Το ξύρισμα της ημέρας: Απρίλιος 2012
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Να τον ακούς τον δάσκαλό σου!.. :megagrin :lachtot :hellas

- Νεκρομάντης
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: 27 Ιαν 2012, 10:23
- 14
- Has thanked: 148 times
- Been thanked: 41 times
Καλημέρα σας!
Χθές το βράδυ(00:30):
SS VALOBRA ALMOND
SB OMEGA 36191
SR DOVO PRIMA SILVER STEEL
ASB ΚΟΡΡΕΣ ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ GINSENG
Κανένα κόψιμο αυτή την φορά, αλλά πολλοί ερεθισμοί... Μάλλον κάτι δεν κάνω καλά. Υποψιάζομαι ότι έκανα πολύ γρήγορες και απότομες κινήσεις. :cry
Που θα πάει, θα το καταφέρω και με τη φαλτσέτα το τέλειο ξύρισμα...
Με το safety τα κατάφερα σε ένα μήνα, με το dovo σίγουρα θα μου πάρει (πολύ) παραπάνω... :bigsmilie
Χθές το βράδυ(00:30):
SS VALOBRA ALMOND
SB OMEGA 36191
SR DOVO PRIMA SILVER STEEL
ASB ΚΟΡΡΕΣ ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ GINSENG
Κανένα κόψιμο αυτή την φορά, αλλά πολλοί ερεθισμοί... Μάλλον κάτι δεν κάνω καλά. Υποψιάζομαι ότι έκανα πολύ γρήγορες και απότομες κινήσεις. :cry
Που θα πάει, θα το καταφέρω και με τη φαλτσέτα το τέλειο ξύρισμα...
Με το safety τα κατάφερα σε ένα μήνα, με το dovo σίγουρα θα μου πάρει (πολύ) παραπάνω... :bigsmilie
Μανώλης
"the blind are leading the blind are leading the blind"
"the blind are leading the blind are leading the blind"
-
NavalArchitect
Δευτέρα απόγευμα, 2/4
Merkur 34C & Wilkinson (#1)
Omega No. 49
Cella
Aqua Velva (Connaught decant)
Santa Maria Novella crema pre/dopo barba

Είχα να ξυριστώ με closed-comb DE πάνω από 1 χρόνο. Ήταν να βγάλω το Wacker εχτές, αλλά μη έχοντας αρκετό χρόνο στο τέλος το άφησα στην άκρη. Το κιλό του Cella το άνοιξα επροχθές και γέμισα μέχρι πάνω αυτό το καφέ κεραμεικό μπωλάκι της Muehle, για να το πάρω μαζί μου. Όμως μ'έτρωγε να γεμίσω κι ένα πιό μεγάλο λευκό (αυτό στη φωτό) Κορέατικο κεραμεικό, που'χει και σκέπασμα.
Βγάζω το σαπούνι απ'το ψυγείο λοιπόν εχτές κι αρχίζω να γεμίζω. Πολύ μαλακό και κάτασπρο το σαπούνι, σαν σκληρή φέτα Δωδώνη, στην κυριολεξία. Το Νο. 49 είναι ολοκαίνουργιο, του'χα κάνει μόνο ένα test lather νωρίτερα εχθές με Vulfix Levander (η οποία είναι νερουλή ακόμη μέσα, δεν έχει 'κάτσει') και μετά το'χα αφήσει στην Αττικό ήλιο να στεγνώσει.
Καταπληκτικό ξύρισμα, το σαπούνι απίθανο, η AV (δείγμα από τότε που ο Πωλ στο Connaught είχε ειδικό section με decants - μιλάμε για Απρίλιο 2010) πολύ καλή, και βέβαια στο τέλος η κρέμα την οποία κάθε φορά που τη βάζω καταλαβαίνω πόσο μεγάλη διαφορά έχει από όλες τις άλλες (και στο άρωμα αλλά και στη χρήση).
Merkur 34C & Wilkinson (#1)
Omega No. 49
Cella
Aqua Velva (Connaught decant)
Santa Maria Novella crema pre/dopo barba

