Σελίδα 2 από 4

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2011, 20:28
από Apostolos
NOMAD C&E Shaving Soap
Omega 48 Pro
Merkur 39C Slant Bar
Personna
ASL Blue Stratos

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2011, 22:24
από JohnnyBlade
ζεστο νερο
σαπουνι ToOBS sandalwood
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα astra KP (3)
ASL mennen πρασινο

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2011, 22:15
από Δορυφέρων
Εικόνα: Mama Bear Fall Leaves-Muhle Synthetic

Εικόνα: NPV Finest badger-Geo F. Trumper Violet-Gillete New Type (Dual Cover)-Astra superior stainless

Εικόνα: (τιποτα)

Εικόνα: Fresh Line Απολλων-Proraso Cutting Edge Protective Aftershave Cream

Εικόνα: 4 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας συν 1 Κοντρα για δοκιμη αντοχης της κρεμας
Για αυτην ειπα την γνωμη μου στο αναλογο τοπικ
Το ξυρισμα σχετικα καλο,ενοιωθα σαν να με ειχαν περασει με Progress στο 5 δηλαδη "γυαλοχαρτισμενος"
Δεν κοπηκα απλα ηθελα καταπραϋντικο,μετα απο λιγη ωρα ολα ηρεμησαν
Η κρεμα εχει ενα παραδοξο και επειδη ειμαι σε δοκιμες με το καλυμμα της κεφαλης ακομη δεν εχω καταληξει.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 06:40
από iogi
Καλημέρα!

- Ζεστό νερό
- SB Semogue 830 boar
- SC GFT Violet
- SR Feather portable
- RB Astra Keramik (2)
- ASL Alt Innsbruck

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 13:50
από boltsis
Scuttle mug by Robert Becker
Omega 80097
Omega creme
Joseph Allen & Sons Sheffield razor
ASL 4711

Απο τα καλύτερα ξυρίσματα ever!Το ξυράφι αυτό είναι απίστευτο.Ξύρισμα με 4 περάσματα , απο το πρώτο πήγα κόντρα σε όλο το λαιμό χωρίς ερεθισμούς και προβλήματα!Ίσως απο δω και πέρα να το εφαρμόζω έτσι, όπως ξυριζόμουνα δηλαδή.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 16:45
από Apostolos
Cella Soap
Merkur 44C
Feather
Pure Badger
ASL Blue Stratos

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 20:35
από JohnnyBlade
ζεστο νερο
σαπουνι MWF
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα astra KP (4)
ASL old spice

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 20:43
από andreas
Πριν από λίγο...

Μπανάκι με καυτό νεράκι, το σηκώνει η ατμόσφαιρα.

Ξύρισμα στην κουζίνα, το μπάνιο έχει μόνο λεκάνη και ντουζιέρα. 1χ1
Σαπουνάκι στικ Speik.
Πινέλο Ωmega γουγούνι!
King Cutter χ2 περάσματα.
mercur 34c κόντρα.

ξέχασα να πάρω asl!!!
έτσι άπλωσα στο πρόσωπό μου λίγο σαπουνάκι proraso.
Ουυυυχουυυυ μια χαρά!!!!!!!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 20:55
από justin19
Δορυφέρων έγραψε: Εικόνα: 4 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας συν 1 Κοντρα για δοκιμη αντοχης της κρεμας
Τι διαφορά έχει το "κάθετα στη φόρα της τρίχας" με το "κόντρα"?

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 09.10.2011-15.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2011, 21:30
από andreas
Η κόντρα είναι κατά την αντίθετη φορά της τρίχας ενώ η κάθετη φορά είναι χιαστί όπως λένε σε ελεύθερη μετάφραση.