Σελίδα 2 από 6

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2011, 21:14
από andreas
Stefanos έγραψε:Καλα ρε δεν εχει στην Ολλανδια...

Από τις 11 του μήνα που θα είμαι εκεί μου τα στέλνεις!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 16:30
από macnac
Καλησπερα ,

-Ζεστο νερο + χειροποιητο σαπουνι
-proraso pre shaving cream
-SB hjm pure badger hair + SS χειροποιητο σαπουνι
-SR merkur 39C + RB personna(4)
-Nivea anti-irritation

Μου ειπαν πως το σαπουνι πιθανον να κανει και για ξυρισμα οταν ρωτησα αν ειχε γλυκερινη ή tallow μου ειπαν πως ειναι αποκλειστικα απο ελαια.Οταν ειδα το τελειως ασταθες μειγμα που εκανε του προσθεσα γλυκερινη 4-5 σταγονες κατι εκανε τουλαχιστον για 1,5 περασματα ο αφρος κρατησε αλλα τελικα εξαφανιστηκε.Το αποτελεσμα παντως ηταν καλο , το δερμα μου μετα ηταν ενυδατωμενο και μερος απο την μυρωδια του σαπουνιου ειχε μεινει πανω του.Δεν νομιζω να ξαναεπιχειρισω ξυρισμα με το σαπουνι αυτο , αλλα θα το εχω για την προετοιμασια.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 17:22
από Apostolos
Αλέξανδρε αυτή σου η κριτική αφορά το σαπούνι Proraso? :shocking

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 17:44
από Slur
Tallow party Εικόνα

Cella – Bestshave Horse
Tabac cream – Omega 80
TOWNSEND 9/16, FULL HOLLOW
Cella – Bestshave Horse
Pinaud Clubman

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 22:11
από Δορυφέρων
Εικόνα: Mama Bear fall leaves-China Synthetic

Εικόνα: Kingsley Tortoise best badger-Kent soap-Bulgarian vintage open comb No 1-Gillette platinum

Εικόνα: (τιποτα)

Εικόνα: Proraso Cutting Edge Razor Burn Repair

Εικόνα: 3 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας
Το ξυρισμα σχετικα βαθυ,το σαπουνι δεν με ενθουσιαζει πλεον και πολυ.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 22:16
από Slur
Δορυφέρων έγραψε:ο σαπουνι δεν με ενθουσιαζει πλεον και πολυ.
Ποιό από τα δύο;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 22:41
από Δορυφέρων
Το ΚΕΝΤ ,το κοιταω στραβα.

:!@#!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 22:47
από Slur
Έχεις δοκιμάσει πάρα πολλά σαπούνια/κρέμες τον τελευταίο καιρό και δύσκολα σε ικανοποιεί κάποιο πλέον.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 22:56
από Δορυφέρων
Παλαιοτερα μου φαινοταν καλο σε σχεση με οσα ειχα δοκιμασει
Τωρα βλεπω υστερει σε σχεση με μερικα αλλα
Βεβαια με open comb τα βγαζει περα αρκετα καλα
Τα Mama Bear τα εχω κρατησει για προετοιμασια,δεν γινεται να κρατησω και αυτο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2011, 23:03
από Slur
Θα σου έλεγα να ανταλλάσσαμε γιατί αν και το έχω, το Μitchell’s δηλαδή αλλά είναι το ίδιο, μου αρέσει πολύ και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα όταν τελειώσει αυτό που έχω. Αλλά δεν μου έχουν μείνει και πολλά. Τεσπα, αν σε ενδιαφέρει τα λέμε με πμ.