Είχα να ξυριστώ με closed-comb DE πάνω από 1 χρόνο. Ήταν να βγάλω το Wacker εχτές, αλλά μη έχοντας αρκετό χρόνο στο τέλος το άφησα στην άκρη. Το κιλό του Cella το άνοιξα επροχθές και γέμισα μέχρι πάνω αυτό το καφέ κεραμεικό μπωλάκι της Muehle, για να το πάρω μαζί μου. Όμως μ'έτρωγε να γεμίσω κι ένα πιό μεγάλο λευκό (αυτό στη φωτό) Κορέατικο κεραμεικό, που'χει και σκέπασμα.
Βγάζω το σαπούνι απ'το ψυγείο λοιπόν εχτές κι αρχίζω να γεμίζω. Πολύ μαλακό και κάτασπρο το σαπούνι, σαν σκληρή φέτα Δωδώνη, στην κυριολεξία. Το Νο. 49 είναι ολοκαίνουργιο, του'χα κάνει μόνο ένα test lather νωρίτερα εχθές με Vulfix Levander (η οποία είναι νερουλή ακόμη μέσα, δεν έχει 'κάτσει') και μετά το'χα αφήσει στην Αττικό ήλιο να στεγνώσει.
Καταπληκτικό ξύρισμα, το σαπούνι απίθανο, η AV (δείγμα από τότε που ο Πωλ στο Connaught είχε ειδικό section με decants - μιλάμε για Απρίλιο 2010) πολύ καλή, και βέβαια στο τέλος η κρέμα την οποία κάθε φορά που τη βάζω καταλαβαίνω πόσο μεγάλη διαφορά έχει από όλες τις άλλες (και στο άρωμα αλλά και στη χρήση).
- vanm66
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 2312
- Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
- 15
- Has thanked: 231 times
- Been thanked: 350 times
Χτες:
SB Semogue 2020
SC Ingram Αιγυπτιακή
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (2)
ASL Aqua Velva + 444
Σήμερα:
SB FS Best Badger
SC Ice Cool Μπαγκλαντές
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (3)
ASL Barbon
ASB Davines
SB Semogue 2020
SC Ingram Αιγυπτιακή
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (2)
ASL Aqua Velva + 444
Σήμερα:
SB FS Best Badger
SC Ice Cool Μπαγκλαντές
SR Gillette black beauty
RB Gillette Bleue Extra (3)
ASL Barbon
ASB Davines
Βαγγέλης
- coccolino
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 1023
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2012, 21:56
- 14
- Τοποθεσία: Athens - London - Edinburgh
- Has thanked: 246 times
- Been thanked: 206 times
- Ηλικία: 58
Νωρίτερα:
Ζεστή πετσέτα (3)
Gillette Gel pre-shave
Omega πινέλο
Monsavon
Plisson πινέλο
Dovo Best Quality straight razor
Razorock wax
Homme Frais ASL
3 περάσματα, ένα κάθετα, ένα οριζόντια, ένα κόντρα (όσα και τα γκόλ της Μπαρτσελόνα!)
Ζεστή πετσέτα (3)
Gillette Gel pre-shave
Omega πινέλο
Monsavon
Plisson πινέλο
Dovo Best Quality straight razor
Razorock wax
Homme Frais ASL
3 περάσματα, ένα κάθετα, ένα οριζόντια, ένα κόντρα (όσα και τα γκόλ της Μπαρτσελόνα!)
Γιώργος
Dovo Best Quality 5/8", Frederick Reynolds 6/8", Frederick Reynolds 13/16", Merkur 15C, Vintage Gillette Eldorado Gold Tech '56
Dovo Best Quality 5/8", Frederick Reynolds 6/8", Frederick Reynolds 13/16", Merkur 15C, Vintage Gillette Eldorado Gold Tech '56
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5069
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 25972 times
- Been thanked: 7901 times
- Ηλικία: 69
- Ζεστό νερό
- SB Omega 48
- SC Omega
- SR Muehle R101 (2011)
- RB Astra Keramik (2)
- Κρύο νερό
- Bloc Osma
- ASL Alt Innsbruck
Βαθύυυ ξύρισμα... Ouch!
- SB Omega 48
- SC Omega
- SR Muehle R101 (2011)
- RB Astra Keramik (2)
- Κρύο νερό
- Bloc Osma
- ASL Alt Innsbruck
Βαθύυυ ξύρισμα... Ouch!
Γιάννης
- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
Καλημέρα. Πρωινό ξύρισμα σήμερα με:
-Proraso shaving soap
-Merkur 33C
-Personna platinum (4)
-Omega boar brush
-Nivea moisturizer cream
-Valour after shave spray
Όσο καλοκαιριάζει το proraso όλο και συχνότερα κάνει την εμφάνισή του...
-Proraso shaving soap
-Merkur 33C
-Personna platinum (4)
-Omega boar brush
-Nivea moisturizer cream
-Valour after shave spray
Όσο καλοκαιριάζει το proraso όλο και συχνότερα κάνει την εμφάνισή του...
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
* Wars κρέμα ξυρίσματος
* Hans Baier Silberspitzen
* Mulcuto Schrägschnitt κεφαλή, άγνωστη λαβή
* Cerrus [Personna] (1)
* Eau de Colonge για ASL
To Mulcuto με είχε απογοητεύσει ελαφρώς, κυρίως λόγω του βάρους του. Σήμερα του άλλαξα την λαβή με μια μεταλλική, και το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε! Βεβαια θα πρέπει να περάσει το τεστ με τις ASP και AKP, αλλά τώρα ξέρω ότι δεν θα το δώσω (μάλλον) :megagrin
* Hans Baier Silberspitzen
* Mulcuto Schrägschnitt κεφαλή, άγνωστη λαβή
* Cerrus [Personna] (1)
* Eau de Colonge για ASL
To Mulcuto με είχε απογοητεύσει ελαφρώς, κυρίως λόγω του βάρους του. Σήμερα του άλλαξα την λαβή με μια μεταλλική, και το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε! Βεβαια θα πρέπει να περάσει το τεστ με τις ASP και AKP, αλλά τώρα ξέρω ότι δεν θα το δώσω (μάλλον) :megagrin

-
NavalArchitect
4/4
Merkur 34C, Wilkinson, Omega No. 49, Cella, Aqua Velva (Connaught decant).
Merkur 34C, Wilkinson, Omega No. 49, Cella, Aqua Velva (Connaught decant).
