Σελίδα 2 από 16

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2012, 23:39
από Stefanos
Να τον ακούς τον δάσκαλό σου!.. :megagrin :lachtot :hellas

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2012, 08:32
από Νεκρομάντης
Καλημέρα σας!
Χθές το βράδυ(00:30):
SS VALOBRA ALMOND
SB OMEGA 36191
SR DOVO PRIMA SILVER STEEL
ASB ΚΟΡΡΕΣ ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ GINSENG

Κανένα κόψιμο αυτή την φορά, αλλά πολλοί ερεθισμοί... Μάλλον κάτι δεν κάνω καλά. Υποψιάζομαι ότι έκανα πολύ γρήγορες και απότομες κινήσεις. :cry
Που θα πάει, θα το καταφέρω και με τη φαλτσέτα το τέλειο ξύρισμα...
Με το safety τα κατάφερα σε ένα μήνα, με το dovo σίγουρα θα μου πάρει (πολύ) παραπάνω... :bigsmilie

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2012, 09:21
από NavalArchitect
Δευτέρα απόγευμα, 2/4

Merkur 34C & Wilkinson (#1)
Omega No. 49
Cella
Aqua Velva (Connaught decant)
Santa Maria Novella crema pre/dopo barba

Εικόνα

Είχα να ξυριστώ με closed-comb DE πάνω από 1 χρόνο. Ήταν να βγάλω το Wacker εχτές, αλλά μη έχοντας αρκετό χρόνο στο τέλος το άφησα στην άκρη. Το κιλό του Cella το άνοιξα επροχθές και γέμισα μέχρι πάνω αυτό το καφέ κεραμεικό μπωλάκι της Muehle, για να το πάρω μαζί μου. Όμως μ'έτρωγε να γεμίσω κι ένα πιό μεγάλο λευκό (αυτό στη φωτό) Κορέατικο κεραμεικό, που'χει και σκέπασμα.

Βγάζω το σαπούνι απ'το ψυγείο λοιπόν εχτές κι αρχίζω να γεμίζω. Πολύ μαλακό και κάτασπρο το σαπούνι, σαν σκληρή φέτα Δωδώνη, στην κυριολεξία. Το Νο. 49 είναι ολοκαίνουργιο, του'χα κάνει μόνο ένα test lather νωρίτερα εχθές με Vulfix Levander (η οποία είναι νερουλή ακόμη μέσα, δεν έχει 'κάτσει') και μετά το'χα αφήσει στην Αττικό ήλιο να στεγνώσει.

Καταπληκτικό ξύρισμα, το σαπούνι απίθανο, η AV (δείγμα από τότε που ο Πωλ στο Connaught είχε ειδικό section με decants - μιλάμε για Απρίλιο 2010) πολύ καλή, και βέβαια στο τέλος η κρέμα την οποία κάθε φορά που τη βάζω καταλαβαίνω πόσο μεγάλη διαφορά έχει από όλες τις άλλες (και στο άρωμα αλλά και στη χρήση).

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2012, 10:40
από vanm66
Χτες:

SB Semogue 2020
SC Ingram Αιγυπτιακή
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (2)
ASL Aqua Velva + 444

Σήμερα:

SB FS Best Badger
SC Ice Cool Μπαγκλαντές
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (3)
ASL Barbon
ASB Davines

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2012, 23:03
από coccolino
Νωρίτερα:

Ζεστή πετσέτα (3)
Gillette Gel pre-shave
Omega πινέλο
Monsavon
Plisson πινέλο
Dovo Best Quality straight razor
Razorock wax
Homme Frais ASL

3 περάσματα, ένα κάθετα, ένα οριζόντια, ένα κόντρα (όσα και τα γκόλ της Μπαρτσελόνα!)

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 01:41
από Loizos
SS: Proraso
SB: Muhle Silvertip Fiber
SR: Merkur 11c w Astra SP
ASL: Pino Silvestre Hydro

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 06:35
από iogi
- Ζεστό νερό
- SB Omega 48
- SC Omega
- SR Muehle R101 (2011)
- RB Astra Keramik (2)
- Κρύο νερό
- Bloc Osma
- ASL Alt Innsbruck

Βαθύυυ ξύρισμα... Ouch!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 09:17
από Antonis
Καλημέρα. Πρωινό ξύρισμα σήμερα με:

-Proraso shaving soap
-Merkur 33C
-Personna platinum (4)
-Omega boar brush
-Nivea moisturizer cream
-Valour after shave spray

Όσο καλοκαιριάζει το proraso όλο και συχνότερα κάνει την εμφάνισή του...

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 18:56
από Stefanos
* Wars κρέμα ξυρίσματος
* Hans Baier Silberspitzen
* Mulcuto Schrägschnitt κεφαλή, άγνωστη λαβή
* Cerrus [Personna] (1)
* Eau de Colonge για ASL


To Mulcuto με είχε απογοητεύσει ελαφρώς, κυρίως λόγω του βάρους του. Σήμερα του άλλαξα την λαβή με μια μεταλλική, και το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε! Βεβαια θα πρέπει να περάσει το τεστ με τις ASP και AKP, αλλά τώρα ξέρω ότι δεν θα το δώσω (μάλλον) :megagrin

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2012, 19:01
από NavalArchitect
4/4

Merkur 34C, Wilkinson, Omega No. 49, Cella, Aqua Velva (Connaught decant).