Σελίδα 2 από 4
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2012, 15:15
από Alexis_3
Η αλήθεια πάντως είναι πώς αυτό του hodos με την χελώνα τσιμπάει σαν τρελό!!! Εγώ προσωπικά δεν το ατνέχω καθόλου!! Ακόμα και το γουρούνι μου τσιμπάει ελάχιστα έως καθόλου...
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2012, 22:20
από Δορυφέρων
Το πιο ενοχλητικο στο θεμα "τσιμπημα" πινελο που εχω.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2012, 06:58
από Antonis
Offtopic:
Δόρυ παρακολουθώ από καιρό τις μετατροπές σου εδώ και αλλού και μπορώ να πω ότι είναι εξαιρετικές. Εστιάζω βέβαια στα πινέλα. Συνέχισε, πολύ καλή δουλειά! :clap1
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2012, 10:17
από Δορυφέρων
:thnx
Το θεμα "τσιμπημα" εκτος απο τριχος ειναι και επιδερμιδος
Αλλο ενα που με τσιμπαει πολυ ειναι ενα απο τα Black Badger του TheGN
Ολως περιεργως οι αλλοι 2 θυσανοι Black Badger απο αυτον ειναι πιο μαλακοι.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 29 Ιουν 2013, 11:46
από Lefty
Καλησπέρα.
Εχω ένα HJM Best badger το οποίο μετα απο περίπου 20 ξυρισματα, ακόμα τσιμπαει σαν τρελό. Θα στρώσει αυτο ποτέ η θα τσιμπαει γενικά;
Απο την άλλη το semogue 1470 αν και γουρουνα εχει γίνει τόσο μαλακό που δεν το νιώθω κάν.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2013, 08:38
από Arisk
Μετά απο τόσα ξυρίσματα θα έπρεπε να εχει στρώσει αισθητά. Απο εδω και πέρα μην περιμένεις καμιά διαφορά πάνω απο 20-30%
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιουν 2013, 12:57
από Lefty
Αυτο σκέφτομαι και εγω, οτι δεν θα δω μεγάλη διάφορα. Μάλλον έπρεπε να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω κανένα silvertip. Ετσι ειναι, οτι πληρώνεις παίρνεις.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2015, 16:05
από Theodoros
Epic fail η αγορα του pure badger hjm 181p23.
Τοσο ομορφο πινελο, τοσο απαλο στο μαγουλο οταν ειναι στεγνο,
και μολις το φορτωσω τσιμπαει σαν τρελο.
Σαν να ξυριζεσαι με κακτο ενα πραγμα.
Δυο ωρες εχω που ξυριστηκα και υπαρχει ακομα
ερεθισμος απο το τσιμπημα.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2015, 05:27
από vavoulas2
Γιατι δεν δοκιμαζεις καποιο χοιρου; Δεν εχω μεγαλη εμπειρια στα πινελα αλλα τα δυο που εχω (Semogue και ενα αγνωστο ) εχουν τωρα ιδανικη ισοροπια στιβαροτητας και απαλοτητας. Αν και στο τριτο περασμα μονο κινησεις βαψιματος.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2015, 09:30
από Theodoros
Εάν εχετε ένα pure badger που σας «τσιμπαει», πριν το πεταξετε ισως μπορειτε να το «επεξεργαστειτε» ώστε να κανετε τη ακρη της τριχας του πιο φιλικη με το δερμα σας.
Δεν γνωριζω εάν αυτή η διαδικασια μακροπροθεσμα καταστρεφει το πινελο, οποτε
προβειτε στην «επεξεργασια» μονο αν αποφασισετε να το πεταξετε λογω τσιμπηματος.
Επισης παρτε μετρα προφυλαξης συμφωνα με τις οδηγιες χρησης των προιοντων,
που είναι κυριως γαντια ή και μάσκα, και χρηση των προιοντων σε καλα αεριζομενο χωρο (μπαλκονι ας πουμε).
Η «διαδικασια» που ακολουθησα για το ολοκαινουργιο hjm 181p23 ηταν χοντρικα εμβαπτιση της ακρης του πινελου σε μιγμα για ντεκαπαζ. H μεθοδος ως γνωστον
χρησιμοποιειται στην κομωτικη για ξανθεμα-ξεβαμα των μαλιων.
Εάν καποιος θελει περισοτερες πληροφοριες σχετικα με τον τροπο και τα υλικα εφαρμογης ευχαριστως θα ξαναποσταρω.
Τα αποτελεσματα ηταν ικανοποιητικα. Οι περισσοτερες τριχες στην ακρη εχουν κανει μικρη καμπυλη και πολλες εχουν κανει και ψαλιδα, και δεν στεκονται ντουρες σαν βελονες. Η αισθηση τωρα είναι λιγο τραχια αλλα όμορφη, και ο ερεθισμος μετα την χρηση του πινελου εχει εξαφανισθει. Το τσιμπημα εχει ελαχιστοποιηθει στο 10-20 % του αρχικου και η ενοχληση είναι ασημαντη.
Το πινελο θα μπει άνετα στο rotation και επειδη είναι καινουργιο θα περιμενω μηπως
στρωσει λιγο ακομα που χρειαζεται με το χρονο, αλλοιως θα επαναλαβω
την διαδικασια με τα χημικα βαφης με σκοπο να το τελειοποιησω.
Πιο κατω παραθετω τις φωτογραφιες πριν και μετα την επεξεργασια
