Σελίδα 2 από 2

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2011, 15:37
από ElNavajero
Γεια σας παιδιά!

C.V. Heljestrand 4/8
Omega 636 Silvertip
Tobs Lavender
Floid Blue

Εξαιρετικό!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2011, 22:37
από JohnnyBlade
ζεστο νερο
σαπουνι muhle sea buckthorn
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (18 και τελος)
ASL williams aqua velva ice blue

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2011, 22:56
από Slur
Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Χοίρος χελώνα

Προετοιμασία:
Arko cool – Νο name άλογο αγορασμένο από παζάρι Κωνσταντινούπολης περίπου 1 ευρώ

Ετοιμασία:
Mitchell’s Wool Fat – Omega 48

Ξύρισμα:
Merkur 25c – Astra

Μετά:
Mitchell’s Wool Fat – Omega 48
Μετά:
Apivita Balsam

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2011, 12:48
από Apostolos
Slur έγραψε: Νο name άλογο αγορασμένο από παζάρι Κωνσταντινούπολης περίπου 1 ευρώ
Λέει κάτι;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2011, 13:25
από Slur
Δες εδώ Απόστολε:
http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php ... 732#p25732" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2011, 16:04
από Slur
Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Χοίρος χελώνα

Προετοιμασία:
Arko cool – τουρκικό άλογο

Ετοιμασία:
Acca Kappa 1869 – Omega 80

Ξύρισμα:
KAMISORI

Μετά:
Acca Kappa 1869 – Omega 80

Μετά:
L’Occitane Balsam

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2011, 19:56
από Apostolos
Speick Shaving Cream
Dovo 101
Edwing Jagger Super Badger
ASL Old Spice
ASB Crema Fluida

Η Speick σταθερή αξία!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2011, 22:35
από Δορυφέρων
Προετοιμασια:
No name Synthetic
Mama Bear Fall Leaves

Ξυρισμα:
Style Ministry badger
Palmolive Classic stick
Muhle R102
Asra superior stainless

Matita practiko stick
Fresh Line Apollon
Nivea Anti-Irritation

3 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας
Το αιμοστατικο ειναι καταπληκτικο !
Για την Muhle R102 θα γραψω οταν κανω κι αλλη δοκιμη
Ειναι ενα σημειο που θελω να το εξερευνησω περισσοτερο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 04.09.2011-10.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2011, 21:30
από Δορυφέρων
Προετοιμασια:
No name Synthetic
Mama Bear Wood

Ξυρισμα:
HJM Black Badger
Proraso Eucalyptus Oil and Menthol
Gillette Aristocrat
Tiger superior stainless

Fresh Line Apollon
Blue Stratos lotion

2 περασματα-1 Με και 2 Καθετα στην φορα της τριχας
Στο πινελο εχω βαλει την χρωμιωμενη πατουρα του Frank,προσεχως φωτογραφιες
Η 1η και 2η λεπιδα απο τις Tiger δεν εκοβαν με τιποτα γενια 2 ημερων,ηταν σαν οι πιο αχρηστες ολων
Σημερα σε γενια 1 ημερας τα πηγαν καπως καλυτερα.