Σήμερα είχε:
SB Vie Long mix
SS P160 tipo morbido
SR Merkur 11C + RB Topaz Platinum (4)
ASG Smells Like Brut (Scent Like Heaven)
ASL Brut Original
Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011
- Slur
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 3535
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
- 15
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 149 times
Πας να το περάσεις στο ντούκου φίλτατε; Αποκλείεται :hahanovanm66 έγραψε: SS P160 tipo morbido
Περιμένω την κριτική σου: http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php ... =20#p24927" onclick="window.open(this.href);return false;
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
- JohnnyBlade
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
- 15
- Τοποθεσία: Μεγαρα
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 20 times
- Ηλικία: 45
ζεστο νερο
σαπουνι MWF
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (11)
ASL williams aqua velva ice blue
σαπουνι MWF
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (11)
ASL williams aqua velva ice blue
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5069
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 25969 times
- Been thanked: 7901 times
- Ηλικία: 69
- Κρύο νερό
- SG Sul Filo del Rasoio
- SR Feather AS
- RB Feather (3)
- Bloc Osma
- ASL Mennen Skin Bracer
Φωτο.
Περίεργο το σημερινό ξύρισμα... Το gel της Proraso απλώνεται με τα δάχτυλα και παραμένει διαφανές. Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό. Εκανα ένα μόνο πέρασμα, δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε σαν εμπειρία.
ΥΓ. Περιέχει και Dimethicone, αλλά αφού δεν χρησιμοποιείς πινέλο...
- SG Sul Filo del Rasoio
- SR Feather AS
- RB Feather (3)
- Bloc Osma
- ASL Mennen Skin Bracer
Φωτο.
Περίεργο το σημερινό ξύρισμα... Το gel της Proraso απλώνεται με τα δάχτυλα και παραμένει διαφανές. Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό. Εκανα ένα μόνο πέρασμα, δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε σαν εμπειρία.
ΥΓ. Περιέχει και Dimethicone, αλλά αφού δεν χρησιμοποιείς πινέλο...
Γιάννης
Καλησπερα, σημερα πρωι :
-SB hjm pure badger hair
-SC Penhaligon's Blenheim Bouquet + SS muhle sandalwood
-SR merkur futur(6,2 σκαλα) + RB personna(4)
-ASB nivea
Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις στην γωνια μου και στην παρασκευη του αφρου μου,αυξησα το χρονο που αφηνω τον αφρο να δρασει πανω μου και μειωσα τον χρονο προετοιμασιας με ζεστο νερο στην αρχη.Διορθωνοντας ξανα απο την αρχη τα βασικα το αποτελεσμα ηταν φοβερο,ξυριστικα με τη μηχανη στο "τερμα" (6,2 σκαλα γιατι στριβει και λιγο μετα την ενδειξη 6 :bigsmilie ) και ενω το θεωρουσα αδυνατο να μην ερεθιστω πριν,καταφερα και εκανα το καλυτερο ξυρισμα ως τωρα,ακομα και το τεστ με το βαμβακι θα ειχε σιγουρη επιτυχια και δεν εχω ιχνος ερεθισμου.
-SB hjm pure badger hair
-SC Penhaligon's Blenheim Bouquet + SS muhle sandalwood
-SR merkur futur(6,2 σκαλα) + RB personna(4)
-ASB nivea
Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις στην γωνια μου και στην παρασκευη του αφρου μου,αυξησα το χρονο που αφηνω τον αφρο να δρασει πανω μου και μειωσα τον χρονο προετοιμασιας με ζεστο νερο στην αρχη.Διορθωνοντας ξανα απο την αρχη τα βασικα το αποτελεσμα ηταν φοβερο,ξυριστικα με τη μηχανη στο "τερμα" (6,2 σκαλα γιατι στριβει και λιγο μετα την ενδειξη 6 :bigsmilie ) και ενω το θεωρουσα αδυνατο να μην ερεθιστω πριν,καταφερα και εκανα το καλυτερο ξυρισμα ως τωρα,ακομα και το τεστ με το βαμβακι θα ειχε σιγουρη επιτυχια και δεν εχω ιχνος ερεθισμου.
- JohnnyBlade
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
- 15
- Τοποθεσία: Μεγαρα
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 20 times
- Ηλικία: 45
εχτες το βραδυ 12-8
ζεστο νερο
σαπουνι proraso πρασινο
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (12)
ASL mennen πρασινο
ζεστο νερο
σαπουνι proraso πρασινο
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (12)
ASL mennen πρασινο
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 17
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 653 times
- Επικοινωνία:
Σου δίνει βάθος όμως Γιάννη; Συνήθως αυτά τα προιόντα έχουν αυτό το πρόβλημα.iogi έγραψε:- Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό.
Μόνο έτσι υπάρχει εξέλιξη Αλέξανδρε. Μπράβο!macnac έγραψε:
Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
