Το ξύρισμα της ημέρας: 07.08.2011-13.08.2011

Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Σήμερα είχε:

SB Vie Long mix
SS P160 tipo morbido
SR Merkur 11C + RB Topaz Platinum (4)
ASG Smells Like Brut (Scent Like Heaven)
ASL Brut Original
Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

vanm66 έγραψε: SS P160 tipo morbido
Πας να το περάσεις στο ντούκου φίλτατε; Αποκλείεται :hahano
Περιμένω την κριτική σου: http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php ... =20#p24927" onclick="window.open(this.href);return false;
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
JohnnyBlade
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
15
Τοποθεσία: Μεγαρα
Has thanked: 38 times
Been thanked: 20 times
Ηλικία: 45

ζεστο νερο
σαπουνι MWF
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (11)
ASL williams aqua velva ice blue
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25969 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- Κρύο νερό
- SG Sul Filo del Rasoio
- SR Feather AS
- RB Feather (3)
- Bloc Osma
- ASL Mennen Skin Bracer

Φωτο.

Περίεργο το σημερινό ξύρισμα... Το gel της Proraso απλώνεται με τα δάχτυλα και παραμένει διαφανές. Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό. Εκανα ένα μόνο πέρασμα, δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε σαν εμπειρία.

ΥΓ. Περιέχει και Dimethicone, αλλά αφού δεν χρησιμοποιείς πινέλο...
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Καλημέρα! Σήμερα πρωί-πρωί:

SB Vie Long 12705 (horse)
SS Godrej
SR Merkur 11C + RB Topaz Platinum (5)
ASB Apivita
ASL Pinaud Vanilla

:megagrin
Βαγγέλης
Άβαταρ μέλους
macnac
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 16:16
15
Has thanked: 1 time

Καλησπερα, σημερα πρωι :

-SB hjm pure badger hair
-SC Penhaligon's Blenheim Bouquet + SS muhle sandalwood
-SR merkur futur(6,2 σκαλα) + RB personna(4)
-ASB nivea

Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις στην γωνια μου και στην παρασκευη του αφρου μου,αυξησα το χρονο που αφηνω τον αφρο να δρασει πανω μου και μειωσα τον χρονο προετοιμασιας με ζεστο νερο στην αρχη.Διορθωνοντας ξανα απο την αρχη τα βασικα το αποτελεσμα ηταν φοβερο,ξυριστικα με τη μηχανη στο "τερμα" (6,2 σκαλα γιατι στριβει και λιγο μετα την ενδειξη 6 :bigsmilie ) και ενω το θεωρουσα αδυνατο να μην ερεθιστω πριν,καταφερα και εκανα το καλυτερο ξυρισμα ως τωρα,ακομα και το τεστ με το βαμβακι θα ειχε σιγουρη επιτυχια και δεν εχω ιχνος ερεθισμου.
Άβαταρ μέλους
JohnnyBlade
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
15
Τοποθεσία: Μεγαρα
Has thanked: 38 times
Been thanked: 20 times
Ηλικία: 45

εχτες το βραδυ 12-8

ζεστο νερο
σαπουνι proraso πρασινο
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (12)
ASL mennen πρασινο
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Tabac cream – Omega 48
Geo G Trumper Limes – Omega 80
KAMISORI ICHIHARA
Tabac cream – Omega 48
Tabac Balsam
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

iogi έγραψε:- Η υφή είναι αρκετά γλοιώδης. Δεν έχεις την αίσθηση της λεπίδας και αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι καλό.
Σου δίνει βάθος όμως Γιάννη; Συνήθως αυτά τα προιόντα έχουν αυτό το πρόβλημα.
macnac έγραψε:

Πισω στα θρανια...Ξαναγυρισα λοιπον παλι απο την αρχη εκανα μικροδιορθωσεις
Μόνο έτσι υπάρχει εξέλιξη Αλέξανδρε. Μπράβο!
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”