Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Aν κατάλαβα καλά η διαφορά στη μέθοδο που προτείνει ο Αντώνης σε σχέση με την Ιταλική μέθοδο φορτώματος που παρουσιάζει ο Κωνσταντίνος είναι οτι ο πρώτος τινάζει το πινέλο ενώ ο δεύτερος αφήνει όλο το νερό μέσα.
Το σίγουρο είναι πως δε το φόρτωσα τόσο πολύ και αυτό μάλλον είναι το κλειδί για να πετύχω το αποτέλεσμα που ζητάω.
Δε περιμένω θαύματα αλλά αύριο το πρωί που θα ξυριστώ πάλι θα το στροφάρω τουλάχιστον ένα λεπτό.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Captains' log stardate 134854/90

Σήμερα έκανα το τρίτο ξύρισμα με το σαπούνι.Δοκίμασα την ιταλική μέθοδο φορτώματος.
Μου έβγαλε τη πίστη. Εγκατέλειψα τη προσπάθεια και άφησα να ξυριστώ με οτι κατάφερα να φτιάξω.
Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τίναγμα του πινέλου, να 'χει λιγότερο νερό στο θύσσανο.
Πάντως σήμερα δε το γλίτωσα τον ερεθισμό. Μου πήρε κανά δεκάλεπτο να ξεκοκκινήσει ο λαιμός μου και το asl ήταν μπαρούτι ( αναμενόμενο ).
Το παράδοξο είναι πως αν και η προεργασία πήγε κάπως καλύτερα απο τις άλλες φορές το αποτέλεσμα ήταν αντιστρόφως ανάλογο.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Περίεργο, το Sienna δεν έχει τέτοια προβλήματα.
Προσπάθησε να φορτώσεις περισσότερο, περίπου 100 στροφές.

Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Θέλει δουλειά. Το ' χω πάρει απο πείσμα τώρα και δε βάζω αλλο στο rotation .
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
Πάνος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1898
Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
14
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Has thanked: 157 times
Been thanked: 426 times

dimitris έγραψε: Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.

Δημήτρη θα ακούσουμε τι έχεις να πεις με ενδιαφέρον !!
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4142
Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
14
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1807 times
Ηλικία: 49

Πάνο, ας συνεχίσουμε εδώ.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Σήμερα έκανα το τέταρτο και τελευταίο ξύρισμα για την ώρα ( ας ασχοληθώ και με άλλα σαπούνια ) με το indian lime. Δε κατάφερα πολλά. Αν και έκανα αφρό και το πινέλο είχε φορτωθεί πολύ, νομίζεις πως το πρόσωπο ρουφάει το σαπούνι σα σφουγγάρι.Τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν είχα ερεθισμούς.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
Harry
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4711
Εγγραφή: 14 Σεπ 2012, 20:30
13
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 5738 times
Been thanked: 6984 times
Ηλικία: 51

Ηλία μήπως δεν είναι στρωμένο το Semogue;
Έχεις δοκιμάσει με άλλο πινέλο π.χ. Omega 48 ή 98.
Χάρης
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Λες να ? Δεν έχω άλλο πινέλο ακόμα. Σύντομα θα αποκτήσω. Όμως αφού είναι το μοναδικό μου και δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με άλλα σαπούνια δεν είναι στρωμένο πιά?
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
νικος
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2012, 02:41
13
Τοποθεσία: ΣΙΦΝΟΣ
Has thanked: 42 times
Been thanked: 241 times
Ηλικία: 56

Ποσα ξυρισματα μετραει το πινελο Ηλια πανω απο 20?
Ολα ειναι δρομος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”