Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Να τον ακούς τον δάσκαλό σου!.. :megagrin :lachtot :hellas
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Νεκρομάντης
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: 27 Ιαν 2012, 10:23
14
Has thanked: 148 times
Been thanked: 41 times

Καλημέρα σας!
Χθές το βράδυ(00:30):
SS VALOBRA ALMOND
SB OMEGA 36191
SR DOVO PRIMA SILVER STEEL
ASB ΚΟΡΡΕΣ ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ GINSENG

Κανένα κόψιμο αυτή την φορά, αλλά πολλοί ερεθισμοί... Μάλλον κάτι δεν κάνω καλά. Υποψιάζομαι ότι έκανα πολύ γρήγορες και απότομες κινήσεις. :cry
Που θα πάει, θα το καταφέρω και με τη φαλτσέτα το τέλειο ξύρισμα...
Με το safety τα κατάφερα σε ένα μήνα, με το dovo σίγουρα θα μου πάρει (πολύ) παραπάνω... :bigsmilie
Μανώλης

"the blind are leading the blind are leading the blind"
NavalArchitect

Δευτέρα απόγευμα, 2/4

Merkur 34C & Wilkinson (#1)
Omega No. 49
Cella
Aqua Velva (Connaught decant)
Santa Maria Novella crema pre/dopo barba

Εικόνα

Είχα να ξυριστώ με closed-comb DE πάνω από 1 χρόνο. Ήταν να βγάλω το Wacker εχτές, αλλά μη έχοντας αρκετό χρόνο στο τέλος το άφησα στην άκρη. Το κιλό του Cella το άνοιξα επροχθές και γέμισα μέχρι πάνω αυτό το καφέ κεραμεικό μπωλάκι της Muehle, για να το πάρω μαζί μου. Όμως μ'έτρωγε να γεμίσω κι ένα πιό μεγάλο λευκό (αυτό στη φωτό) Κορέατικο κεραμεικό, που'χει και σκέπασμα.

Βγάζω το σαπούνι απ'το ψυγείο λοιπόν εχτές κι αρχίζω να γεμίζω. Πολύ μαλακό και κάτασπρο το σαπούνι, σαν σκληρή φέτα Δωδώνη, στην κυριολεξία. Το Νο. 49 είναι ολοκαίνουργιο, του'χα κάνει μόνο ένα test lather νωρίτερα εχθές με Vulfix Levander (η οποία είναι νερουλή ακόμη μέσα, δεν έχει 'κάτσει') και μετά το'χα αφήσει στην Αττικό ήλιο να στεγνώσει.

Καταπληκτικό ξύρισμα, το σαπούνι απίθανο, η AV (δείγμα από τότε που ο Πωλ στο Connaught είχε ειδικό section με decants - μιλάμε για Απρίλιο 2010) πολύ καλή, και βέβαια στο τέλος η κρέμα την οποία κάθε φορά που τη βάζω καταλαβαίνω πόσο μεγάλη διαφορά έχει από όλες τις άλλες (και στο άρωμα αλλά και στη χρήση).
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Χτες:

SB Semogue 2020
SC Ingram Αιγυπτιακή
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (2)
ASL Aqua Velva + 444

Σήμερα:

SB FS Best Badger
SC Ice Cool Μπαγκλαντές
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (3)
ASL Barbon
ASB Davines
Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
coccolino
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1023
Εγγραφή: 22 Ιαν 2012, 21:56
14
Τοποθεσία: Athens - London - Edinburgh
Has thanked: 246 times
Been thanked: 206 times
Ηλικία: 58

Νωρίτερα:

Ζεστή πετσέτα (3)
Gillette Gel pre-shave
Omega πινέλο
Monsavon
Plisson πινέλο
Dovo Best Quality straight razor
Razorock wax
Homme Frais ASL

3 περάσματα, ένα κάθετα, ένα οριζόντια, ένα κόντρα (όσα και τα γκόλ της Μπαρτσελόνα!)
Γιώργος

Dovo Best Quality 5/8", Frederick Reynolds 6/8", Frederick Reynolds 13/16", Merkur 15C, Vintage Gillette Eldorado Gold Tech '56
Άβαταρ μέλους
Loizos
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: 01 Οκτ 2011, 19:04
14
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

SS: Proraso
SB: Muhle Silvertip Fiber
SR: Merkur 11c w Astra SP
ASL: Pino Silvestre Hydro
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25972 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- Ζεστό νερό
- SB Omega 48
- SC Omega
- SR Muehle R101 (2011)
- RB Astra Keramik (2)
- Κρύο νερό
- Bloc Osma
- ASL Alt Innsbruck

Βαθύυυ ξύρισμα... Ouch!
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλημέρα. Πρωινό ξύρισμα σήμερα με:

-Proraso shaving soap
-Merkur 33C
-Personna platinum (4)
-Omega boar brush
-Nivea moisturizer cream
-Valour after shave spray

Όσο καλοκαιριάζει το proraso όλο και συχνότερα κάνει την εμφάνισή του...
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

* Wars κρέμα ξυρίσματος
* Hans Baier Silberspitzen
* Mulcuto Schrägschnitt κεφαλή, άγνωστη λαβή
* Cerrus [Personna] (1)
* Eau de Colonge για ASL


To Mulcuto με είχε απογοητεύσει ελαφρώς, κυρίως λόγω του βάρους του. Σήμερα του άλλαξα την λαβή με μια μεταλλική, και το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε! Βεβαια θα πρέπει να περάσει το τεστ με τις ASP και AKP, αλλά τώρα ξέρω ότι δεν θα το δώσω (μάλλον) :megagrin
Εικόνα
NavalArchitect

4/4

Merkur 34C, Wilkinson, Omega No. 49, Cella, Aqua Velva (Connaught decant).
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”