Aν κατάλαβα καλά η διαφορά στη μέθοδο που προτείνει ο Αντώνης σε σχέση με την Ιταλική μέθοδο φορτώματος που παρουσιάζει ο Κωνσταντίνος είναι οτι ο πρώτος τινάζει το πινέλο ενώ ο δεύτερος αφήνει όλο το νερό μέσα.
Το σίγουρο είναι πως δε το φόρτωσα τόσο πολύ και αυτό μάλλον είναι το κλειδί για να πετύχω το αποτέλεσμα που ζητάω.
Δε περιμένω θαύματα αλλά αύριο το πρωί που θα ξυριστώ πάλι θα το στροφάρω τουλάχιστον ένα λεπτό.
Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Captains' log stardate 134854/90
Σήμερα έκανα το τρίτο ξύρισμα με το σαπούνι.Δοκίμασα την ιταλική μέθοδο φορτώματος.
Μου έβγαλε τη πίστη. Εγκατέλειψα τη προσπάθεια και άφησα να ξυριστώ με οτι κατάφερα να φτιάξω.
Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τίναγμα του πινέλου, να 'χει λιγότερο νερό στο θύσσανο.
Πάντως σήμερα δε το γλίτωσα τον ερεθισμό. Μου πήρε κανά δεκάλεπτο να ξεκοκκινήσει ο λαιμός μου και το asl ήταν μπαρούτι ( αναμενόμενο ).
Το παράδοξο είναι πως αν και η προεργασία πήγε κάπως καλύτερα απο τις άλλες φορές το αποτέλεσμα ήταν αντιστρόφως ανάλογο.
Σήμερα έκανα το τρίτο ξύρισμα με το σαπούνι.Δοκίμασα την ιταλική μέθοδο φορτώματος.
Μου έβγαλε τη πίστη. Εγκατέλειψα τη προσπάθεια και άφησα να ξυριστώ με οτι κατάφερα να φτιάξω.
Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τίναγμα του πινέλου, να 'χει λιγότερο νερό στο θύσσανο.
Πάντως σήμερα δε το γλίτωσα τον ερεθισμό. Μου πήρε κανά δεκάλεπτο να ξεκοκκινήσει ο λαιμός μου και το asl ήταν μπαρούτι ( αναμενόμενο ).
Το παράδοξο είναι πως αν και η προεργασία πήγε κάπως καλύτερα απο τις άλλες φορές το αποτέλεσμα ήταν αντιστρόφως ανάλογο.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
Περίεργο, το Sienna δεν έχει τέτοια προβλήματα.
Προσπάθησε να φορτώσεις περισσότερο, περίπου 100 στροφές.
Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.
Προσπάθησε να φορτώσεις περισσότερο, περίπου 100 στροφές.
Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Θέλει δουλειά. Το ' χω πάρει απο πείσμα τώρα και δε βάζω αλλο στο rotation .
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
- Πάνος
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1898
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
- 14
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 426 times
dimitris έγραψε: Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.
Δημήτρη θα ακούσουμε τι έχεις να πεις με ενδιαφέρον !!
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Σήμερα έκανα το τέταρτο και τελευταίο ξύρισμα για την ώρα ( ας ασχοληθώ και με άλλα σαπούνια ) με το indian lime. Δε κατάφερα πολλά. Αν και έκανα αφρό και το πινέλο είχε φορτωθεί πολύ, νομίζεις πως το πρόσωπο ρουφάει το σαπούνι σα σφουγγάρι.Τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν είχα ερεθισμούς.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
- Harry
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4711
- Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 5738 times
- Been thanked: 6984 times
- Ηλικία: 51
Ηλία μήπως δεν είναι στρωμένο το Semogue;
Έχεις δοκιμάσει με άλλο πινέλο π.χ. Omega 48 ή 98.
Έχεις δοκιμάσει με άλλο πινέλο π.χ. Omega 48 ή 98.
Χάρης
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Λες να ? Δεν έχω άλλο πινέλο ακόμα. Σύντομα θα αποκτήσω. Όμως αφού είναι το μοναδικό μου και δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με άλλα σαπούνια δεν είναι στρωμένο πιά?
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.