Σελίδα 2 από 3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2011, 11:45
από vanm66
Σήμερα είχε:

SB Vie Long mix
SS P160 tipo morbido
SR Merkur 11C + RB Topaz Platinum (4)
ASG Smells Like Brut (Scent Like Heaven)
ASL Brut Original

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2011, 14:07
από Slur
vanm66 έγραψε: SS P160 tipo morbido
Πας να το περάσεις στο ντούκου φίλτατε; Αποκλείεται :hahano
Περιμένω την κριτική σου: http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php ... =20#p24927" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2011, 14:36
από vanm66

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 11 Αύγ 2011, 19:34
από JohnnyBlade
ζεστο νερο
σαπουνι MWF
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (11)
ASL williams aqua velva ice blue

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2011, 07:46
από iogi
- Κρύο νερό
- SG Sul Filo del Rasoio
- SR Feather AS
- RB Feather (3)
- Bloc Osma
- ASL Mennen Skin Bracer

Φωτο.

Περίεργο το σημερινό ξύρισμα... Το gel της Proraso απλώνεται με τα δάχτυλα και παραμένει διαφανές. Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό. Εκανα ένα μόνο πέρασμα, δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε σαν εμπειρία.

ΥΓ. Περιέχει και Dimethicone, αλλά αφού δεν χρησιμοποιείς πινέλο...

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2011, 08:43
από vanm66
Καλημέρα! Σήμερα πρωί-πρωί:

SB Vie Long 12705 (horse)
SS Godrej
SR Merkur 11C + RB Topaz Platinum (5)
ASB Apivita
ASL Pinaud Vanilla

:megagrin

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 12 Αύγ 2011, 16:51
από macnac
Καλησπερα, σημερα πρωι :

-SB hjm pure badger hair
-SC Penhaligon's Blenheim Bouquet + SS muhle sandalwood
-SR merkur futur(6,2 σκαλα) + RB personna(4)
-ASB nivea

Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις στην γωνια μου και στην παρασκευη του αφρου μου,αυξησα το χρονο που αφηνω τον αφρο να δρασει πανω μου και μειωσα τον χρονο προετοιμασιας με ζεστο νερο στην αρχη.Διορθωνοντας ξανα απο την αρχη τα βασικα το αποτελεσμα ηταν φοβερο,ξυριστικα με τη μηχανη στο "τερμα" (6,2 σκαλα γιατι στριβει και λιγο μετα την ενδειξη 6 :bigsmilie ) και ενω το θεωρουσα αδυνατο να μην ερεθιστω πριν,καταφερα και εκανα το καλυτερο ξυρισμα ως τωρα,ακομα και το τεστ με το βαμβακι θα ειχε σιγουρη επιτυχια και δεν εχω ιχνος ερεθισμου.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2011, 12:55
από JohnnyBlade
εχτες το βραδυ 12-8

ζεστο νερο
σαπουνι proraso πρασινο
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (12)
ASL mennen πρασινο

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2011, 15:12
από Slur
Tabac cream – Omega 48
Geo G Trumper Limes – Omega 80
KAMISORI ICHIHARA
Tabac cream – Omega 48
Tabac Balsam

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Δημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2011, 19:12
από Apostolos
iogi έγραψε:- Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό.
Σου δίνει βάθος όμως Γιάννη; Συνήθως αυτά τα προιόντα έχουν αυτό το πρόβλημα.
macnac έγραψε:

Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις
Μόνο έτσι υπάρχει εξέλιξη Αλέξανδρε. Μπράβο!