση.

Re: Αγορά Shavette

Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2011, 11:36
από Δορυφέρων
Απο θεμα ποιοτητας συγκρατησης αν αυτο παιζει καποιο ρολο ηταν η ερωτηση.