Το ξύρισμα της ημέρας: 02.10.2011-08.10.2011

Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7987
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
17
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 12399 times
Been thanked: 12817 times
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Stefanos έγραψε:Καλα ρε δεν εχει στην Ολλανδια...

Από τις 11 του μήνα που θα είμαι εκεί μου τα στέλνεις!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
Άβαταρ μέλους
macnac
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 16:16
15
Has thanked: 1 time

Καλησπερα ,

-Ζεστο νερο + χειροποιητο σαπουνι
-proraso pre shaving cream
-SB hjm pure badger hair + SS χειροποιητο σαπουνι
-SR merkur 39C + RB personna(4)
-Nivea anti-irritation

Μου ειπαν πως το σαπουνι πιθανον να κανει και για ξυρισμα οταν ρωτησα αν ειχε γλυκερινη ή tallow μου ειπαν πως ειναι αποκλειστικα απο ελαια.Οταν ειδα το τελειως ασταθες μειγμα που εκανε του προσθεσα γλυκερινη 4-5 σταγονες κατι εκανε τουλαχιστον για 1,5 περασματα ο αφρος κρατησε αλλα τελικα εξαφανιστηκε.Το αποτελεσμα παντως ηταν καλο , το δερμα μου μετα ηταν ενυδατωμενο και μερος απο την μυρωδια του σαπουνιου ειχε μεινει πανω του.Δεν νομιζω να ξαναεπιχειρισω ξυρισμα με το σαπουνι αυτο , αλλα θα το εχω για την προετοιμασια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος macnac την 04 Οκτ 2011, 01:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Αλέξανδρε αυτή σου η κριτική αφορά το σαπούνι Proraso? :shocking
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Tallow party Εικόνα

Cella – Bestshave Horse
Tabac cream – Omega 80
TOWNSEND 9/16, FULL HOLLOW
Cella – Bestshave Horse
Pinaud Clubman
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Εικόνα: Mama Bear fall leaves-China Synthetic

Εικόνα: Kingsley Tortoise best badger-Kent soap-Bulgarian vintage open comb No 1-Gillette platinum

Εικόνα: (τιποτα)

Εικόνα: Proraso Cutting Edge Razor Burn Repair

Εικόνα: 3 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας
Το ξυρισμα σχετικα βαθυ,το σαπουνι δεν με ενθουσιαζει πλεον και πολυ.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Δορυφέρων έγραψε:ο σαπουνι δεν με ενθουσιαζει πλεον και πολυ.
Ποιό από τα δύο;
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Το ΚΕΝΤ ,το κοιταω στραβα.

:!@#!
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Έχεις δοκιμάσει πάρα πολλά σαπούνια/κρέμες τον τελευταίο καιρό και δύσκολα σε ικανοποιεί κάποιο πλέον.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Παλαιοτερα μου φαινοταν καλο σε σχεση με οσα ειχα δοκιμασει
Τωρα βλεπω υστερει σε σχεση με μερικα αλλα
Βεβαια με open comb τα βγαζει περα αρκετα καλα
Τα Mama Bear τα εχω κρατησει για προετοιμασια,δεν γινεται να κρατησω και αυτο.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Θα σου έλεγα να ανταλλάσσαμε γιατί αν και το έχω, το Μitchell’s δηλαδή αλλά είναι το ίδιο, μου αρέσει πολύ και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα όταν τελειώσει αυτό που έχω. Αλλά δεν μου έχουν μείνει και πολλά. Τεσπα, αν σε ενδιαφέρει τα λέμε με πμ.
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”